ضمانت خدمات اصلی ترین رمز موفقیت هیراد

ایمان به کار خود در هر مرحله از زندگی باعث موفقیت های چشم گیری در چشم انداز و اهداف فردی و جمعی شده است و هیچ موجودی در این جهان نمی تواند این موضوع را انکار کند که لازمه پیشرفت در هر حرفه ای راضی نگه داشتن افراد و موجودیت هایی است که به سراغ شما امده اند.

تیم کاری هیراد که در سطح تهران و کرج در زمینه تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره و تعمیرات دربهای ضد سرقت مشغول به ارائه خدمات است به عنوان نماد خود باوری شناخته می شود و همکاران و رقبای ما این شعار دهن پر کن را کاملا پذیرفته اند و اذعان دارند که دلیل پیشتازی هیراد نسبت به دیگر گروه های خدماتی فعال در این حوزه ، تنها ضمانت بی بدیل خدمات است.

حال می خواهیم رمزها و ناگفته های این نعمت با ارزش را بازگو کرده و به قول معروف یک درد و دل صمیمی را با شما تجربه کنیم که مایه افتخار و عزت تیم فنی ماست.

اغاز راه هیراد در حوزه تعمیر و رگلاژ

در اغاز فعالیت در حیطه کاری تعمیر و رگلاژ پنجره upvc و الومینیوم و فریم لس به راستی که باور نداشتیم یک روزی به موفق ترین تیم خدماتی در این حوزه تبدیل شویم و به سرعت تمامی بازار را به دست گیریم و جواب ذره ذره عرق های ریخته شده را برای رسیدن به این مسیر پر غرور به دست اوریم.

سازش با اتفاقات طاقت فرسا و تحمل تهمت ها و تلخی ها در کنار ایمان به اینده سبب شد تا ما در سال ۹۴ در زمینه خدمات درب و پنجره دوجداره به موفقیت های قابل توجهی برسیم که بدون شک این مسئله را مدیون وب سایت قدرتمند خود هستیم که با بهینه سازی درست و اصولی توانستیم تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کنیم.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و درب ضد سرقت

اما این پایان ماجرا نبود و نیاز به گسترش تیم فنی ما لازمه ماندگاری در عرصه رقابت بود و چه بسا که این سخت ترین ازمون برای هیراد بود که دلایل زیادی برای این ادعا داریم که در یک مقاله مجزا به ان خواهیم پرداخت.

به لطف خداوند روز به روز به تعداد مشتریان ما اضافه می شد و به قدری درخواست برای خدمات بالا رفته بود که چاره ای جز استخدام افراد ماهر نداشتیم و از سمت دیگر به فکر راه اندازی بخش های جدیدی از خدمات بودیم که در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد.

خداروشکر در طی این مسیر افراد بسیار هدفمند و ماهر را به جمع خود اضافه کردیم و جوابگوی درخواست برای تعمیر پنجره دوجداره و رگلاژ و تنظیم ان در سطح تهران و کرج شدیم.

شروع کار در زمینه درب ضد سرقت

این پایان ماجرا نبود و در اوایل سال ۹۶ اقدام به راه اندازی و ایجاد یک کانال جدید خدماتی در تیم خود شدیم و این اغازی برای قدم گذاشتن در عرصه رگلاژ و تعمیرات درب ضد سرقت شد که به راستی یک سکوی پرتاب بسیار مناسب در ان بازه زمانی بود تا تلاش خود را دوچندان کنیم.

در ابتدای راه با مشکلات زیادی مواجه شدیم اما ضمانتی که در اثر ارائه خدمات به مشتریان خود داده بودیم سبب شد تا با همکاری شرکت های تولیدی معتبر با عزمی راسخ تر به کار خود ادامه دهیم و امروز در حوزه فروش و تعویض قفل درب ضد سرقت و تعمیرات و رگلاژ حرفی برای گفتن داشته باشیم و به سیر صعودی خود ادامه دهیم.

با اغاز بحران اقتصادی در کشور و کمیاب شدن اجناس و قطعات مختلف درب و پنجره upvc و الومینیوم و درب ضد سرقت و حتی توری های پلیسه ای کار کمی دشوار شد ، زیرا تامین و قانع کردن مشتریان نسبت به قیمت های جدید کمی طاقت فرسا بود اما ما این نوید را می دهیم که از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.

ضمانت اصلی ترین رمز موفقیت هیراد عنوان این مقاله بود اما ما ابعاد مختلف موفقیت های خود را در حوزه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره و تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت بیان کردیم و شاید این مطالب قابل لمس برای ما ، برای شما مخاطب عزیز نیز جذاب باشد و یک دید مناسب را جهت انتخاب بهتر شرکت ها و گروه ها معتبر به شما دهد که همین دستاورد نیز برای ما کافی است که خود یک جهش چشمگیر در جهت تحقق اهداف تعیین شده می باشد.

عزیزان و هموطنان برای دستیابی به هر موفقیتی باید برای شغل و خدمات خود ضمانت ارائه کرد که برای هیراد همین بس که تعمیراتش تا سالها هزینه خانوار را کاهش داده و نیاز به تماس مجدد را تا ۹۹ درصد از بین می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید