ارتباط فصل سرما و تعمیرات پنجره دوجداره

در فصل سرما و اغاز موج بارش برف و باران و بنا به موقعیت پنجره های دوجداره در ساختمان ها ، تقاضا برای رگلاژ و تعمیرات درب و پنجره دوجداره upvc افزایش چشم گیری پیدا می کند.

قبل از پرداختن به این موضوع لازم است یاد اوری کنیم که یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق بودن ان و خاصیت تنظیم دمای محیطی و جلوگیری از ورود سرما و اب باران به داخل ساختمان ها می باشد.

دلایل ایرادات احتمالی پنجره دوجداره

خاصیت پنجره های دوجداره زمانی از بین می رود که در اثر کارکرد نادرست و گذر زمان و نامرغوب بودن پروفیل و یراق الات مصرفی و عدم نصب درست ، ایرادات جدی ایجاد می شود و تحت الشعاع این مسائل افراد به جای پیدا کردن برای راه چاره به دنبال نادیده گرفتن و تحمل ان بر می ایند.

اما با هزینه استاندارد و اعتماد به نیروهای فنی با تجربه می توانید با تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره خود از سرما و برودت هوا و نفوذ اب به منزل خود جلوگیری کنید و تا حداقل پنج سال از این تعمیرات بی نیاز شوید.

جلوگیری از نفوذ سرما در پنجره دوجداره

راه چاره چیست ؟ تعمیرات پنجره دوجداره یا تعویض پنجره قدیمی؟

تیم فنی هیراد امادگی کامل را برای تعویض یراق الات نامرغوب و تعمیر و رگلاژ پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم شما را دارا می باشد و با تضمین خدمات در خدمت همشهری های عزیز تهران و کرج می باشد.

پنجره هایی که تحت عنوان دوجداره تولید می شوند دارای شیشه هایی هستند که با گاز ارگون تعبیه شده اند و نفوذ سرما از ان ها غیر ممکن است و اگه پنجره ها و درب ها به خوبی رگلاژ شوند به هیچ عنوان نیازی به شعله ور کردن بخاری و وسایل گرمایشی نیست.

برای اینکه با خیال اسوده فصل سرما را پشت سر بگذارید و از قبض هایی با مبلغ بالا خلاص شوید تنها راه ، تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره است و اگر ساختمان شما دارای این نوع درب و پنجره ها می باشد بهتر است با تیم کاری ما تماس بگیرید تا ایرادات موجود را برطرف کرده و با خیال اسوده و در اسایش زندگی کنید.

بارها مشاهده کرده ایم که در ساختمان ها از پرده های ضخیم ، نایلون و پتو برای جلوگیری از ورود سرما استفاده شده است و جای تعجب و تاسف برای ما به همراه داشته که چرا با وجود امکانات موجود مردم ما از هزینه های استاندارد جلوگیری می کنند و در عذاب زندگی می کنند.

هزینه تعویض پنجره های اهنی و قدیمی بسیار ناچیز تر از کسب اسایش است و تیم فنی ما امادگی این را دارد تا در طول یک روز درب و پنجره های شما را بدون تخریب و با استفاده از پروفیل های بازسازی تعویض کند.

۱۵ سال سابقه فعالیت گروه کاری ما این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که با منطق و اطلاعات کارشناسی می توان تا حدود خیلی زیادی از ورود و خروج دما به ساختمان جلوگیری کرد و با رگلاژ و درزگیری اصولی با چسب های مخصوص به طور کامل ارامش را برای شما به ارمغان اورد.

تعمیرات پنجره دوجداره

تعمیرات پنجره های دوجداره upvc و الومینیومی تنها با تجربه و ابزار مناسب و تخصص اجرایی و به ثمر می رسد و عایق بندی و درزگیری و اب بندی این پنجره ها نیاز اساسی به دقت بالا دارد.

باورهای اشتباه مردم در مورد درب و پنجره دوجداره

باور اشتباه مردم این است که باید همه چیز را تحمل کرد و یا اینکه به هیچ شرکت و گروه خدماتی نمی توان اعتماد کرد و برای رفع نیاز لازم است که خود دست به اچار شد که این موضوع در مورد پنجره های دوجداره یو پی وی سی نتیجه کاملا عکس دارد و باعث ایرادات بیشتر و شکستگی در شیشه و پروفیل می شود.

توجه داشته باشید که همکاران فنی ما که اقای توحیدلو سرپرستی گروه تعمیرات و رگلاژ هیراد را بر عهده دارند از متخصص ترین افراد در صنعت درب و پنجره upvc و الومینیوم و فریم لس هستند که این موضوع موجب اطمینان کامل ما به تیم فنی خود است.

در طول سالهایی که در خدمت مردم شریف تهران هستیم هیچ گاه نارضایتی وجود نداشته است و روز به روز به تعداد مشتریان ما اضافه می شود و طبق چشم اندازی که پیش بینی کرده ایم به فکر ایجاد نمایندگی فعال در کلانشهر هایی دیگر مثل اهواز ، مشهد و تبریز هستیم.

پایه بازاریابی تیم کاری هیراد تولید محتوا و ای تی است و همین موضوع سبب اعتماد بیشتر مردم عزیز شده است که رگلاژ و تعمیرات درب و پنجره دوجداره و تعویض پنجره های قدیمی و خرید و نصب توری های پلیسه ای خود را به ما بسپارند.

امید است با تلاش شبانه روزی و افزایش کیفیت خدمات خود در تمامی سطح کشور فعالیت خود را گسترش دهیم و با رفع ایرادات و جلوگیری از ورود سرما به منازل یک زمستان ایده ال را برای شما بسازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید