توری پنجره upvc

در طول روز برای نور دهی و ایجاد جریان هوا و تهویه طبیعی خانه یا محل کار بهترین راه باز گذاشتن درب و پنجره upvc و الومینیومی است،اما بهتر است روی درب و پنجره ی خود توری نصب کنید تا از از ورود حشرات و حیوانات آزارسان،پشه و مگس جلوگیری کنید،امروزه توری درب و پنجره در قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی یا فلزی در انواع کشویی، پلیسه، ثابت و جمع شونده برای انواع درب و پنجره موجود می باشد.

توری پنجره دوجداره upvc

از جمله خدماتی که تیم کاری هیراد ارائه می کند فروش و نصب توری در انواع مختلف است و تحویل و نصب توری در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن صورت میپذیرد.

توری از جنس الومینیومی

توری ثابت آلومینیومی، توری ریلی آلومینیومی و توری لولایی آلومینیومی از جمله  توریهای قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر زیبایی و پاکسازی  دارند و از ورود نور جلوگیری می کند.

توری از  جنس UPVC

توری ویژه یو پی وی سی از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند، قاب توری های پنجره upvc با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل از گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند  و همچنین باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید.

مزیت توری های upvc

  • نصب آسان
  • ضد اشتعال و ضد زنگ
  • دور کننده ی گرد و غبار از بیرون به داخل
  • جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات موذی
  • پایداری بالا در مقابل شرایط اب و هوایی
  • توانایی دید محیط خارج تا ۹۰%
  • قابل شستشو
  • توانایی ساخت در ابعاد مختلف
  • ثبات و استحکام بالا

انواع توری پنجره های upvc

  • توری پلیسه ای
  • توری رولینگ 
  • توری ثابت upvc
  • توری لولایی  upvc
  • توری مگنتیک (همانند توری پلیسه ای می باشد فقط در شستشو متفاوت هستند)

توری پلیسه و توری رولینگ

توری پلیسه که با عنوان آکاردئونی نیز شناخته می‌شود، نوع دیگری از توری درب و پنجره UPVC است که در این نوع توری، از فنر استفاده نشده و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست توری پلیسه ای با توجه به نصب و کارایی آن بهترین توری برای تمامی پنجره ها،درب ها،تراسها و محیط های بزرگ می باشد.

توری پلیسه پنجره upvc

که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست و امکان خرابی این توری کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد، توری رولینگ به صورت کرکره ای توانایی جمع شدن را دارد توری آن متحرک است ولی دارای فریم ثابت می باشد. توری لولایی به وسیله لولا قابلیت باز شدن را دارند مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد.

توری مگنتیک

همان طور که در بالا ذکر کردیم این نوع توری مانند توری پلیسه ای است و تفاوت آن در نحوه ی شستشوی آن می باشد، در شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی شسته ولی توری مگنتیک را می توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید. از جمله مزیت های توری مگنتیک :

  • نصب و مونتاژسریع آن و عرضه در ابعاد و اندازه های مختلف
  • فرسایش کم و کاملا به صرفه
    شستشوی آسان درب وپنجره و توری وطراحی زیبا با توانایی جداسازی توری
  • بسته شدن خودکار توری ها به سبب بکارگیری قفل مگنتی و کاربرد آسان
    طول عمر بالا و همچنین امکان خرابی در این توری کم بوده  به آسانی پاره و خراب نمی شود.

توری درب و پنجره دوجداره

نامگذاری توری براساس نوع حرکت:

توری رولینگ،مدل بتا :

روش حرکت: یک طرفه افقی … مورد استفاده: پنجره های یک لنگه بازشو 
 توری رولینگ،مدل آلفا :

 روش حرکت: بالا به پایین-عمودی … مورد استفاده: پنجره های کم ارتفاع و کوچک
 توری رولینگ،مدل گاما :

 روش حرکت: دو طرفه افقی … مورد استفاده: پنجره های دولنگه بازشو با عرض زیاد
این توری سخت ترین حالت را از لحاظ باز و بسته شدن دارد. 
توری پلیسه عمودی:

این نوع توری درب و پنجره دوجداره بصورت عمودی بازو بسته می شود و با توجه به فریم درب یا پنجره می توان از آن استفاده کرد. توری عمودی در پنجره هایی که در ارتفاع کم قرار دارد یا کم ارتفاع می باشد استفاده می شود.

 توری پلیسه افقی:

حالت باز شدن این نوع توری بصورت افقی می باشد و بر روی انواع درب و پنجره UPVC، آلومینیومی، آهنی و چوبی قابل نصب می باشد و برای درب و پنجره هایی که در ارتفاع بالا نصب می باشد واستفاده زیادی از آن می شود مناسب است.

توری پلیسه دو طرفه:

این توری برای درب و پنجره های دوجداره ای که دارای پهنای زیادی می باشند طراحی شده است.
امکان نصب توری پنجره دوجداره بر روی انواع حالات بازشو درب و پنجره UPVC (تک حالته، دوحالته، کشویی، فولکس واگنی و …) وجود دارد،ویژگی و مزیت بزرگ توری های جدید پلیسه و رولینگ به گونه ای است که در مواقع بسته بودن پنجره، توری ها به شکل رول و یا پلیسه جمع شده و ضمن آنکه مانع دید نمی شوند، در عین حال دچار فرسایش و آلودگی در اثر شرایط محیطی نیز نخواهند شد

هنگام نصب توری به منظور مبارزه با حشرات دقت کنید و جایی را از قلم نیندازید. فراموش نکنید که روی پنجره های کوچک حمام و سرویس های بهداشتی هم لازم است توری نصب شود.

مراحل نصب توری پنجره دوجداره

بعد از سفارش توسط مشتری و تعیین ابعاد از طرف نصاب،توری درب و پنجره دوجداره تولید شده و اماده نصب می گردد.

همان طور که در مطالب همین بخش اشاره کردیم توری های پنجره upvc و الومینیوم در انواع مختلف موجود می باشند و کارفرما مطابق با سلیقه و نیاز خود اقدام به استفاده از ان ها می کند اما پیشنهاد تیم کاری ما توری پنجره upvc از جنس پلیسه ای است زیرا هم قیمت توری به صرفه است و هم از مزایای بی شماری برخوردار است و می تواند خواسته شما را به بهترین شکل براورده کند.

بعد از مرحله تولید توری پنجره دوجداره نوبت به حمل به محل و نصب می گردد و در این زمان نصاب توری که دارای سابقه و تجربه زیادی در این زمینه است توری را در محل های مشخص شده قرار داده و با استفاده از پیچ های مخصوص و ابزار مورد نیاز توری پلیسه ای پنجره upvc را در جای خود محکم می کند و سپس عملیات رگلاژ دقیق توری را انجام داده و از درست بودن عملکرد ان  مطمئن می شود و اموزش های لازم را برای شست شو و نگه داری می دهد.

توری پلیسه پنجره های دوجداره

نکته ای که لازم است به ان شاره کنیم بحث قیمت توری پنجره upvc می باشد که افراد زیادی بعد از تماس باما در مورد ان سوال می کنند و می توان گفت که بحث قیمت توری همواره مورد ابهام بوده است باید خدمت تان عرض کنیم که توری پلیسه ای که تیم کاری ما بر خرید ان تاکید دارد دارای ساختار ویژه ای است که سبب گشته تا عمر طولانی و کارایی بالایی را به وجود اورد.

در بحث قیمت نیز با توجه به مزایای بی نظیر نوع توری پلیسه ای ، کاملا مناسب بوده و شما می توانید با یک بار هزینه و خرید توری پلیسه ای تا چند سال از شر حشرات موزی خلاص شوید و از نظر معماری داخلی و خارجی از  نمای ساختمان خود لذت ببرید و به علت شست شوی راحت این نوع توری ها بدون هیچ زحمت و خسارتی از ان استفاده کنید.

خرید توری پلیسه ای از تیم کاری ما مزایای دارد که به چند مورد اشاره می کنیم:

  • خرید مستقیم توری پنجره دوجداره از تولید کننده و حذف واسطه و کاهش هزینه ها
  • نصب تضمینی توسط افراد متخصص در این حوزه
  • ضمانت طول عمر توری پلیسه ای پنجره upvc و الومینیوم بعد از نصب توسط تیم کاری ما
  • دادن اموزش های لازم برای شست شوی توری پنجره دوجداره upvc و الومینیوم
  • تحویل فوری توری یوپی وی سی در کمترین زمان ممکن

یکی از مهمترین مسائلی که باعث ماندگاری و کارایی توری پنجره upvc می شود بحث جنس و موادی است که برای ساخت توری پنجره دوجداره به کار رفته است و علت اصلی تفاوت قیمت توری پنجره این موضوع می باشد.

 بدون شک با خریداری توری پنجره دوجداره با کیفیت بدون کوچک ترین مشکل برای چندین سال از ان بهره خواهید برد.

تاکید می کنیم که توری پلیسه ای که تیم کاری ما ارائه می کند کاملا با استانداردهای موجود طراحی و ساخته شده و کیفیت محصول در اولویت قرار گرفته است پس این موضوع را در نظر بگیرید که اگر در بازار توری پلسه ای در قیمت های پایین نیز موجود بود دلیل قیمت پایین ان کیفیت و جنس نامرغوب است که کام شیرین استفاده از توری های پلیسه ای را برای شما تلخ خواهد کرد.

در هنگام اعلام قیمت توسط تیم کاری ما ، هزینه حمل و نصب نیز در متراژ توری upvc لحاظ می شود و دیگر نیازی نیست هزینه اضافی بابت این موارد پرداخت کنید و تضمین خدمات مهمترین ویژگی تیم کاری هیراد می باشد.

برای سفارش توری درب و پنجره upvc و الومینیوم در انواع و اندازه های مختلف با ما تماس بگیرید.

مراحل تولید توری پلیسه پنجره UPVC

زمانی که تصمیم می گیرید تا بر روی پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم توری نصب کنید به دنبال بهترین و با کیفیت ترین جنس می گردید که علاوه بر کارایی بالا دارای قیمت مناسب باشد و نیازهای شما را تامین کند.
در سالهای گذشته توری های زیادی برای پنجره دوجداره معرفی و عرضه شده است اما توری پلیسه ای از نظر کارایی و شاخص های استاندارد در بالاترین سطح قرار دارد و زیبایی در کنار کیفیت تضمین کننده کارکرد توری پلیسه ای است.
توری پلیسه با پارامترهای خاصی تولید می شود و اجزای زیادی درکنارهم قرار می گیرند و توری را تشکیل می دهند و در صورتی که تولید و کیفیت توری پلیسه ای به درستی اجرایی شود ماندگاری تا حدود زیادی افزایش می یابد.
در مراحل تولید توری پلیسه ای چند قسمت دارای اهمیت زیادی هستند برای مثال جنس توری که قرار است در چهارچوب پروفیل اعمال شود باید استاندارد و با کیفیت باشد.
توری پلیسه که تیم کاری ما ارائه می کند از جنس فایبرگلاس می باشد البته بعضی توری های مصرفی از جنس مش آکرلیک است که هر دو در مقابل نور خورشید مقاومت بالایی دارند و دچار پوسیدگی نمی شوند.
توری پلیسه پنجره دوجداره به نظافت اسان ، مقاومت بالا ، کارایی راحت و ماندگاری و طول عمر متناسب و همچنین قابلیت دید تا ۹۰ درصد مشهور است و ساختار ویژه ای که دارد سبب شده است تا بیشترین فروش بازار را به خود اختصاص دهد.
الومینیوم مصرفی در توری پلیسه پنجره دوجداره از جنس شمش درجه یک می باشد و برای برای اینکه مقاومت بالایی داشته باشد برای درزبندی از لاستیک های مخصوص استفاده شده است و گالوانیزه نیز در داخل ان قرار داده می شود.
البته برای چهارچوب توری پلیسه ای می توان از پروفیل upvc نیز استفاده کرد که تفاوتی در کارایی توری ندارد.
در بالا و پایین توری پنجره upvc قلطک قرار داده شده است تا به هنگام باز و بسته کردن روان عمل کرده و مکانیزم حرکت در بهترین حالت ممکن باشد.
یراق الاتی که در توری پلیسه درب و پنجره دوجداره به کار رفته است تولید کشور ترکیه بوده و مطابق با استاندارهای تاییدشده می باشد.
الومینیوم تعبیه شده در توری به رنگ سفید می باشد و در صورت تعیین رنگ از سمت مشتری این امکان وجود دارد و حتی می توان در طرح های مختلف نیز توری پلیسه پنجره را عرضه کرد.

خرید توری پلیسه ای پنجره دوجداره

توری پلیسه پنجره upvc از قطعات و ملزومات متعددی تشکیل شده اشت که در این بخش به این موارد اشاره می کنیم:
پروفیل ارتفاع توری پلیسه ای
پروفیل متحرک توری پلیسه ای
پروفیل عرض بالایی توری پلیسه ای
پروفیل عرض پایینی توری پلیسه ای
ست کامل یراق توری پلیسه ای
توری پلیسه درب و پنجره upvc و الومینیوم با ساختار فایبرگلاس
لاستیک توری پلیسه
برس مویی ۶۰۰-۶۹
تسمه پلاستیکی نگهدارنده
باند چسب دو طرفه
نخ تعادل توری پلیسه
اسپری روغنی
دقت کنید که توری پلیسه ای درب و پنجره دوجداره به قدری مستحکم و پر کاربرد است که تا سال ها برای شما کارایی خواهد داشت و به علت ساختار ویژه ای که دارد علاوه بر حفظ زیبایی ، هیچ مزاحمتی برای پنجره های upvc و الومینیوم نخواهد داشت و در صورت نیاز به استفاده به صورت کشویی باز و بسته می شود.

سطح تقاضا برای توری پلیسه پنجره دوجداره

امروز پنجره های دوجداره به عنوان بخش جدانشدنی ساختمان ها دیده می شود و برای جلوگیری از نفوذ حشرات و موجودات موذی استفاده از توری پلیسه ای پنجره upvc و الومینیومی رو به افزایش است.

در واقع می توان گفت که مکمل این نوع درب و پنجره ها توری از جنس پلیسه است که با توجه به نوع و جنس و مراحل ساخت کاملا بر روی ان تعبیه می شود و بدون هیچ گونه مشکلی تا سالها کارایی خود را حفظ می کند.

سازش با برخی ایرادات ، کار دشواری است که حشرات نیز در این دسته قرار می گیرند و اسایش و ارامش را تحت شعاع قرار می دهند و راه حل های متعددی برای رفع این نیاز اندیشیده اند که برخی راه کارها بازدهی بیشتری داشته که از جانب مردم نیز سطح درخواست برای این موارد بیشتر بوده است.

قیمت مناسب در کنار طول عمر بالا و بهره وری هزینه ای و کارکردی ایده ال سبب شده است تا توری پلسه پنجره دوجداره در صدر تولید و واردات قرار گیرد و شرکت های بزرگ و کوچک زیادی گام در این عرصه بردارند و رقابت مناسبی ایجاد کنند.

خرید توری پنجره upvc ملتزم رعایت نکات زیادی است که ما با مشاوره کارشناسی قبل از خرید شما را با حداکثر اطلاعات این حوزه اشنا می کنیم و پیشنهاد ما برای خرید و نصب ، اعتماد به تیم کاری هیراد است.

اموزش در کنار افزایش اگاهی در هر بخشی موجب انتخاب صحیح می شود و ما این رسالت را پیش گرفته ایم تا گامی موثر در صنعت درب و پنجره های دوجداره و انواع توری برداریم.

نظر برای “توری پنجره upvc

  1. ممنون از نصب توری پلیسه ای شما. شرکت ما خیلی تراس داشت که شما درستش کردید…ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید