تعویض دستگیره درب ضد سرقت

تعویض دستگیره درب ضد سرقت یکی از اقداماتی است که در پروسه تعمیرات درب ضد سرقت بنا به دلایل مختلف صورت می گیرد. ممکن است برای دستگیره این درب ها مشکلات زیادی به وجود بیاید و نیاز به تعویض پیدا کنند که در ادامه به تحلیل و بررسی انها خواهیم پرداخت.

برای اینکه بتوانید امنیت محیط خانه و کار را تامین کنید، شما به یک درب ضد سرقت نیاز دارید. عناصر تشکیل دهنده درب امنیت ان را شکل می دهند، اما دستگیره انها هیچ ارتباطی با امنیت ان ندارند.

تعویض دستگیره درب ضد سرقت می تواند به دلایل مختلفی انجام گیرد، اما هیچ دلیل امنیتی ندارد و کمتر پیش می اید که سارق به دستگیره درب صدمه بزند و یا از طریق ان درب را باز کند.

دستگیره یکی از عواملی است که در بحث زیبایی و ساختار درب های ضد سرقت تاثیر گذار است. برای تعویض دستگیره ضد سرقت بیشتر ساختار درب و سلیقه افراد دخیل می باشد و نیاز به تامین نوع خاصی از ان دستگیره نیست و سلیقه حرف اول را می زند.

تعویض دستگیره درب ضد سرقت

در واقع دستگیره روی درب ضد سرقت حکم اهرم کمکی برای باز و بسته کردن اسان درب است. بروز هر گونه ایراد بر روی انها می تواند باز و بسته کردن درب را سختر کند و ایرادی به امنیت ان وارد نمی کند.

دستگیره این درب ها یک طرف ثابت و یک طرف متحرک دارد. برای تعویض دستگیره درب ضد سرقت باید قسمتی که دچار ایراد شده با نمونه مشابه و دستگیره انتخابی مشتریان تعویض شود.

انواع دستگیره درب ضد سرقت

دستگیره دربهای ضد سرقت نیز بر اساس کشور سازنده، جنس و نوع کارایی دارای دسته بندی مختلفی است. هنگامی که خدمات تعویض دستگیره ضد سرقت را درخواست می کنید، قدرت انتخاب بالایی دارید و این حق را دارید نوع دستگیره درب خود را مشخص کنید.

 دستگیره ها در بازار داخلی کشور بر اساس کشور سازنده به دو نوع ایرانی، ترک و ایتالیایی تقسیم بندی می شوند که در ادامه به معرفی کامل انها پرداخته ایم.

دستگیره ضد سرقت ترک

دستگیره های تولید کشور ترکیه همانند درب و قفل هایشان دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی هستند. دوام و مقاومت بالا در برابر ضربه و استفاده زیاد و ماندگاری بالای رنگ انها از مزایای منحصر به فرد این دستگیره ها است.

توصیه ما به کسانی که قصد تعویض دستگیره ضد سرقت با نمونه بهتر و با کیفیت دارند، انتخاب تولیدات ترکیه است. تولیدات شرکت داف و کاله جز برند هایی هستند که می توانید به انها اعتماد کنید. اگر بحث کیفیت و امنیت برای شما مهم هست حتما یکی از این دو مورد را انتخاب کنید.

دستگیره ضد سرقت ایرانی

دستگیره های ایرانی در این صنعت جز نمونه هایی هستند که به کیفیت دستگیره های مشابه ترک نزدیک هستند. تولیدات داخلی دارای انواع تنوع محصولاتی بالا و قیمت مناسب تری می باشد.

طرح های ایرانی به دلیل زیبایی و ظرافت هایی که دارند، انتخاب بیشتر مشتریان در هنگام تعویض دستگیره هستند و می توانند ساختار مناسبی بر روی درب های ضد سرقت شما ایجاد کنند.

دستگیره ضد سرقت ایتالیایی

اگر به دنبال کالای لوکس و شیک برای تعویض دستگیره درب ضد سرقت خود می گردید، می توانید محصولات ایتالیایی را انتخاب کنید. حتما قبل از انتخاب با کارشناسان این حوزه در میان بگذارید تا انتخابی ایده ال برای نوع ضد سرقت خود داشته باشید.

قیمت دستگیره های ایتالیایی نسبت به نمونه های مشابه ایرانی و ترک بالاتر است.

در دسته بندی بعدی دستگیره ها به دو مدل ثابت و دو تکه تقسیم می شوند.

دستگیره ثابت ضد سرقت

این دستگیره ها معمولا برای درب ورودی اپارتمان و ورودی اصلی ساختمان ها کاربرد دارند. مدل های جدید ان از سمت داخل بر روی درب پیچ می شوند و نمی توان انها را از بیرون باز و دستکاری کرد.

خدمات تعویض دستگیره درب های ضد سرقت

افزودن افزونه های زیبایی و طراحی ویژه این مدل ها می تواند برای زیبا کردن درب موثر باشد.

دستگیره دو تکه ضد سرقت

دستگیره دو تکه، دارای قفل و دسته ان جدا از هم است. در این نوع طراحی ها معمولا دستگیره بیرون ثابت و سمت داخلی ان با زبانه و قفل در ارتباط می باشد. این مدل از دستگیره ها را می توان بر روی انواع درب ضد سرقت نصب کرد.

دستگیره ضد سرقت توپی

این مدل برای ورودی اپارتمان ها مناسب است و به صورت ثابت طراحی می شوند. این مدل بیشتر جنبه تزئینی داشته و کاربرد دیگری ندارد. شیشه، فلز و سرامیک جنس سازنده این دستگیره ها بوده و می توانند زیبایی درب شما را دوچندان کنند.

دستگیره درب ضد سرقت الکترونیکی

استفاده از دستگیره های الکترونیکی برای درب ضد سرقت در راستای هوشمند سازی خانه ها کاربرد دارد. این نوع دستگیره ها به لحاظ زیبایی و امنیتی بر روی درب تاثیر زیادی می گذارند.

دستگیره های الکترونیکی شامل انواع اثر انگشتی، کد و کارتی هستند. هر کدام از انها مزیت و کاربرد خاص خود را دارند و امنیت متفاوتی با یک دیگر دارند.

دستگیره پلاکی

قدیمی ترین نوع دستگیره های درب معمولی و ضد سرقت، دستگیره پلاکی است. در حال حاضر نیز کابرد فراوانی دارند و سبک های جدید و شیکی از انها نیز در بازار عرضه شده است.

دستگیره روزت

این نوع دستگیره ها به صورت دو تکه تولید و عرضه می شوند و مدرن ترین نوع دستگیره درب های ضد سرقت محسوب می شود. به عنوان مثال دستگیره های مینیمال و بلند جز این دسته بندی محسوب می شوند.

دستگیره های سلطنتی

این نوع دستگیره در هیچ دسته بندی قرار نمی گیرد. هر یک از انواع گفته شده می توانند با طراحی ویژه و ظریف کاری بیشتر نوعی دستگیره سلطنتی محسوب شوند. معمولا با توجه به طراحی محیط و درب برای تعویض دستگیره معیوب درب ضد سرقت انتخاب می شوند.

ایرادات احتمالی دستگیره درب ضد سرقت

تعویض دستگیره درب ضد سرقت می تواند بنا به دلایل مختلفی انجام گیرد. بیشتر اوقات بروز ایراد باعث انجام ان می شود و برخی از مواقع نیز سلیقه افراد برای اعمال تغییرات دلخواه اجبار ایجاد می کند.

شکستگی، رنگ پریدگی، ایراد مکانیکی قسمت متحرک داخل و ایراداتی که سارقین وارد می کنند، ایراداتی هستند که شما را را ملزم به تعویض دستگیره درب ضد سرقت کنند.

همچنین استفاده طولانی مدت از درب و دستگیره ها عامل دیگری هستند که فرایند تعویض را می تواند اجباری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید