راهنمایی برای خرید پنجره upvc

برای خرید و سفارش پنجره دوجداره upvc لازم است با قطعات و قسمت هایی که در تعیین قیمت و کیفیت ان تاثیر گذارند اشنا شوید و با داشتن اطلاعات کافی نسبت به خرید این محصول راهبری اقدام کنید.

به دلیل وابسته بودن قطعات درب و پنجره upvc به قیمت ارزهای مرجع نمی توان در عصر جدید در مورد هزینه قطعی سخنی به میان اورد و هدف اصلی این مقاله یک مقایسه کلی در مورد اجناس استاندارد درجه یک با درجه های نامرغوب می باشد.

پروفیل پنجره دوجداره upvc

در ابتدا عرض کنیم که پروفیل اساسی ترین بخش پنجره است زیرا چهارچوب و زیربنای اصلی را تشکیل داده است و در ماندگاری و استحکام درب و پنجره دوجداره یک نقش کاملا حیاتی دارد.

درب و پنجره دوجداره

در کشور ما دو پروفیل وینتک و ویستابست بیشترین کاربرد را در کارخانه ها دارند که سه تفاوت انها را ذکر می کنیم:

  • وینتک سبکتر از ویستابست است و اساسا دارای مقاومت کمتری نیز است.
  •  در وینتک از مواد معدنی ضعیف تری در ساختار استفاده شده است و ویستابست گزینه بهتری برای تطبیق با انواع اب و هوا است.
  • قیمت ویستابست به مراتب بیشتر از وینتک است و دلیل ان بسیار فراتر از مجال این مقاله است و قول می دهیم حتما در بخش درب و پنجره upvc این موضوع را بررسی کنیم.

یراق الات پنجره upvc

محرک اصلی در درب و پنجره را یراق الات بر عهده دارد و در بیان عام یراق الات مهمترین بخش مکانیکی و مکانیزم حرکتی را برعهده دارد و کیفیت ان در کارکرد تاثیر مستقیم دارد.

یراق الاتی که در ایران استفاده می شود در جنس های ترک و چینی و ایرانی و آلمانی به کار می رود و بر اساس سفارش مشتری و هزینه ابتدایی مورد توافق خریداری و بر روی درب و پنجره های دوجداره پیاده سازی می شود.

دقت کنید که یراق الات اگر مرغوب نباشد میتواند تمامی ارکان اصلی را تحت شعاع قرار دهد و نیاز به رگلاژ پنجره های دوجداره upvc را خیلی زود الزامی کند.

الیاژی که در ساخت این قطعه استفاده می شود به قدری مقاومت دارد که به سادگی خم نمی شود و به همین دلیل است که در فشارهای مضاعف نیز یراق الات پنجره دوجداره به خوبی حالت خود را حفظ می کند.

پنجره upvc

پیشنهاد ما این است برای اطمینان خاطر از استاندارد بودن این بخش درخواست کنید که تولیدکننده فاکتور مربوط به خرید یراق را در اختیار شما قرار دهد.

شیشه دوجداره

گاز آرگون برای جلوگیری از نفوذ صدا و یک دیوار برای جلوگیری از تبادل دمای محیط داخلی و بیرونی است که دوجداره بودن را ممکن می کند و برای بهینه سازی انرژی تعبیه شده است.

برای درک بهتر نقش شیشه دوجداره باید گفت که در صورت نبود این قسمت عملا کاربرد پنجره upvc ناممکن می شود و در صورت شکستن یا اسیب دیدگی جزئی خطرات زیادی را به فرد تحمیل می کند.

در بحث رگلاژ پنجره دوجداره نیز تعادل ایستایی شیشه نقش بسیار مهمی دارد و با زیر شیشه های پلاستیکی مخصوص و در حضور افراد ماهر در هنگام نصب و تعمیرات تنظیم می شود.

سخن پایانی اینکه برای خرید پنجره upvc به چند نکته زیر دقت کنید:

  • حتما در هنگام خرید از مشاورهای گروهای متخصص و تولیدکنندگان مطرح بهره بگیرید.
  • در هنگام سفارش محصول از قیمت های پایین استقبال نکنید زیرا سالها شما را به دردسر می اندازد.
  • نصاب با تجربه و کاربلد درب و پنجره دوجداره می تواند تضمین کند که شما تا چه زمان می توانید به خوبی از درب و پنجره استفاده کنید.
  • در صورت هرگونه ایراد و التزام به رگلاژ و تعمیرات پنجره دوجداره حتما با ما تماس بگیرید.

و در پایان اینکه اگاهی در دنیای دیجیتال امروز بسیار ساده است پس مقالات مرتبط با این موضوع را در بخش مقالات ما مطالعه کنید تا به یک درک بالایی در این زمینه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید