تعمیرات درب و پنجره دوجداره با تیم کاری هیراد

تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره

ارائه خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره upvc در تمام نقاط تهران و تمامی نقاط کرج و همچنین شهرهای حومه از جمله : شهریار، پردیس، پرند و اسلامشهر انجام میپذیرد. تعمیر پنجره دوجداره برای بازگشت کارایی و افزایش بازدهی اهمیت زیادی دارد. خواهش ما این است هر زمان که احساس کردید، درب و پنجره upvc شما نیاز به تعمیر یا رگلاژ دارد با متخصصان این حوزه تماس بگیرید.

نحوه تعمیر پنجره upvc

تعمیر پنجره دوجداره با کاهش تنش موجود در قسمت های مختلف، موجب ایجاد یک تنظیم دقیق در اسپانیولت و همچنین زاماک و قفل و لولاها و همچنین شیشه دوجداره شده، و رگلاژ را محقق می سازد. از دید ما رگلاژ پنجره های upvc زمانی درست انجام شده است؛ که تا پنج سال بدون ایراد کار کند.

در تعمیرات درب و پنجره دوجداره upvc یک لیست کامل از فعالیت ها باید اجرا شود، تا سرویس کار با اطمینان کامل محصول را در اختیار مشتری قرار دهد. برای این منظور ما ابتدا سوالات ابتدایی را از مشتری می پرسیم، پس از ان در محل حضور یافته و رگلاژ و تعمیر قطعات را انجام می دهیم.

پنجره های دوجداره با وجود ساختار پروفیل و آلیاژ به کار رفته در یراق الات در کنار شیشه های تعبیه شده، با گاز آرگون سبب شده است، تا مزایای بی نظیری را به ارمغان آورد. اما از همان زمان نصب باید دقت شود، تا همه چیز استاندارد پیش رود تا نیاز به تعمیر پنجره upvc نباشد.

خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره های دوجداره

تیم کاری هیراد علاوه بر دارا بودن تیم متخصص و متعهد و سابقه طولانی در حوزه رگلاژ و تعمیر پنجره upvc و تعمیرات فریم لس و همچنین عایق بندی و درزگیری پنجره های دوجداره، در هر لحظه از شبانه روز و تمامی روز های هفته (حتی ایام تعطیل) در خدمت شما همشهری های تهران ، کرج و شهرستان های حومه می باشد.

لازم به ذکر است که تمامی خدمات ما در اسرع وقت و با کیفیت بالا و هزینه مناسب و ضمانت صورت میپذیرد. برای حضور در محل و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

رگلاژ و تعمیرات پنجره دوجداره upvc

امروزه به دلیل الودگی هوا و دود های سمی و اسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری ، بروز گرد و غبار ، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از درب و پنجره upvc می گیرند.

علاوه بر زیبایی ظاهری ، مزایای بی شماری دارد. اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب پنجره دوجداره و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند، افت کیفیتی پیدا میکند، که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند. کیفیت استاندارد خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات پنجره دوجداره پیدا می کند.

تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره

 در این زمان تعمیرکار پنجره دوجداره میتواند برحسب تخصص و تجربه خود در تعمیر پنجره یو پی وی سی و همچنین نوع درب و پنجره استفاده شده خدماتی را ارائه دهد تا دوباره به آن کارایی مطلوب برسد.

مشکلاتی که اغلب با آن مواجه میشویم:

  • نفوذ سرما در فصل زمستان و یا گرما در تابستان از درزهای اطراف که نیاز به تعمیر پنجره upvc دارد
  • بسته نشدن کامل درب و پنجره upvc
  • نداشتن کارایی مطلوب و عایق حرارتی مناسب
  • نفوذ اب از اطراف پنجره دوجداره
  • شل و خراب شدن لاستیک های اطراف پنجره
  • عدم عایق بندی پنجره دوجداره
  • از کار افتادن اسپانولیت (اسپانیولت)
  • رعایت نکردن اصول نصب و یا تعویض
  • باز و بسته نشدن راحت دستگیره درب و پنجره یو پی وی سی
  • نامطلوب بودن عملکرد یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc
  • شکستن یا خم شدن لولای بازویی فریم لس

طراحی، پیاده سازی و تولید درب و پنجره دوجداره اغلب با امکان سنجی خاص و تلاش شبانه روزی صورت میگیرد، تا با بهترین کیفیت و مقاومت و عمر مناسب به بازار عرضه شود. اما خود مصرف کننده هم باید اصولی را رعایت کند، تا نیاز به رگلاژ پنجره دوجداره upvc نداشته باشد و به کارایی محصول افزوده شود.

تعویض یراق الات در تعمیر پنجره دوجداره

نکاتی از این حیث:

  • روغن کاری قطعه های مکانیکی در بازه زمانی مشخص
  • برای ماندگاری بیشتر لاستیک های درب و پنجره ، هرچند وقت یکبار با پارچه حاوی صابون مایع آن را تمیز کنید.
  • تنظیم مجدد یراق الات پنجره upvc که از رگلاژ اولیه خارج شده است.
  • اگر پیچ دستگیره درطول زمان شل و خراب شد میتوان با جا به جا کردن دستگیره آن را سفت کرد.
  • هنگام فعالیت های ساختمانی حتما روی پنجره ها را بپوشانیم تا صدمه ای به ان ها وارد نشود.

پنجره بازشو فریم لس نباید بیش از اندازه باز شود و دقت کنید در هنگام وقوع طوفان حتما پنجره بسته شود تا فشار به لولای آن وارد نشود.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره upvc

 اغلب افراد با استفاده از تجربه ی کمی که دارند و راهکار های اشتباه، خودشان میخواهند کار تعمیر پنجره دوجداره را انجام دهند؛ که ممکن است خسارت جبران ناپذیری به  بار آورند.

در این زمان بهتر است این کار را به یک متخصص و تعمیرکار درب و پنجره upvc بدهیم تا آن را مطابق با استاندارد های لازم و اصول تعمیرات درب و پنجره به کیفیت ایده ال برساند.

شرح خدمات تعمیرات پنجره upvc

  • تعمیرات رفع گیر و رگلاژ و رفع مشکلات بوجود امده در هنگام باز و بسته کردن درب و پنجره یو پی وی سی
  • افزودن بازشو به پنجره های فیکس
  • تعمیر و تعویض یراق الات نامرغوب
  • تعویض و اضافه  کردن لولا به درب و پنجره دوجداره
  • تعویض شیشه های نامناسب و شکسته
  • تعمیرات فریم لس و تعویض لولای بازشو
  • تعویض لاستیک (نوار) اطراف پنجره دوجداره
  • تعویض و تعمیر اسپانیولت
  • تعمیر و تعویض دستگیره از کار افتاده پنجره های دوجداره
  • تعویض قفل درب و پنجره دوجداره
  • درزگیری و عایق بندی اطراف پنجره های دوجداره upvc
  • نصب کردن توری الومینیومی رولی ویژه ی پنجره های upvc
  • انجام نظافت و تمیزکاری پنجره ها با بهترین مواد شوینده

تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره upvc و الومینیومی

مزایای استفاده از رگلاژ و تعمیر پنجره یو پی وی سی و فریم لس از این قبیل است:

  • بازگشت کارایی درب و پنجره بعد از تعمیر
  • رفع کامل ایرادات موجود در درب و پنجره دو جداره
  • تضمین تیم تخصصی ما بعد از تعمیرات
  • کاهش هدر رفت انرژی و جلوگیری از ورود گرما و سرما
  • اشنایی با نحوه ی نگه داری بهتر بعد از حضور تیم تعمیرکار ما

علاوه بر خدمات ذکر شده، اضافه کردن بازشو به لنگه های فیکس و تبدیل درب و پنجره از تک حالته به دوحالته نیز توسط تیم کاری ما صورت میپذیرد.

درب و پنجره هایی که توسط تیم کاری ما تعمیر و رگلاژ میگردد:

  • تعمیر و رگلاژ انواع درب و پنجره upvc
  • تعمیر و رگلاژ درب و پنجره فولکس واگنی
  • تعمیرات و رگلاژ انواع درب و پنجره الومینیومی
  • رفع ایرادات جزئی و کلی پنجره های فریم لس

تیم کاری هیراد سالیان طولانی در این زمینه فعالیت داشته و همواره کوشیده است تا با افزایش خدمات در خدمت شما عزیزان تهران و کرج باشد.

امروزه شاهد حضور تعمیرکاران نابلد مبتدی در این عرصه هستیم که نه تنها قادر به تعمیر پنجره upvc و فریم لس نیستند بلکه باعث افزایش ایرادات میشوند و متاسفانه عواقب بعدی را در پیش دارد،تیم کاری ما علاوه بر تعهد و تخصص با تضمین خدمات در خدمت شما می باشد.

تعمیر پنجره دوجداره

اموزش رگلاژ پنجره upvc و درب دوجداره

رگلاژ پنجره upvc از جمله مواردی است که توسط تعمیرکار و سرویسکار ماهر و کاربلد انجام می شود ، به طور کلی خارج شدن از رگلاژ ممکن است پس از مدتی استفاده، و به دلایلی همچون نصب نامناسب و استفاده نا بجا از درب و پنجره دوجداره اتفاق بیافتد.

همان طور که در مطالب قبلی نیز عنوان شد مهمترین و اصلی ترین مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc جلوگیری از هدر رفت انرژی و عایق بندی ساختمان در برابر سرما و گرما و الودگی صوتی می باشد، اما باید توجه داشت که این عملکرد نیاز به پارامترهایی همچون: استفاده از یراق الات مرغوب، پروفیل باکیفیت، شیشه دوجداره مناسب و… دارد.

اما از مهمترین ترین قسمت های این فرایند، بخش تولید و نصب است. از آن جهت که هنگام انجام این دو فعالیت نباید فاصله ای میان لنگه بازشو و قاب در هنگام تولید درب و پنجره دوجداره و دیوار هنگام نصب، باقی بماند.

البته هر دوی آنها قابل حل کردن است. برای مشکل اول از رگلاژ لولای پنجره دوجداره و برای مشکل دوم از فوم و چسب مخصوص برای درزگیری استفاده خواهد شد.

رگلاژ پنجره upvc و تنظیم درب دوجداره یک تخصص محسوب میشود. نیاز به تجربه بالایی در این امر وجود دارد، به طور کلی در بحث تنظیم درب و پنجره چند نکته اساسی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آن و یا انجام نادرست تنظیم قطعات، باعث شکسته شدن شیشه و ایرادات مختلف دیگری خواهد شد.

تعمیر پنجره upvc

نحوه رگلاژ پنجره دوجداره upvc

در مراحل زیر نحوه رگلاژ پنجره های دوجداره مناسب لولای ۳D را بیان خواهیم کرد:

۱) در شروع کار لازم است که کاور لولا را خارج کنیم، برای این کار ابتدا پنجره دوجداره را باز کرده سپس با استفاده از پیچ گوشتی یا  آلن کاور را آزاد کرده و جابجا می کنیم تا خارج شود.

۲) برای رگلاژ و تنظیم، لنگه بازشو پنجره های upvc باید در محور افقی و عمودی جابجا شود. برای حرکت در محور افقی با استفاده از آچار آلن ۵ میلیمتری پیچ رگلاژ تعبیه شده در درب و پنجره را که بصورت افقی است باز وبسته می کنیم.

با باز و بسته کردن پیچ رگلاژی لنگه بازشو درب یا پنجره دوجداره بصورت افقی حرکت می کند و جابجا خواهد شد.

۳) تا زمانی پیچ را حرکت داده و به کار خود ادامه می دهیم که با بسته شدن لنگه بازشو پنجره، در جهت افقی عدم انطباق برطرف شود.

۴) برای تنظیم رگلاژ عمودی از پیچ بالا لولا و آچار آلن چهار میلی متر استفاده خواهیم کرد، در این روش ابتدا با بکار گیری از آلن، پیچ را می گردانیم، با چرخاندن ساعتگرد پیچ، لنگه بازشو پنجره های دوجداره به سمت بالا و در صورت چرخاندن آن در جهت پاد ساعتگرد به سمت پایین حرکت خواهد کرد.

خدمات تعمیر پنجره دوجداره در تهران و کرج

۵) رگلاژ هر دو جهت افقی و عمودی را بصورت موازی و همزمان  انجام می دهیم تا به حالت مناسب و صحیح حرکتی برسد.

باید دقت کنید که عدم رگلاژ پنجره دوجداره سبب مشکلاتی از قبیل سختی در باز و بسته شدن و مکانیزم حرکتی، عدم چرخش روان دستگیره، مشکلات در تغییر حالت های بازشو و فاصله افتادن میان لنگه بازشو و فریم قاب و عملکرد نامناسب آن شود.

البته با رگلاژ صحیح و اصولی درب و پنجره دوجداره ، می توان تا حدود زیادی این مشکلات را برطرف کرد.

رگلاژ شیشه دوجداره، یکی از مهمترین عوامل برای درست بسته شدن درب و پنجره می باشد.در نحوه رگلاژ پنجره دوجداره مواردی مانند: شیشه ، لولا ها ، زاماک ، اسپانیولت ، لاستیک و غیره بررسی میشود.

تمامی موارد فوق به درستی تنظیم میگردد و از زیر شیشه مخصوص استفاده می شود تا کارایی لازم به پنجره و درب دوجداره بازگردد و باید توجه کنید که رفع مشکلات درب و پنجره، لازمه اسایش شما در فصل سرما و گرما می باشد.

رگلاژ پنجره دوجداره

تعمیر پنجره های upvc باید به تعمیرکار و افراد خبره و متخصص سپرده شود. تا از ایرادات و مشکلات و معضلات بعدی آن جلوگیری شود و خدمات تعمیرات به بهترین شکل صورت گیرد.

لازم به ذکر است که انجام تعمیرات پنجره یو پی وی سی هزینه و وقت نسبتا کمتری نسبت به نوع الومینیومی دارد، به همین منظور برای تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره خود حتما با یک تعمیرکار و سرویس کار ماهر و کاربلد تماس بگیرید.

رگلاژ پنجره دوجداره یکی از کارهای فنی است که افراد عادی همواره برای دانستن روند کار و چگونگی رسیدن به نتیجه ایده ال کنجکاوی می کنند. در ظاهر اینکار را راحت می دانند.

ما بر این باوریم که سازنده و طراح درب و پنجره های دوجداره upvc همه قطعات و مراحل ساخت را بر پایه منطق پیاده سازی کرده است و محاسبات اصولی را لازمه عملکرد صحیح قرار داده است.

رگلاژ پنجره های دوجداره نیازمند سه پارامتر اصلی است؛ که مهمترین ان شناخت قطعات است. یعنی تعمیرکار پنجره باید بداند که عملکرد هر قطعه به چه شکل می باشد و در مرحله بعد باید ارتباط بین قطعات را درک کند، برای مثال ارتباط بین زاماک و توپی و اسپانیولت را کامل بداند و در مرحله اخر بتواند تمامی بخش ها و قسمت ها را تنظیم کند به گونه ای که عملکرد درب و پنجره یو پی وی سی به حالت ایده ال برسد.

رگلاژ و تعمیرات پنجره upvc در اصطلاح ایجاد یک ساختار صحیح است؛ برای عملکرد دقیق چند قطعه کنارهم که نقش اساسی در ماندگاری و استحکام و عایق بندی دارد.

با این مواردی که ذکر کردیم ، برای یادگیری این حوزه خدماتی نیاز است تا وقت زیادی صرف شود، و تجربه و تخصص مناسب کسب گردد.

تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره upvc

روش های نوین در رگلاژ پنجره upvc

زمانی که صحبت از نو آوری و استفاده از روش های نوین به میان می اید باید یک استدلال موجه برای این مسئله تعریف کرد. چطور شده است که برای انجام این کار یک نوع راهکار متفاوت تعریف شده و چه لزومی برای اینکار وجود داشته است، که در بحث مراحل رگلاژ پنجره upvc این اتفاق جدید رخ داده که جای صحبت و بیان مطلب را باز کرده است.

در روش سنتی با زیر شیشه و تنظیم قطعات و استفاده از آچار آلن مخصوص امکان پذیر بود. اما در روش نوین که در درب و پنجره هایی با طراحی و مهندسی منحصر به فرد وارد بازار شده و هنوز همه گیر نشده است ، قابل اجرا نیست.

رگلاژ درب و پنجره دوجداره در ساز و کار جدید با استفاده از تنظیم یک سیستم مکانیزه کاملا بر پای علم مکانیک و نشات گرفته از قوانین سطح اصطحکاک فیزیکی انجام می گیرد. بدون شک نیازمند علم و دانش در کنار دارا بودن فن و تخصص و ابزار کاربردی می باشد.

تعمیر پنجره دوجداره در این نوع وسایل نو ظهور بسیار دشوارتر از نوع قدیمی ان است و لازم است تا تعمیرکار با متدهای استاندارد روز اشنایی کافی داشته باشد تا سرانجام کار باب میل کارفرما باشد.

پتانسیل های فنی هیراد برای تعمیرات پنجره upvc و تنظیم ان

ایده ال بودن و ماندگاری در عرصه رقابت در صورتی ایجاد می شود که در کار خود علاوه بر خبره بودن و ایجاد تعهد ، باور وجود داشته باشد که هیچ چیز نمی تواند جای اعتماد مشتری را بگیرد.

تیم هیراد مفتخر است که در سالها فعالیت خود در حوزه تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره توانسته است؛ در بازار پر تلاطم امروزی به جایگاه ویژه ای دست پیدا کند. بیش از ۹۰ درصد از تقاضاهای موجود در تهران و کرج برای تعمیرات را به سمت خود جذب کرده و با جهت گیری موثر باعث رضایت ۱۰۰ درصدی تمامی اقشار جامعه از نظر قیمت و نتیجه خدمات و ماندگاری کارکرد صحیح تا سال ها گردد.

اموزش تعمیر پنجره دوجداره

شاید در نگاه اول این یک شعار تو خالی باشد اما در عمق قضیه یک تلاش شبانه روی نهفته است که ما را مجاب کرده تا به این باور برسیم که برای به دست اوردن هر موفقیتی باید بهترین بود.

از نظر نیروی انسانی فعال و ماهر در بالاترین سطح قرار داریم ولی از نظر زمان ارسال نیرو و حضور تعمیرکار در محل ، باید تلاش بیشتری کنیم تا این هدر رفت تایم را جبران کرده و راندمان رضایت مشتری را بالاتر ببریم.

از لحاظ قطعات مورد نیاز جهت تعمیر پنجره های upvc نیز بهترین ها را در اختیار داشته و کمبودی برای سطح تقاضای بالا وجود ندارد.

قیمت خدمات ما بر اساس لیست مصوب اتحادیه و شرکت های تولیدی است. نرخ تورم در ان تاثیر گذار نیست و بر اساس نوع تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره سطح ان محاسبه و تعیین می شود.

خدمات تعمیرات پنجره upvc در غرب تهران

شرح یک پروژه تعمیرات پنجره upvc در تهران

جذابیت در گفتار همواره کارساز و راه حل بسیاری از ابهامات بوده است، به گونه ای که در عصر اطلاعات پرداختن به هر حوزه ای باید با تشریح کامل وقایع و ریز به ریز موضوعات اتفاق بی افتاد تا ثمره ان حداکثر باشد که در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره ما این موضوع را به عینه مشاهده کرده ایم.

رسالت کاری ما به این شکل است که هیچ گاه بعد از حضور تعمیرکار و انجام تعمیرات با نارضایتی مشتری مواجه نشده ایم و به دلیل هزینه مناسب خدمات و ضمانت در انجام کار و از همه مهمتر قدر دانستن اعتماد عزیزان در جهت بهتر شدن اطلاع رسانی و تولید محتوا و اجرای اصولی و دقیق و به روز خدمات خود بر آمده ایم.

دلیل تمایز هیراد نیز همین بوده است و افراد متعددی در هنگام تماس با ما و پس از صحبت های اولیه با کارشناس فنی گروه و گرفتن مشاوره های لازم به ما اعتماد کرده و کار و درب و پنجره دوجداره خود را به تیم حرفه ای و کاربلد و متخصص ما سپرده اند. در این بخش از مجموعه مقالات تعمیرات درب و پنجره دوجداره به یکی از انها خواهیم پرداخت:

در یکی از تماس های روزانه ای که با ما گرفته می شود از پاساژی پنج طبقه در منطقه گمرک فردی با دادن مشخصات کلی از درب و پنجره خود برای تعمیرات و رگلاژ از تیم هیراد مشاوره خواست که به شرح زیر بود:

تعداد ۴۲ پنجره دوجداره یو پی وی سی در ابعاد بزرگ و کوچک و ۵ پنجره به شکل فولکس واگنی و ۱۰ پنجره فریم لس در راه پله ها و بخش های راهرو با قاب کرتین وال و تعداد ۸ درب از ساختار upvc.

تعمیرات پنجره های دوجداره و رگلاژ ان

مشکلات این درب و پنجره ها متفاوت بود و تک تک انها نیاز به حضور فیزیکی تعمیرکار و بررسی جز به جز داشت. پیشنهاد ما این بود که ابتدا تمامی جوانب بررسی شود و پس از ان وارد فاز اجرا شویم.

رگلاژ پنجره های دوجداره زمان بیشتری نسبت به تعویض قطعات و یا اضافه کردن لولا یا افزودن بخشی از پروفیل می برد و به همین دلیل نیاز بود تا پس از بازدید متناسب با نیروی کار فعال اقدامات لازم صورت گیرد.

همه چیز طبق برنامه پیش رفت و لوازم و قسمت های مورد نیاز خریداری شد. تنظیم تک تک درب و پنجره ها دقیق اجرایی شد و حدود پنج روز کاری زمان برد تا با دو نیروی خبره و یک کارگر کمک ، تمامی موارد پیش بینی شده به سرانجام برسد.

لازم به ذکر است که تیم کاری هیراد بالغ بر ۱۵۰۰ پروژه موفق و بدون خطا و بدون حتی کوچکترین نارضایتی در زمینه تعمیرات و رگلاژ در کارنامه ۱۶ ساله خود دارد که این مسیر همچنان با قدرت ادامه دارد.

تعمیرات پنجره دوجداره در تهران

نقش رگلاژ در صداگیری پنجره دوجداره

صداگیری پنجره دوجداره upvc به چهار روش و طی کردن مراحل زیر عملیاتی می شود که نگاهی عام به ان خواهیم داشت:

  • رگلاژ پنجره های دوجداره یو پی وی سی اساسی ترین روش برای صداگیری است که در بالا توضیح داده شد.
  • تعویض یراق الات تاریخ مصرف گذشته و دچار ایراد شده
  • پروفیل ها و گالوانیزه نامرغوب نیز می تواند تاثیر گذار باشد و ما در مارک های داخلی ویستابست را پیشنهاد می کنیم.
  • صداگیری پنجره upvc از طریق زیر شیشه های مخصوص که سبب سنگینی و ایجاد تعادل فشار سطحی می شود نیز امکان پذیر است.
  • اصطحکاک ایجاد شده در هنگام استفاده و باز و بست و تحرک نامتقارن قطعات درگیر نیز می تواند در تعمیر پنجره دوجداره یو پی وی سی و رفع صدای ان نقش اصلی را داشته باشد.

اموزش تعمیرات و رگلاژ انواع پنجره دوجداره upvc

تولید و عرضه پنجره های دوجداره upvc در سطح کشور موجب ایجاد تنوع در طراحی و نصب در ساختمان ها شد به گونه ای که با گذشت دو دهه از فروش این محصول هنوز مهندسان حوزه صنعت در فکر تولید درب و پنجره های تلفیقی هستند.

چالش هایی که در بحث رگلاژ و تعمیر پنجره upvc دوجداره با ان مواجه ایم؛ بسیار تخصصی تر و فراتر از دهه گذشته است و مفسران صنعت ساختمان بر این باورند که با ورود تکنولوژی های جدید نظیر اینترنت اشیا که باعث هوشمند سازی می شود همه چیز محیای یک انقلاب عظیم در حوزه ابزارهایی همچون درب و پنجره می شود.

تعمیر و رگلاژ پنجره های دوجداره در تهران

امروزه شاهد ورود انواع درب و پنجره در حالت ها و شکل و ظواهر مختلف هستیم که برای تعمیر و رگلاژ هر یک نیاز است تا مواردی رعایت شود که به طور کلی به چند مورد اشاره می کنیم:

برای رگلاژ پنجره های upvc تک لنگه و دو لنگه که از یک ساختار برخوردارند. تفاوت انها تنها در یک پروفیل T و یک لنگه ثابت است، از زیر شیشه و تنظیم زاماک و برطرف کردن ایرادات اسپانیولت و افزودن لولا استفاده می شود.

برای تنظیم پنجره دوجداره در طرح فولکس واگنی از آلن مخصوص و اچار مختص اینکار و جا به جایی لولاها و همچنین تنظیم زیر شیشه ها با کارتک استفاده می شود.

برای تعمیرات پنجره upvc و رگلاژ ان در طرح های تلفیقی الومینیوم و پی وی سی از تمامی ابزار که برای اینکار تولید و طراحی شده است استفاده می شود که تعمیرکاران محدودی با تعمیرات و رگلاژ ان اشنایی دارند.

خدمات تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره upvc

ابهامات موجود در زمینه رگلاژ پنجره upvc دوجداره

زمانی که یک محصول در بازار مصرف عرضه می شود ، بر اساس یک سری دستورالعمل ها ارائه شده و هدف گذاری مشخصی را برای کارکرد ان پیش بینی کرده اند و در اصل مشتری مداری به دنبال استفاده بهینه تر این محصول توسط احاد مردم هستند.

در بحث درب و پنجره upvc مسئله ای که حائز اهمیت است بحث تنظیم دقیق و رگلاژ ان است که با توجه به ساختار و نوع ساخت و جنس قطعات متفاوت بوده و نیازمند حضور یک متخصص است.

رگلاژ پنجره دوجداره ابهامات بسیاری را در بین مصرف کنندگان ایجاد کرده است که لازم دانستیم این قسمت را به شفاف سازی در این حوزه بپردازیم.

نکته اولی که بهتر است بدانید بحث فهم عمیق تعمیرات پنجره دوجداره است. در ظاهر ساده اما در بطن قضیه بسیار پیچیده می باشد، به این شکل که در صورتی که شما بدون اگاهی به هر قسمتی از درب و پنجره دست بزنید یک ایراد جدیدتر در ان ایجاد کرده اید.

دلیل این موضوع مهندسی ساخت و نوع طراحی است که به دلیل اعمال قوانین فیزیک در عملکرد، تمامی پارامترها با یک تحرک سلسله مراتبی اجرا می شوند و دخالت عوامل محیطی و انسانی بدون دانش در هر قسمت از ان می تواند موجب خارج شدن از رگلاژ و تنظیم شود.

اموزش رگلاژ پنجره دوجداره upvc و الومینیوم

رگلاژ پنجره upvc دوجداره زمانی نیاز است که در باز و بست و استفاده دچار گیر و مشکل شوید و در غیر این صورت تنظیم قطعات دچار مشکل نشده است.

نصب اولیه در حفظ رگلاژ درب و پنجره های یو پی وی سی اهمیت بالای داشته و جز مسائل کلیدی است.

استفاده از فریم اهنی در چهارچوب ها باعث افزایش استحکام و تحمل وزن و ایجاد تعادل ایستایی در حرکت رفت و برگشت می شود و می تواند تضمین کننده تعمیر پنجره دوجداره گردد.

تعمیرات پنجره دوجداره upvc در تهران

ابهام دیگری که ممکن است در این باب ذهن مخاطب را درگیر کند هزینه ارائه خدمات است که در همین صفحه توضیحاتی داده شد و در ادامه باید عرض کنیم که قیمت تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره upvc به ابعاد، میزان قطعه مصرفی مانند لولا و زیر شیشه ، مدت زمان صرف شده، جایگاه درب و پنجره و دستمزد های تعیین شده از سوی اتحادیه بستگی دارد و مطمئن باشید، هیچگونه مبلغ اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

تاثیر ابعاد پنجره های دوجداره در رگلاژ و تعمیر

جذابیت درب و پنجره هایی که تحت عنوان دوجداره در جامعه هدف عرضه می شود؛ در انعطاف پذیری ان از زمان ساخت تا نصب است که در اصل بحث ابعاد و طراحی را ساده تر می کند. از دید کارشناس فنی ما یک دریچه باز محسوب می شود.

برای رگلاژ پنجره دوجداره که با قلق گیری های مختلف به یک سطح استاندارد برسد و تعمیرکار مانور کافی را در زمان اجرا داشته باشد.

اگر دوری در سطح شهر تهران بزنید متوجه خواهید شد که چقدر تنوع در طرح و رنگ در ساختمان ها به واسطه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ایجاد شده است و در اینده ای نزدیک با وجود اینترنت اشیا و هوشمندسازی سطحی و کلی ساختمان ها یک ویو فراتر از تصور بشر ایجاد خواهد شد. در کنار ان تعمیرات پنجره های upvc را نیز تحت شعاع قرار خواهد داد.

نقش یراق الات در رگلاژ پنجره های دوجداره

ابعاد پنجره های دوجداره تنها از یک جهت دارای اهمیت است و ان هم در هنگام نصب است که نیاز به دقت بالایی دارد و در مرحله رگلاژ و تنظیم تنها نوع فریم لس ان ممکن است مشکل ایجاد کند که ان هم با افزودن نیروی کار قابل حل است.

خدمات تعمیر پنجره دوجداره در شرق تهران

در این بخش سوالات متداول در اموزش تعمیرات درب و پنجره دوجداره وجود دارد را بررسی می کنیم:

چرا از اطراف پنجره upvc (یو پی وی سی) و الومینیوم سرما وارد میشود

با رسیدن فصل سرما عمده مشکلی که برای شما ممکن است پیش بیاید، ورود باد و سرما از پنجره دوجداره می باشد. علاوه بر ایجاد مشکلات فروان کارایی پنجره upvc را پایین می اورد.

زیرا از جمله مزایای پنجره دوجداره عایق بودن ان است، برای حل این مشکل از عملیات رگلاژ پنجره upvc یا عایق بندی با لاستیک و چسب مخصوص انجام میشود، که کاری کاملا فنی است و نیاز به حضور تعمیرکار و سرویس کار دارد.

علت ورود صدا با وجود پنجره دوجداره upvc

الودگی صوتی و ورود صدا به داخل منزل از جمله مشکلاتی است که اسایش را مختل کرده و زندگی را برای ما سخت تر می کند، برای حل این مشکل استفاده از پنجره با شیشه دوجداره و سه جداره پیشنهاد میشود، اما گاهی ملاحضه می کنید که حتی با وجود درب و پنجره های upvc باز هم صدا وارد منزل یا محل کار میشود.

این مشکل ممکن است به دلیل خارج شدن از رگلاژ، عایق بندی نادرست، نصب غیر اصولی و استفاده از شیشه های غیر استاندارد و پروفیل درجه سه باشد. اصلا نگران نباشید زیرا حل این مشکل نیز توسط گروه کاری ما انجام می پذیرد و با تعمیرات و رگلاژ درست و با ضمانت، اسایش را برای شما به ارمغان می اوریم.

علت نفوذ اب از اطراف پنجره دوجداره upvc هنگام بارش برف یا باران

عایق بندی و درزبندی پنجره های دوجداره اهمیت بسیاری دارد زیرا علاوه بر جلوگیری از ورود سرما در فصل زمستان و همچنین جلوگیری از ورود الودگی هوا، از نفوذ اب از اطراف پنجره نیز جلوگیری می کند،همان طور که در بالا نیز ذکر کردیم این مشکل با رگلاژ و یا تعویض یراق الات و استفاده از چسب و لاستیک مخصوص پنجره های دوجداره حل میشود.

رگلاژ و تعمیر پنجره الومینیومی

علت باز و بسته نشدن درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

برای خیلی از شما پیش امده است که درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیومی را که باز و بسته نمیشود را چطور درست کنیم:

این مشکل نیز از عمده مواردی است که برای این نوع محصول راهبردی ایجاد می شود. علت ان نصب نامناسب و رگلاژ نادرست اولیه و همچنین به کار نبردن فریم مستحکم در اطراف پنجره دوجداره می باشد، البته لازم به ذکر است که استفاده نا به جا و گذر زمان نیز این مشکلات را ایجاد می کند،برای حل این مشکل با ما تماس بگیرید.

کاربرد پنجره upvc با شیشه سه جداره

استفاده از پنجره با شیشه سه جداره در مناطق پر سر و صدا و اطراف اتوبان و یا جاده با ترافیک بالا توصیه میشود زیرا پنجره با شیشه سه جداره طوری تولید شده است که به هیچ وجه امکان ورود صدا از ان وجود ندارد و بهترین انتخاب است برای مناطق ذکر شده.

رگلاژ پنجره های الومینیومی دوجداره

ایا نوارهای (لاستیک) اطراف پنجره دوجداره upvc و الومینیوم و یراق الات نامرغوب و قفل و دستگیره درب و پنجره دوجداره قابل تعویض هستند:

در جواب این سوال باید عرض کنیم که بله،هم لاستیک (نوار) اطراف پنجره یو پی وی سی و الومینیوم وهم یراق الات و قفل و دستگیره پنجره های دوجداره قابل تعمیر و تعویض هستند.

عدم عایق بودن پنجره upvc و روش های عایق بندی پنجره دوجداره

عملیات عایق بندی اطراف پنجره دوجداره باید در هنگام نصب توسط نصاب و به وسیله چسب سیلیکون هم رنگ محیط و پنجره به درستی انجام شود،در غیر این صورت پنجره های دوجداره خاصیت عایق بندی خود را از دست داده و باعث ورود و خروج سرما و گرما شده و زندگی را سخت می کند.

نحوه عایق بندی پنجره های دوجداره از جمله سوالاتی است که همواره با ان رو به رو هستید و راه حل ان چسب کاری و استفاده از لاستیک های مخصوص و درزگیری اصولی می باشد،که در پایین همین صفحه راجب عایق بندی و درزگیری و جلوگیری از نفوذ سرما، بیشتر توضیح خواهیم داد.

لازم به ذکر است که مهمترین عامل در عایق بندی و درزگیری و جلوگیری از سرما در فصل زمستان، تعویض پنجره های قدیمی با شیشه های نامناسب تک جداره با درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیوم می باشد.

برای افزایش کارایی و بهره وری بهتر،حتما درب و پنجره دوجداره خود را توسط افراد متخصص عایق بندی و درزگیری کنید.

در پایان طرح و پاسخ این سوالات باید عرض کنیم که از کار افتادن یراق الات و دستگیره پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم بستگی به کارکرد نادرست و جنس یراق الات مصرفی دارد و تمامی اجزاء درب و پنجره دوجداره قابل تعمیر و تعویض می باشند.

تعمیرات درب و پنجره upvc و الومینیومی

تعمیر پنجره فریم لس

یکی از پرکاربردترین نماهای ساختمان، نماهای فريم لس می باشد که زیبایی، آب بندی مناسب، نصب ساده و بار گذاری مناسب را به صورت یکجا ارائه می دهد.در این سیستم ابتدا سطح نما بصورت شبکه بندی کامل زیر سازی شده و پروفیل های آلومینیومی فریم نما روی این شبکه بندی قرار می گیرند.

در نماهای فریم لس شیشه ای، قابهای آلومینیومی نگهدارنده شیشه تک جداره یا دوجداره بر روی یک فریم فولادی که از پروفیل هایی با سایزهای متفاوت ساخته شده نصب و فیکس می گردند. فواصل شیشه ها با یکدیگر چنان نزدیک بوده که فریم فولادی حائل قابهای آلومینیومی از نمای روبرو دیده نخواهد شد.

تعمیر لولای فریم لس

غیر قابل تشخیص بودن فریم های باز شو از خارج ساختمان قابلیت نصب از داخل بنا و بدون استفاده از داربست، آب بندی و هوا بندی موثر، سبکی وزن، مقرون به صرفه و سهولت نصب شیشه ها از جمله مزایایی است که این محصول را در برابر سایر سیستم ها برتری می بخشد.

رگلاژ و تعمیر پنجره فریم لس یکی از مواردی است که بدون شک باید توسط افراد متخصص انجام شود وبه علت  حساسیت بالای کار و نوع یراق الات استفاده شده ، نیاز به حداقل سه نفر نیروی کار داردو هزینه تعمیر این نوع پنجره به مراتب بالاتر  از تعمیرات پنجره upvc و الومینیوم است.

تعمیر و رگلاژ پنجره فریم لس زمان بیشتری نسبت به پنجره های upvc نیاز دارد و لازم به ذکر است که افراد متخصص محدودی میتوانند تعمیر این نوع پنجره ها را انجام دهند و تیم کاری ما با ضمانت کامل این کار را انجام خواهند داد زیرا ما کوشیده ایم بهترین ها را کنار خود داشته باشیم.

رگلاژ پنجره دوجداره upvc

تعمیر پنجره فولکس واگنی

پنجره های دوجداره فولکس واگنی به دلیل یراق الات مخصوص و سیستم بازشوی که در آن استفاده شده است به یک پنجره با مزایای فراوان و کارکرد خاص مشهور است

مزایایی همچون:

باز شدن  لنگه باز شو تا زاویه ۴۵ درجه
هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
دارای سه نوع مختلف اتومات ، نیمه اتومات و معمولی است.

تنظیم پنجره های فولکس واگنی و همچنین تعمیر پنجره فولکس واگنی نیز نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد و یراق الاتی که در این نوع پنجره به کار رفته دارای پیچیده گی خاصی است.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره الومینیوم

نقش چسب کاری و درزگیری درب و پنجره دوجداره در تعمیرات

یکی از مشکلاتی که عمدتا در استفاده و بحث تعمیر درب و پنجره upvc با آن مواجه می شوید ایجاد درز می باشد و پنجره ها در زمانیکه گرد و خاک از آنها وارد فضا می شود و از میزان عایق آنها با نشان افزایش مصرف انرژی کاسته می شود نیاز خود به درزگیری را نشان می دهند.

در این زمان لزوم چسب کاری و و درزگیری احساس می شود ، درزگیری اطراف پنجره دوجداره به وسیله چسب و فوم مخصوص انجام میشود و از لاستیک های درزگیری نیز برای خود درب یا پنجره استفاده می گردد.

لاستیک هایی که در درب و پنجره دوجداره استفاده میشود یکی از مهمترین عوامل برای عایق بودن هستند. نقش مهمی را ایفا میکنند و علاوه بر جلوگیری از  هدر رفت انرژی و ورود سرما و گرما ، ماندگاری درب و پنجره را نیز افزایش می دهند.

چسب های مخصوص درزگیری با خواص پیشرفته و مناسب برای درزگیری درب و پنجره ، ترکها و  اتصالات ثابت داخلی و خارجی ساختمان می باشد،همچنین دارای خواص عالی جهت استحکام در برابر تغییرات جوی می باشد که چسبندگی و آببندی دائمی را تضمین می کند.

باید دقت کنید که چسب کاری و درزگیری از عوامل مهم در رگلاژ پنجره دوجداره upvc است. در طول عمر پنجره ها نیز تاثیرگذار است، به طور کلی به علت کاربرد یراق الات و لاستیک های مخصوص لزوم تنظیم دوره ای درب و پنجره ها احساس میشود و در طول سال حداقل یک بار باید پنجره های منزل رگلاژ و تعمیر گردد.

آب بندی پنجره های دوجداره upvc

برای آب بندی پنجره از چسب سیلیکون ماستیک و در بعضی پنجره ها بسته به عوامل مختلف چسب سیلیکون  استفاده می شود که نوع و مارک آنها بسیار حایز اهمیت می باشد . البته بنا به شرایط پنجره و فریم ممکن است از فوم جهت آب بندی پنجره های دوجداره استفاده شود.

تعمیر پنجره دوجداره در اسرع وقت

چسب کاری راه حلی موثر برای عایق بندی و درزگیری در مسئله تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره

در طول شبانه روز افراد زیادی برای گرفتن مشاوره در حوزه رگلاژ و تعمیرات پنجره های دوجداره با ما تماس می گیرند و هر یک به طریقی سعی در رفع مشکلات به وجود امده برای درب و پنجره خود می کنند.

یکی از بارز ترین سوالاتی که از کارشناس فنی ما سوال می شود ، بحث چسب کاری و اب بندی و عایق بندی درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیوم است که راه کارهایی نیز به شخص ارائه می شود که در این مقاله به انها اشاره خواهیم کرد که با ما همراه باشید.

اول باید دید مشکل از کجاست و چرا نفوذ اب از درب و پنجره اتفاق می افتد و پس از ان دنبال راه چاره بود که بهتر است برای شروع به دلایل نفوذ باد و اب از قسمت های مختلف پنجره بپردازیم.

رگلاژ اصلی ترین دلیل کارکرد صحیح درب ها و پنجره های upvc است که از دیدگاه تمامی افراد اهل فن و تخصص به عنوان یک حرفه شناخته می شود و حتی می توان گفت یک شغل پر بازده در سطح جامعه است.

حالا اگر تنظیم پنجره دوجداره به درستی انجام نشود به یک معضل تمام عیار تبدیل می شود و علاوه بر گیر در باز و بست و اختلال در عملکرد سبب نفوذ اب باران به داخل منزل شده و ارامش و اسایش را سلب می کند.

رگلاژ پنجره upvc در تهران

یکی دیگر از علت های ایجاد مشکل ، کیفیت پایین قطعات است که پس از مدتی استفاده دچار ایراد شده رفع مشکلات را غیر ممکن می کند.

لاستیک ها نقش کلیدی در درزگیری دارند و دلیل تعبیه این بخش نیز همین است و جالب است بدانید که در جنس های مختلف تولید می شوند و تیم ما در هنگام تعمیرات پنجره دوجداره از بهترین نوع ان استفاده می کند که حداقل ده سال طول عمر دارد.

حال راه چاره چیست و چه راه حل هایی از سوی تیم هیراد در جهت عایق بندی و درزگیری ارائه می شود:

اولین نکته این است که پس از رگلاژ درست و دقیق باید رفت سراغ چسب کاری که کار کاملا تخصصی و حساب شده است و در جهت اب بندی صورت می گیرد و نکات زیر باید در اجرای ان رعایت شود:

  • در ابتدا کارشناس فنی باید از محل بازدید کرده و نظریه نهایی را به کارفرما ابلاغ کند.
  • در مرحله بعد چسب های متناسب با نوع و جنس درب و پنجره upvc تهیه می شود.
  • باید تعیین گردد که در کدام قسمت ها در جهت عایق بندی و درزگیری از چسب استفاده شود.

در پایان توصیه های لازم به کارفرما ابلاغ می شود و در اینجا رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره به درستی عملیاتی شده و تا سالها از نفوذ اب باران جلوگیری می گردد.

رگلاژ پنجره دوجداره و تعمیرات ان در کرج

تعویض شیشه دوجداره پنجره upvc

شیشه دوجداره  عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب است که  ایمنی بیشتری نسبت به شیشه های تک جداره دارد،از شیشه های دوجداره بیشتر در ساخت برج ها ، ساختمان ها ، شرکت های تجاری و بیمارستان ها استفاده میشود.

نکته مهم در تولید این شیشه ها تزریق گاز آرگون جهت کاهش آلودگی صوتی و همچنین وجود ماده سیلیکاژن در جدا کننده آلومینیومی  بین دو شیشه جهت جلوگیری از ایجاد بخار بین دو شیشه و همچنین چسب بوتیل و پولی سولفاید مرغوب در چسباندن دو شیشه می باشد.به طور کلی مهمترین عامل ایجاد ورود صدا به داخل محیط استفاده از شیشه های نامرغوب می باشد.

از جمله خدماتی که تیم کاری ما ارائه می کند تعویض شیشه شکسته پنجره upvc است.

تنظیم و خدمات تعمیر پنجره دوجداره upvc

به سبب طراحی خاص و استفاده از زهوار های مخصوص اب به داخل درب و پنجره نفوذ نمی کند ، ضمن اینکه محفظه های نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب،از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.

خدماتی که ما به منظور تعمیرات درب و پنجره دوجداره به شما ارائه می دهیم، به واقع از بهترین و موثرترین راه کارهایی است که میتوانید با خیال اسوده و راحت در منزل مسکونیتان یا شرکت اداری خود از وجود ان لذت ببرید. تیم تخصصی ما دارای کادر مجرب و با سابقه  روشن و قانع کننده می باشد.

ما کوشیده ایم تا با استخدام زبده ترین و بهترین تعمیرکاران درب و پنجره دوجداره مناسب ترین و سریع ترین سرویس را به شما عرضه کنیم و همواره رضایت مشتریان هدف اصلی ماست.

توجه داشته باشید که رگلاژ پنجره پی وی سی، توسط گروه کاری ما در اولین فرصت صورت میپذیرد و درصورت ناموفق بودن تعمیرکار ما هیچ هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد.

برای حضور در محل سکونت یا اداره شما و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

تعمیرات پنجره upvc

باورهای اشتباه در زمینه تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره

در این بخش موضوعاتی را بررسی خواهیم کرد که هر فردی ممکن است در مورد اموزش و نحوه اجرای این خدمات دچار اشتباه شود و این باورها مانع رفع نیاز و ایرادات موجود گردد.
باید توجه کنید که در هر زمینه ای اگاهی و اطلاعات در مورد یک مشکل می تواند موجب کاهش هدر رفت زمان و هزینه شود و در جهت ان استفاده درست و بهینه را از تمامی امکاناتی که بشر برای اسایش ، تولید و عرضه کرده است را به وجود اورد.
تعمیرات و رگلاژ پنجره upvc در کلان شهرها به یک امر مرسوم تبدیل شده است و شهروندان عزیر به خوبی می دانند که ساختار این ابزار کاربردی به گونه ای طراحی شده است که در صورت ایجاد مشکل در هر بخشی قابل ترمیم و تعویض می باشد.
از جمله باور های غلطی که در بین برخی افراد وجود دارد این مسئله است که این نوع درب و پنجره ها نیز مانند دیگر بخش های ساختمان توسط هر فردی که ادعای فنی بودن دارد قابل حل است اما این یک دیدگاه کاملا اشتباه است که متاسفانه باعث بروز اتفاقات جبران ناپذیر می شود.

تعمیر و رگلاژ پنجره و درب الومینیوم و upvc
در برخی پروژه ها تیم فنی ما مشاهده می کند که افراد با ایجاد فشار غیر متعارف به پروفیل جهت رگلاژ upvc چه بلایی سر این بخش اورده اند و باعث ایجاد شکستگی در این بخش حیاتی شده اند که هزینه زیادی را به اقتصاد خانواده وارد کرده است.
یکی از مواردی که هر گروه خدماتی به ان توجه دارد بحث تخصص نیروهای فنی خود است که در بحث تعمیر پنجره های دوجداره نیز این موضوع شاخص بوده و مورد توجه تیم هیراد نیز می باشد.
در فصل زمستان و فصل بارش نیاز برای درزگیری و عایق بندی بسیار بالا می رود و همین امر سبب می شود تا مردم عزیزی که با اینترنت سر و کار دارند برای کسب اطلاع بیشتر راجب این موضوع به سایت هایی که در رده های بالای گوگل قرار دارند مراجعه کنند.

رگلاژ و تعمیرات درب و پنجره دوجداره در تهران و کرج

اشنایی با فاکتورهای رگلاژ پنجره های دوجداره جدید

همان طور که در مطالب مختلف اشاره کردیم اساس استفاده از درب و پنجره های دوجداره در محیط های مسکونی بهینه سازی انرژی و ایجاد اسایش بر مبنای مزایای تعبیه شده در ان است که تضمین کننده عملکرد صحیح درب و پنجره های upvc ، رگلاژ و تنظیم اصولی و دقیق قطعات می باشد.

نقش ویژه ای که این محصول راهبردی در عایق بندی و ایجاد تعادل دمای اتاق ایفا می کند بر هیچ کسی پوشیده نیست و نیاز برای رفع ایرادات به وجود امده در اثر زمان و استفاده نادرست از کارهای واجبی است که باید در اسرع وقت و هزینه مناسب اجرایی شود.

فاکتورها و دستور العمل های مکتوبی برای اجرای دقیق مراحل در اختیار فنی کاران تیم هیراد موجود است ، اما یک موضوع که مورد ابهام بوده و همواره در بین کارشناسان و صاحب نظران این حوزه مطرح است نحوه رگلاژ درب و پنجره upvc با متدهای روز دنیا است.

در ظاهر شاید این موضوع پیش پا افتاده باشد و جنجالی که ما در این حیطه ایجاد کرده ایم به نظر خیلی از اشخاص ساختگی و تنها برای بازارگرمی جهت جذب مخاطب و پس از ان مشتری است.

اما با قاطعیت می گوییم که تعمیر پنجره upvc به دلیل ازدیاد قطعات و پیچیدگی در طراحی و تولید ، کار بسیار سخت و تخصص محوری است که تعمیرکار و فنی کار ماهر از پس ان بر می اید.

گستردگی این صنعت باعث پویایی و ایجاد بستری برای تولید محصولاتی متنوع با عملکردهای مختلف شده است ، که ما را برای به روز بودن بیشتر ترقیب کرده و در جهت تحقق اهداف خود و یافتن راه هایی برای ارائه خدماتی برتر دست به همکاری با صنف ها و شرکتهای مختلف کرده ایم.

برای مثال در نسل جدید درب و پنجره های دوجداره ترکیبی از الومینیوم و یو پی وی سی با یراق الات پیچیده و شیشه های ارگونی متحرک در حالت های هوشمند عملکردی پیاده سازی شده است که کار تعمیر پنجره دوجداره را دشوارتر کرده است.

جالب است بدانید که ما تنها گروه خدماتی در سطح تهران و کرج هستیم که قادر به رفع مشکلات به وجود امده در حوزه تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت و upvc و الومینیوم و فریم لس و… در سطح های مختلف و در تمامی نقاط با قیمت مصوب می باشیم.

رگلاژ پنجره های دوجداره

ویژگی های تعمیرکار ماهر پنجره upvc

تعمیرکار یا سرویس کار ماهر به کسی اطلاق می شود که بتواند درب و پنجره را به درستی سرویس و تعمیر کند و پس از بازدید از محل با قدرت تشخیصی که بر اساس مهارت و تخصص به دست اورده است نسبت به ایرادات احتمالی اگاهانه عمل کرده و بتواند با تصمیم گیری های ذهنی و عملی دقیق ، با اجرای اصولی تعمیرات پنجره دوجداره به نتیجه قابل قبول برسد.

خوب این فرد ویژگی هایی دارد که در یک جمله می توان خلاصه کرد :

تعهد و تخصص در کنار مهارت های فردی و جمعی ، با شناخت جامع از درب و پنجره های دوجداره و اشراف کامل به بحث تعمیر ور گلاژ و تجربه کار در بخش تولید و نصب.

ما اعتقاد راسخ داریم که مشتری که با ما تماس می گیرد ، باید علاوه بر دریافت یک مشاوره کاملا تخصصی و لحن عامیانه و دریافت اطلاعات مناسب در حیطه ای که دچار مشکل شده است ، بتواند با اعتماد کامل پذیرای نیروهای فنی ما باشد و از نظر قیمت تعمیرات و رگلاژ هیج گونه تردیدی برای استفاده از خدمات ما به خود ندهد.

تعویض دستگیر پنجره upvc

در ظاهر اینکار کاملا عملیاتی و اسان است اما در دنیای امروز که افراد سودجو به وفور یافت می شوند جلب اعتماد پایدار و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات موثر با بازدهی و ماندگاری بالا کار بسیار دشواری است.

مخصوصا در حوزه تعمیرات پنجره upvc که به دلیل اگاهی پایین افراد یا از دریافت خدمات برای رفع مشکلات به وجود امده صرف نظر می شود و یا مشتری برای پرداخت هزینه دچار سردرگمی افراطی می گردد و یا تعمیرکاران غیر ماهر اقدام به ارائه خدمات می کنند.

متاسفانه با ایجاد مشکل اقتصادی برای کشور در سالهای اخیر و کمبود قطعات درب و پنجره دوجداره در بازار ، حباب قیمتی کاذبی برای خرید متعلقات این محصول حاکم شده است که قدرت خرید افراد متقاضی برای تعویض و تعمیر را به شدت کاهش داده است.رگلاژ و تعمیر پنجره upvc و الومینیومی

نقش تعمیرات درب و پنجره دوجداره upvc در بازسازی ساختمان

زمان در حال حرکت است و هر روز به دانش بشر در تمامی حوزه ها اضافه شده و در کنار ان باعث ایجاد ساختار و سبک زندگی شده است و برای به روز ماندن با هزینه پرداخت کرد و متناسب با جامعه تغییر کرد که یکی از این تحولات در چند سال اخیر قضیه بازسازی ساختمان و در واقع نو سازی ان با توجه به علم روز دنیاست که یکی از موارد بازسازی درب و پنجره دوجداره می باشد.

تعمیر پنجره upvc

در بازسازی دو راه برای تغییر رویه درب و پنجره وجود دارد که به شکل زیر است:

  • یا درب و پنجره قدیمی است که باید با تعویض درب و پنجره قدیمی با دوجداره کار را پیش برد.
  • یا اینکه درب و پنجره دوجداره موجود است که عملیات تعمیر و رگلاژ پنجره upvc را باید اجرایی کرد.

اموزش تعمیرات پنجره دوجداره برای افراد مبتدی

شاید افراد زیادی مایل باشند وارد این حرفه شوند و یا اینکه در ایرادات جزئی خود وارد عمل شده و با تشخیص درست مشکل، نسبت به برطرف کردن ان اقدام کنند، در هر صورت برای این کار لازم است نکاتی را رعایت کنند که در این بخش به صورت تئوری و مختصر توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

در ابتدا باید بدانید که برای تعمیر پنجره دوجداره ابزار حرف اول را می زند و حتی افراد مبتدی نیز باید حداقل پیچ بند برقی و انواع آلن را در کنار دلر در اختیار داشته باشند، همان طور که می دانید بخش نگهدارنده پنجره های upvc از پیچ در سایزهای مختلف تشکیل شده است و پروفیل و یراق الات را در کنار هم محکم می کند.

خوب اولین موضوع در اموزش تعمیرات پنجره های دوجداره شناخت قطعات و قسمت های مختلف است، برای مثال کارورز باید بداند که زاماک چیست یا اینکه اسپانیولت چگونه عمل می کند و از همه مهمتر بخش فریم و لنگه و مولین چه تفاوت های داشته و شیارهای اب در چه نقاطی باید تعبیه شود.

در گام بعدی در تعمیر پنجره upvc باید با عملکرد هر بخش اشنایی داشته باشد، برای مثال باید بداند که سیستم قفل و دستگیره دقیقا چگونه عمل می کند و در صورت اختلال در این بخش چه چیزی باید تعمیر یا تعویض شود، یا در مثال بعدی باید راجب تنظیم و رگلاژ شیشه ها و لولاها به خوبی درک داشته باشد و روش های به کار رفته، برای تحقق این موضوع را به خوبی تشخیص دهد.

اگر بخواهیم مراحل کلی نحوه تعمیر پنجره دوجداره یو پی وی سی را شرح دهیم به صورت زیر است:

  • تهیه تجهیزات و ابزار مورد نیار برای شروع کار
  • شناخت دقیق و علمی و ظاهری کلیه قطعات به کار رفته در درب و پنجره upvc
  • تست عملکرد صحیح هر بخش شامل؛ کارکرد درست یراق آلات، مقاومت مناسب لولاها، رگلاژ شیشه ها و زاماک و توپی، عدم جا به جایی بخش میانی پنجره، عایق بندی و درزگیری نقطه اتصال فریم و چهارچوب و …

ضمانت هیراد در پایان پروسه تعمیرات و رگلاژ

یکی از چالش های اساسی مشتریان بحث ضمانت اجرایی در پایان کار است، در بحث تعمیرات یا  یکی از مهمترین بخش ها تعویض قطعات است که شامل اسپانیولت و بخش های جانبی درب یا پنجره است که بر اساس درجه بندی اجناس دارای گارانتی هستند که از ۶ ماه تا ۲ سال ضمانت کیفیت دارند.

ضمانت تعمیرات پنجره دوجداره

اما در بحث متریال کلی باید عرض کنیم که پروفیل و لولاها بر اساس برند مقایسه می شوند برای مثال برند ویستابست و دکتروین دارای کانال های مقاوم، وزن بالا و pvc خالص تری هستند و در مقایسه با وینتک و آریا و ماژول ماندگاری به مراتب بیشتری دارند.

تعمیرکار هنگام حضور در محل اگر با ابزار کامل شامل؛ دریل شارژی، انواع پیچ، گیره صنعتی نظیر میز صلیبی برای فیکس کردن درب یا پنجره دوجداره حاضر شود و قطعات تعویضی یا تعمیری درجه یک باشند تیم هیراد تا یک سال ضمانت اجرایی را بر عهده می گیرد.

42 نظر برای “تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره

  1. با سلام و تشکر از سایت خوبتون میخواستم بپرسم که هزینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره بر چه اساس تعیین میشه

    1. سلام اقای موسوی عزیز برای تعیین قیمت تعمیرات و رگلاژ پنجره های upvc و الومینیوم فاکتورهای زیادی ملاکه که یک پایه قیمتی بر اساس نرخ اتحادیه اساس تعیین هزینه است، لازم به ذکره که ما افزایش قیمتی تو دوسال گذشته برای جلب رضایت مشتری نداشتیم.

  2. عرض سلام و خسته نباشید
    درب و پنجره های مجتمع ما حدودا ۵ سال عمر دارند و برخی از آنها به سختی و همراه با صداهای ناهنجار باز و بسته می شوند آیا با تعمیر و رگلاژ پنجره درب و پنجره upvc امکان برطرف نمودن انها است؟

    1. باسلام خدمت اقای هاشمخانی عزیز ، باید خدمت شما عرض کنم که بله دقیقا تنها راه برطرف شدن مشکل شما رگلاژ و یا تعمیرات درب و پنجره دوجداره است که بهتره با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوره اولیه خدمت شما ارائه بشه.

  3. بنده از خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره upvc و الومینیوم تیم هیراد استفاده کردم و شاهد بودم که شعارهای کاری که میدن واقعیت داره و در کمترین زمان ، مشکل مارو حل کردن و بعد از تماس تو زمان تعیین شده تو منزل ما حضور داشتن و از تعمیرکار کاربلدشونم کمال تشکر و دارم.

  4. با سلام مى خواستم بدونم امكان تغيير جهت باز شدن درب هاى upvc بدون اينكه بخواهيم كل پنجره را جابجا كنيم هست؟
    دربهاى بالكن ما همه به داخل باز مى شوند و كلى فضا را اشغال و بى استفاده مى كنند مى خواستم اگر بشود دربها به بيرون باز شوند، اقايان مى فرمايند بايد كل پنجره را دراوريم و بر عكس جا بزنيم كه با توجه به سكونت ما به دليل ريخت و پاش زياد عملا غير ممكن است اگر راهكار ساده ترى وجود دارد بفرماييد؟ خيلى ممنون

    1. سلام بله راه حل های مناسبی برای تغییر ساختار درب دوجداره شما وجود داره که بهتره با ما تماس بگیرید که راه کارها دقیق در اختیارتون قرار بگیره.

  5. سلام وقتتون بخیر
    پنجره ساختمان UPVC هست و لولای پنجره مدام میشکنه ودر پایین میافنه تا حالا در یکسال دو بار تعویض شده لطف میکنید هزینه تعمیر و تعویض لولا رو بفرمایید ممنون میشم

    1. باسلام و خسته نباشید برای مشاوره دقیق و اعلام هزینه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

  6. بعد از خوندن مطلب تون متوجه شدم که چرا درب و پنجره دوجداره ما تو باز و بست به مشکل میخوره و رگلاژ چقدر تاثیر گذاره تو عملکرد ، تشکر میکنم از اطلاعات مفید و کارساز سایت هیراد.

  7. سلام وقتتون بخیر
    ضمن تشکر بابت مطلب مفید شما در زمینه رگلاژ و تعمیر پنجره دوجداره upvc ، اولش این کار سطحی و پیش پا افتاد میدیدم و اما با خواندن این مطلب متوجه شدم که دانش و تجربه بالایی را لازم دارد.
    البته قبل از همکاری با شرکت هیراد خودم دست به کار شدم که دیدم ایرادات بیشتر و بیشتر میشه.
    بعد از جستجو تو گوگل و خواندن مطالب سایت شما غافلگیر شدم و لازمه در هر زمینه ای کار را به کار دان سپرد.

  8. می خواستم ببینم تو خدمات تعمیرات پنجره upvc شرکت شما امکان تعویض شیشه دوجداره با شیشه سه جداره وجود دارد؟
    ممنونم بابت مطلب مفید و کاملتون.

    1. سلام اقای احمدی بله این امکان وجود داره اما برای دریافت مشاوره کامل تر با تعمیرکار پنجره دوجداره هیواد در ارتباط باشید.

  9. وقتتون بخیر؛
    ضمن تشکر از مقاله مفیدتون.
    ببخشید چند وقتی بود که یکی از لولا های پنجره فریم لس ساختمان ما دچار ایراد شده بود که امروز به کلی اون لولا شکست.
    می خواستم ببینم با یک لولا باز و بسته میشه امکان سقوط فریم لس وجود داره؟ ما تو یکی از خیابان های شلوغ تهران هستیم و از خطر سقوط پنجره روی عابر پیاده هراس داریم.
    لطفا راهنمایی کنید. ایا امکان تعمیر پنجره فریم لس بدون ریسک سقوط وجود دارد؟؟

    1. وقت شماام بخیر، بله یکی از خطرناک ترین اتفاقات سقوط لنگه پنجره فریم لس است که در صورت بروز این مشکل، اولین اقدام بستن پنجره است و تماس با یک تعمیرکار ماهر می باشد، بله با راه کارهایی که تیم تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره و فریم لس هیراد اجرا می کنند، خطر سقوط تا درصد بالایی کاهش پیدا می کنه و جای هیچ نگرانی نیست

  10. متشکر بابت اموزش تعمیر پنجره دوجداره، مطلب خیلی کاملی بود.
    برای تعویض یراق الات پنجره وینتک چقدر زمان و هزینه لازم است؟

    1. ممنون از انتخاب سایت ما برای افزایش اگاهی در حوزه تعمیر پنجره upvc ، تعویض یراق الات پنجره های وینتک بر اساس جنس و نوع به چند دسته تقسیم میشن که با ارسال عکس می توان پاسخ بهتری به این سوال شما داد.

  11. سلام، چند وقتی هست که پنجره های دوجداره upvc ساختمانمون رو عایق کاری و چسب کاری کردیم اما با این وجود صدا های بیرون به داخل میاد. ما نزدیک یه خیابان شلوغ هستیم و این صدای های ناهنجار خیلی ازار دهنده است.
    راه حل پیشنهای شما چی هست؟

    1. سلام اقای شفق بزرگوار، علت این موضوع عدم رگلاژ دقیق درب و پنجره یو پی وی سی و از کار افتادن لاستیک های درزگیر در کنار چسب کاری غیر اصولی که می توانید با کارشناس ما تماس بگیرید تا بهترین راهکار رو خدمت تون اعلام کنن.

  12. با سلام خدمت تیم حرفه ای هیراد؛کمال تشکر دارم بابت آموزش تعمیرات پنجره دوجداره که داخل سایت قرار دادید،اگه امکانش باشه مراحل رگلاژ upvc رو به صورت فیلم و تصویر قرار بدید.

    1. سلام جناب مرادخانی عزیز، حتما این برنامه رو در اهداف اجرایی داریم و انشالله مجموعه اموزشی در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره رو اماده و ارائه خواهیم کرد.

  13. ممنونم از سایت خوبتون، بنده خودم تعمیرکار پنجره های دوجداره هستم و به حق که مطالب اموزشی خوبی قرار می دید و جای تشکر داره.

    1. سپاس از لطف بی پایانی که به تیم تعمیرات پنجره upvc ما دارید و تیم ما برای همکاری با شما عزیزان امادگی کامل دارد تا پس از گذراندن تست های فنی و اخلاقی وارد مجموعه هیراد شوید.

  14. پنجره منزل ما هنگام باز و بست صدا میده و قفل به خوبی عمل نمیکنه برای این مشکل چه راه حلی دارید.

    1. به احتمال زیاد اسپانیولت دچار ایراد شده و لولاها از تنظیم خارج شده است که برای رفع این موارد باید تعمیرکار در محل حاضر شود.

  15. محتوای بی نظیری بود واقعا ایول دارید، فکرشو نمی کردم تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره تا این حد تخصصی باشه.

    1. سلام اقای خانی عزیز، بله دقیقا این حوزه بسیار فنی و دارای ابعاد متنوعی می باشد.

  16. ما یه پنجره upvc داریم که موقع بستن لنگه، لولا صدا میده برای رفع مشکل چیکار باید کرد

    1. سلام به احتمال زیاد پنجره شما از رگلاژ خارج شده و بر روی لولا بار وزنی اضافی وارد می شود و یا اینکه شیشه از حالت توازن خارج شده و یک احتمال دیگر ممکن است لولا دچار شکستگی جزئی شده که برای رفع هر مشکل احتمالی با ما تماس بگیرید.

  17. پنجره دوجداره ما از بخش لولاها دچار افتادگی شده و موقع باز و بست گیر میکنه راه چاره چیه

    1. برای حل مشکل پنجره دوجداره شما باید چند بخش شامل؛ لولاها ، یراق الات و شیشه رگلاژ شوند.

  18. من یراق را با اچار الن در حالت سفت ترین تنظیم کرده ام باز ولی شل شده مرحله بعد باید چه کار کرد یک ماه نیست پنجره نصب شده

    1. سلام جناب رضایی عزیز، درب و پنجره های دوجداره به دلیل ساختار پیچیده ای که دارند برای رفع ایراد نیازمند کارشناس و فنی کار هستند، شما برای برطرف شدن مشکل باید یک تصویر برای ما ارسال کنید.

  19. با سلام و خسته نباشید
    ی درب تراس ما داریم بالا و وسطش جفت میشد یکم پایینش بازه مشکل چیه شیشه ام یک تیکه ابعاد ۲×۵۰

    1. سلام اقای یاری عزیز، این مورد قطعا خارج شدن از رگلاژ و یا ایراد در لولاها میتونه باشه که با تنظیم همه قطعات این مشکل حل میشه.

  20. بنده مي خواستم از خدمات شركت و كارشناسان با تجربه آن بسيار تشكر كنم. خدمات سريع، با دقت و عالي كارشناسان شركت بسيار قابل تقدير است و برايشان آرزوي موفقيت دارم

    1. ممنونم از اعتماد شما، همه تلاش تیم ما افزایش سطح رضایت شماست، امسال نیز برای تعمیر پنجره های upvc هیچ افزایش قیمت نخواهیم داشت.

  21. سلام آيا ميتوانم با ارسال تصاوير مناسب از طريق واتساپ براي تعمير و رگلاژ در و پنجره ها مشاوره کنم؟

    1. سلام اقای درفشدار عزیز، بله این امکان وجود داره و شما می توانید حتی از مشکلات درب و پنجره یو پی وی سی خود فیلم کوتاه تهیه کرده و ارسال کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

  22. سلام.ممنون ازسایت زیبا و مفیدشما
    درب سرویس گرفتیم ارتفاع و بغل ها چند سانتی کوچک هستند و با چسب هم قابل پر کردن نیستند لطفا بفرمایید سرویسکار و تعمیر کار ویا نصب کننده می تواند این معضل پیش امده رفع نماید. به علت عجله اندازه کوچک داده شده و یا سازنده چند سانتی از ارتفاع و طرفین درب کوچک ساخته است . سپاس از پاسخ شما

    1. سلام اقای باقری وقت بخیر، برای حل این مشکل لطف کنید یه فیلم کوتاه تهیه کنید و برای بچه های فنی ما ارسال کنید تا تعمیر درب شما در اولویت اجرایی قرار بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید