پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

ترکیب موادی که در تولید پروفیل پنجره دوجداره ویستابست به کار می رود متناسب با شرایط سخت آب و هوایی مناطق مختلف کشور می باشد.و این مواد در مراحل مختلف مورد آزمایش قرار میگیرند و پس از تایید بادستگاه های میکسینگ تمام اتوماتیک شرکت رایملت هنشل آلمان ، برای تولید پروفیل پنجره دوجداره مخلوط می شوند.این پروفیل های دوجداره برخلاف مصالح ساختمانی به کار رفته در ساختمان سازی قابل بازیافت بوده و به میزان ۱۰۰ درصد به عرصه تولید قابل برگشت هستند.

ویژگی های پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

امروزه کاهش میزان اتلاف انرژی و جلو گیری از ورود به داخل ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که میتوانند باعث کاهش هزینه ها وصرف جویی شوند و به همین خاطر می بایست پروفیل پنجره دوجداره ی تولید شده عایق دما و صوت باشند. پروفیل پنجره  دوجداره ویستا بست از لحاظ عایق دما می توانند تا ۳۰ درصد از اتلاف انرژی جلو گیری کنند و همچنین پروفیل پنجره دوجداره ویستابست میتوانند تا حد قابل توجهی (۴۰دسی بل) صوت ورودی به ساختمان را کاهش دهد
پروفیل پنجره دوجداره ویستابست نیازی به رنگ آمیزی نداشته و هزینه های رنگ آمیزی را حذف می کند و این نوع پنجره های دوجداره از روکش های لمینت در رنگ های مختلف متناسب با سلیقه مشتریان ارائه شده است ،مواد به کار رفته در پروفیل پنجره دوجداره ویستابست در برابر اشعه ی ماورابنفش ، اسید و باز های قوی و همچنین در مقابل تغییرات شرایط خارجی از جمله تغییرات ناگهانی و شدید دما مقاوم می باشد به همین علت دچار پوسیدگی ،تغییر شکل و تغییر رنگ نمی شوند.
نوار های آب بندی استفاده شده در اطراف چهار چوب پروفیل پنجره دوجداره ویستابست ،قسمت باز شوی پنجره دوجداره و همچنین نوار های بکار رفته در محل اتصال پنجره دوجداره مانع از ورود ونفوذ آب و گرد وغبار به داخل ساختمان می شوند و پروفیل پنجره دوجداره ویستابست شیاری مخصوص برای هدایت اب های احتمالی به خارج دارد.و پنجره های دوجداره یو پی وی سی به آسانی نظافت می شوند، درکمترین زمان می توان آنها را نصب و یا اینکه پروفیل پنجره دوجداره ویستابست را با پنجرهای قدیمی تعویض کرد.
عامل دیگری که پروفیل پنجره دوجداره ویستابست را متمایز می کند امنیت بسیار بالای آن می باشد که بخاطر استفاده از مدرترین یراق آلات و کار گذاشتن قفل های متعدد در درون چهار چوب محقق شده است.وقابلیت نصب توری وحفاظ برروی پپروفیل پنجره دوجداره ویستابست را برای جلو گیری از ورود حشرات موذی به داخل ساختمان را دارد، و بانصب یراق آلات مختلف به مشتریان این اجازه رامی دهد که براساس سلیقه خودشان بازشوهای متنوع تک یا دوحالته به صورت باز شو های عمودی،ریلی… را انتخاب کنند.

پروفیل پنجره دوجداره ویستابست

معرفی شرکت ویستابست

شرکت ویستابست ، فعالیت خودرا در زمینه تولید پروفیل های یو پی وی سی در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و پس از سه سال توانست به یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی تبدیل شود ، لازم به ذکر است که این شرکت دارای نمایندگان فعال بسیاری در سطح کشور می باشد.
زمینه  اصلی فعالیت شرکت ویستابست تولید پروفیل های upvc برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و بر اساس استاندارد های بین المللی می باشد.
ویستابست اولین شرکت در سطح کشور است که دارنده ی گواهینامه رال آلمان بوده واین عامل باعث شده که ویستابست به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی مطرح باشد
شرکت ویستابست در طی سال های اخیر توانسته عناوین را از آن خود کند و به عنوان یکی از منابع اصلی تولید پروفیل های درب و پنجره upvc شناخته شود و در در کنار افزایش کیفیت محصولات خود ، از سوی مجمع جهانی تقدیر شده و مفتخر به دریافت لوح از این مجمع معتبر شود.
باتوجه به نظرات کارشناسان حوزه ی تولید پروفیل های یو پی وی سی و مشتریان مصرف کننده درب و پنجره upvc ،شرکت ویستا بست توانسته است از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف از لحاظ سختی ، فنی ،کاهش مصرف انرژی رتبه  اول تولید پروفیل یو پی وی سی درسطح کشور را کسب کند و همچنین مدیر عامل شرکت ویستابست از سوی اجلاس رهبران صنعت،تجارت و توسعه ی ملی به عنوان مدیر برگزیده انتخاب شد و به ایشان تندیسی اهدا گردید.
شرکت ویستابست به علت دانش فنی متخصصان خود و افزایش کیفیت پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی موفق به دریافت گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه ISO/IEC 17025 شود.
باتوجه به اهمیتی که شرکت ویستابست در بالا بردن کیفیت پروفیل های یو پی وی سی تولیدی و افزایش بهره وری درکنار کاهش هزینه های تولید پرو فیل های UPVC تولیدی توانسته جز اولین شرکت هایی باشد که در اولین همایش کنترل کیفیت ، خلاقیت و نوآوری به نشان این همایش دست یابد.
شرکت ویستابست در ششمین دوره ی جشنواره ی کار آفرینان برتر در سال ۱۳۹۰ ،که سال جهاد اقتصادی بود به عنوان کارآفرین برتر برگزیده و از بین شرکت کنندگان بسیاربه این عنوان دست یابد.

در بحث تعمیرات پنجره دوجداره upvc پروفیل ویستابست از جایگاه ویژه ای برخوردار است زیرا میزان مقاومت و کیفیت ان باعث شده تا در زمان طولانی تری از رگلاژ خارج شود و قطعات ان قابل تعویض یا تعمیر باشند.

پروفیل بازسازی ویستابست دارای پارامترهای استاندارد و فوق العاده سازگاری است و سبب گشته تا در طرح تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب پیشرو بوده و میزان استفاده از این پروفیل افزایش چشمگیری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید