تنوع انتخاب در درب ضد سرقت

درب ضد سرقت یکی از حساس ترین عناصر در ساختمان ها است و کار اصلی ان تامین امنیت ساختمان می باشد ، با توجه به شرایط حساس مناطق مسکونی ، تجاری و اداری مناطق شهری و وجود انواع عوامل تهدید کننده امنیت و ارامش  و نیز  وجود پارامتر مهم زیبایی محیط کار و سکونت ، انتخاب نوع درب ضد سرقت که نقش های اساسی مورد نظر (استحکام ، امنیت ، زیبایی محیط) را ایفا کند، بسیار حساس است.خریداران درب ضد سرقت در ایران به دلیل تنوع بالای محصولاتی این حوزه در هنگام خرید درب مورد نظر نیازشان دچار سردرگمی و تردید می شوند.

درب ضد سرقت هیراد

در این مقاله سعی داریم تا با معرفی درب های بازار داخلی و بررسی پارامتر های تعیین کننده امنیت ، استحکام و زیبایی درب ضد سرقت شما را در یک انتخاب خوب و هدفمند یاری دهیم.

درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران اکثرا از کشور های ترکیه و چین می باشند و عموما این درب ها به دو صورت بسته بندی های کامل و یا جز به جز وارد کشور می شوند.درب های ضد سرقت تولید ایران بر گرفته از نوع ترک خود هستند و معمولا فقط یراق الات درب ها از کشور ترک وارد می شوند و قفل های ان تولیدات داخلی می باشند.قیمت بالای دستگاه های تولید کننده یراق الات سبب شده تا وارد کردن یراق الات برای تولید کنندگان داخلی مقرون به صرفه تر باشد.

درب های ضد سرقت ایرانی به دلیل اینکه از درب های ضد سرقت نوع ترک خود ارزان تر و در عین حال دارای تنوع محصولاتی از لحاظ ساختار ، طرح و کیفیتی متناسب با استاندارد های جهانی دارند ، درصد بالایی از بازار داخلی کشورمان ایران را به خود اختصاص داده اند.درب های ضد سرقت چینی ارزان تر از نوع ترک و ایرانی خود هستند و کیفیت و مقاومت پایین تری نسبت به سایر درب های ضد سرقت دارند.

یکی دیگر از مزایای درب ضد سرقت،تنوع طرح ، رنگ و رویه آن ها است ؛ و بدین سبب مشتریان تنوع انتخاب بالایی در نوع درب دارند و  می توانند درب ها را متناسب با دیزاین محیط کار و سکونت خود انتخاب نمایند.

عایق صوتی و حرارتی یکی دیگر از عواملی که سبب محبوبیت درب های ضد سرقت در بازار مصرف شده است .عایق شدن دربرابر حرارت و برودت این نوع درب ها باعث میشود تا در زمستان از رد و بدل شدن گرما بین محیط داخل و بیرون و همچنین در تابستان ا ز خروج سرمای داخل ساختمان جلوگیری شود.

پشم سنگ بکار رفته درون درب های ضد سرقت عامل اصلی عایق بودن این درب ها در برابر صوت است.استفاده از درب های ضد سرقت ترک این امکان را برای شما فراهم می کند تا از الودگی صوتی رهایی یابید.تنها درب هایی که متناسب با استاندارد های جهانی تولید می شوند دارای چنین ویژگی ها منحصر به فرد هستند و حتما خریداران باید اشنایی کامل از انواع درب ضد سرقت و اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت داشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید