توری درب upvc

زمان مناسب برای خرید و نصب توری upvc

همان طور که در بخش توری پنجره دوجداره بررسی کردیم مهمترین مزایای توری  از جنس upvc ، جلوگیری از ورود حشرات موزی است و با نزدیک شدن فصل گرما و لزوم باز گذاشتن پنجره های دوجداره نیاز به نصب ان الزامی می باشد.

ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار ماندگاری بالا سبب گشته است تا بازار فروش توری پنجره upvc و الومینیوم افزایش  چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کند.

بهترین زمان برای خرید و نصب توری پنجره دوجداره upvc در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهر تهران و کرج ، زمان خرید توری یو پی وی سی را  نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.

توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد.

مراحل نصب توری های پنجره دوجداره upvc

مراحل نصب توری درب و پنجره دوجداره به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره upvc را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.

برای خرید و نصب توری درب و پنجره upvc و الومینیوم در تهران و کرج می توانید با ما تماس بگیرید.

یکی از مزایای بی نظیر توری های پلیسه ، ساخت ان در کارگاه های کوچک است که ابزار زیادی را طلب نمی کند در واقع با خرید خود توری و تهیه پروفیل مخصوص و رول ها و پیچ هایی که برای نگه داری لازم است می توان اقدام به تولید و عرضه این محصول کرد.

اما در بحث نصب معادلات کمی پیچیده تر است و در هنگام حضور تعمیرکار برای انجام پروژه حتما لازم است در زمینه رگلاژ پنجره های upvc نیز تخصص کافی را داشته باشد زیرا در هنگام اتصال توری ممکن است لنگه دچار جا به جایی شود و در مواردی شیشه های دوجداره حالت موازنه خود را از دست دهد.

یکی از سوالات کلیدی که در هنگام تماس با کارشناس فنی ما مطرح می شود این است که چرا قیمت توری های پلیسه ای انقدر زیاد است و هزینه نصب بر چه اساس تعیین می شود و چه مواردی را برای مراحل نصب قبل از سفارش باید اعلام شود.

در ابتدا باید بدانید که قبل از تماس برای خرید باید ابعاد حدودی از درب و پنجره های دوجداره خود داشته باشید تا یک قیمت حدودی و معقول از سمت ما اعلام شود و برای این کار یک نرم افزار طراحی کرده ایم که با زدن ابعاد ، هزینه ساخت توری پلیسه ای اعلام می شود.

باید بدانید که قیمت این محصول بر اساس متعلقات به کار برده تعیین می شود به گونه ای که خود توری به دلیل دارا بودن مواد خاص نفتی و همچنین پروفیل نیز که خود هزینه بر است و بقیه قسمت ها در مجموع تعیین کننده قیمت توری های پنجره های upvc است.

در حالت کلی شاید در ابتدا از هزینه کردن تردید داشته باشید اما به دلیل استفاده راحت ، افزایش دید بالا ، محافظت صد در صدی از موجودات موذی و شستشوی راحت موجب می شود تا ارامش را به منازل خود به ارمغان بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید