فصل گرما و افزایش سطح تقاضا برای تعمیر و رگلاژ پنجره upvc

با ورود به فصل گرما و به دلیل تغییرات اقلیمی و افزایش دمای هوا در کلان شهری مثل تهران ، مخصوصا در سالهای گذشته شاهد ایجاد یک کانال درخواست صعودی در زمینه تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره upvc بوده ایم.

کار جهادی در فصل تابستان از رسالت های تیم هیراد است و امادگی بالای ما برای ارائه خدمات در حوزه تعمیرات و تعویض قطعات معیوب در تهران و کرج همواره یک روند رو به رشدی را به خود دیده است.

با شروع تیر ماه شاهد افزایش تماس های متعددی از مناطق ۲۲ گانه تهران هستیم که نشان دهنده احساس نیاز اقشار مختلف به تعمیرات و رگلاژ پنجره های upvc می باشد.

تعمیر و رگلاژ پنجره های دوجداره upvc

حال بهتر است بررسی کنیم که چرا در این فصل این موضوع اتفاق می افتد و دلایل علمی و منطقی که در افزایش تقاضا تاثیر گذار است را ذکر کنیم.

توضیحات تکمیلی تاثیرگذاری رگلاژ پنجره دوجداره

ایجاد تعادل دمایی در ساختمان ها یکی از راه های پیشنهاد شده در جهت بهینه سازی انرژی است که کارشناسان این حوزه به ان تاکید دارند و درب و پنجره های دوجداره نیز در همین جهت توسط بشر طراحی و مهندسی شده است.

عملکرد و ساز و کار این محصول به گونه ای است که مانع ورود گرما به داخل منازل و همچنین خروج سرمای ایجاد شده به وسیله وسایل سرمایشی می شود و در واقع عامل اصلی تنظیم دمای ساختمان است.

رگلاژ پنجره دوجداره upvc و الومینیومی باعث تنظیم و عملکرد صحیح ان شده و در نتیجه مانع ورود و خروج و هدر رفت انرژی های گرمایی و سرمایی می شود.

حال بهتر است کمی تخصصی تر صحبت کنیم تا درک بهتری نسبت به مسائل مطرح شده در مخاطب ایجاد شود.

همان طور که در بخش ها و مقالات مختلف عنوان شد ، درب و پنجره هایی که تحت واژه دوجداره مطرح است دارای شیشه هایی با ضخامت بیشتر نسبت به پنجره های معمولی است که در بین ان از گاز ارگون استفاده می شود که همین مسئله سبب ایجاد یک عایق حرارتی مناسب در ایجاد تعادل دمایی می گردد.

برای ما که بیش از ۱۵ سال است در این حوزه کاری فعالیت می کنیم جذابیت این محصول به قدری بالاست که زمانی که وارد جزئیات می شویم به نکات بسیار ریزی می رسیم که به تمامی کارکنان فنی ما ثابت می شود که طراحی این نوع درب و پنجره ها کاملا مهندسی و بر اساس پارمترهای مشخصی بوده است.

تعمیرات درب و پنجره های دوجداره upvc حساسیت بالایی دارد و دلیل ان ازدیاد قطعات و قسمت های مختلف ان است که کار را نیز دشوار می کند اما یک حسن بسیار خوبی که دارد این است که هر کسی قادر به انجام تعمیر و رگلاژ نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید