سوالات متداول حوزه پنجره های upvc

تعویض و نصب پنجره دوجداره upvc

چرا باید پنجره قدیمی خود را با پنجره upvc تعویض کنم؟

یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی که موجب سلب اسایش و رفاه در دنیای ماشینی امروزی است، ورود صدا،گرما و سرما به داخل منزل می باشد که موجب عوامل مخرب بسیاری میشود و بهترین کار تعویض درب یا پنجره قدیمی خود با درب و پنجره upvc است که باعث میشود ایرادات ذکر شده کاملا برطرف شده و از مزایای بی نظیر درب و پنجره upvc بهره مند شوید.

ایا آب به داخل درب و پنجره دوجداره نفوذ میکنند؟

خیر،زیرا درب و پنجره upvc به گونه ای طراحی و ساخته میشوند که به هیچ عنوان امکان شاهد نفوذ اب به داخل نخواهید بود و در صورت بروز این مشکل نیز محفظه هایی در آن تعبيه مي شود كه در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهاي درب يا پنجره تخليه شده و به داخل نفوذ نكند

تعویض درب و پنجره با تخریب و خرابی یا به اصطلاح عامیانه با بنایی همراه است؟

باید بگوییم که تعویض درب و پنجره قدیمی با upvc به راحت ترین حالت ممکن انجام میشود که در بخش تعویض کامل توضیح داده شده است.

در هنگام ساخت ساختمان چه زماني درب و پنجره هاي UPVC  و الومینیوم نصب می شوند؟

بر خلاف درب و پنجره هاي ديگر ، درب و پنجره هاي UPVC به لحاظ آنكه احتياج به عمليات ساختماني ندارند مي توان در آخرين مرحله ساخت پيش از رنگ كردن ديوارها و يا نصب كاغذ ديواري نصب گردند. فقط در هنگام ساخت بايد يك قاب فلزي در ديوارها تعبيه گردد تا درب و پنجره هاي UPVC بوسيله پيچهاي مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد

انجام، نصب و تعویض هر پروژه چقدر زمان میبرد؟

به لحاظ آنكه توليد درب و پنجره UPVC كاملاً مكانيزه بوده و با ماشين آلات پيشرفته انجام مي گيرد ، توليد آنها نسبت به درب و پنجره هاي آهني ، آلومينيمي و چوبي سريعتر است. نصب درب و پنجره هاي UPVC نيز احتياج به عمليات بنايي نداشته و با پيچهاي مخصوص به ساختمان متصل شده و با فوم مخصوص درزگيري و عايق مي شود.

سوالات متداول تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

به همين دليل عمليات نصب نيز بسيار سريع است. به طور مثال براي يك ساختمان ۵ واحدي با تعداد درب و پنجره هاي استاندارد ، كل پروژه از شروع توليد تا نصب نهايي ۱۴ روز كاري مي باشد كه شامل ۱۱ روز توليد در كارگاه و ۳ روز نصب در محل پروژه مي باشد.

همچنین در پروژه های بازسازی در یک طبقه واحد مسکونی زمان تعویض و جایگزینی پنجره ها در یک روز کاری صورت میگیرد.

هزینه تعویض درب و پنجره قدیمی چگونه محاسبه میشود؟

به طور کلی در عملیات تعویض علاوه بر هزینه های مربوط به ساخت ، هزینه فرزكاري ، جوشكاري و تعويض پنجره ها بعد از بازديد از كار محاسبه ميگردد .

قیمت یراق آلات و پروفیل بر چه اساسی محاسبه میشود ؟

قیمت یراق آلات درب و پنجره های  upvc و الومینیوم بر حسب تعداد بازشوها موجود  پنجره ها و درب های یو پی وی سی و الومینیومی محاسبه میشود . هر قدر تعداد باز شو ها در یک پنجره بیشتر باشد یراق آلات بیشتری مصرف شده و قیمت پنجره بیشتر میشود همچنین تعداد باز شو ها در یک پنجره به ابعاد آن پنچره و نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی بستگی دارد.

پروفیل های بازسازی به چه صورت نصب میشوند؟

استفاده از پروفیل های بازسازی در پنجره های آهنی و قدیمی نیاز به تخریب نداشته و به راحتی روی فرم پنجره آهنی و یا الومینیومی سوار شده و نمای پنجره را تحت پوشش میگیرد

پنجره های upvc به راحتی عایق شده و به سهولت در زمان کوتاه نصب و آماده استفاده میشوند

نحوه محاسبه قيمت هر پروژه چگونه است ؟

تمامي محاسبات از قبيل قيمت ساخت درب و پنجره upvc و الومینیوم، ليست برش پروفيل ، ليست برش شيشه ، ليست يراق آلات و … با نرم افزار مخصوص توسط كامپيوتر به طور كاملاً دقيق انجام مي شود.

ایا تمام قطعات درب و پنجره  upvc و الومینیوم قابل تعمیر هستند؟

بله،تمامی قطعات درب و پنجره دوجداره قابل تعمیر و تعویض هستند، فقط باید دقت کنید که این کار را باید به یک فرد متخصص بسپارید تا از ایرادات بعدی آن جلوگیری کنید و در کنار ایجاد یک بستر مناسب برای استفاده حداقل پنج سال ، از هزینه های بعدی تعمیر پنجره upvc جلوگیری کند.

رگلاژ پنجره های دوجداره upvc دقیقا با کدام قطعات سرکار دارد؟

برای اجرای رگلاژ و تنظیم درب و پنجره دوجداره لازم است پس از حضور تعمیرکار در محل تمامی قسمت ها مورد بررسی قرار گیرد که ابتدا لولاها چک می شود زیرا زمانی که با فشار مضاعف به لنگه لولاها کج شود یا از پیچ جدا شود بدون شک باز و بست با مشکل رو به رو می شود.

شیشه دوجداره بخش بعدی است که لازم است رگلاژ شود که برای این منظور از زیر شیشه پلاستیکی استفاده شده و باعث ایجاد تعادل در بخش های مختلف می شود که بدون شک حساس ترین بخش کل پنجره دوجداره ، شیشه ان است.

رگلاژ پنجره دوجداره به قدری تخصصی است که برای تنظیم یراق الات ان لازم است موازی از آلن و پیچ ها و ابزار مخصوص استفاده شود و در صورت معیوب بودن اسپانیولت به سرعت تعویض شده و ایرادات با تست و ازمون خطا بر طرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید