تعویض درب های معمولی با درب ضد سرقت بدون تخریب

ساخت محیطی ایمن از گرایش های ذاتی بشر بوده که در طول تاریخ به واسطه ی ابزار های مختلف سعی کرده است از حریم خانه و کار خود محافظت کند ، درب ضد سرقت یکی از ابزار های امروزی است که امنیت منازل و ادارات را به بالاترین حد ممکن می رساند.

درب های ضد سرقت به دلیل ساختار و مزایای فراوانی که دارند نسبت به درب های معمولی و قدیمی رایج دارای محبوبیت و استقامت بیشتری هستند ، در ادامه به طور کامل به بررسی ساختار و مزایای این نوع درب خواهیم پرداخت.

درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی ، قفل ، لولا و جنس با درب های معمولی بسیار متفاوت می باشد . قفل های درب ضد سرقت بسیار تقویت شده هستند تا در صورت قفل شدن تنها توسط کلید مخصوص خود قابل  باز شدن مجدد می باشند.

درب های ضد سرقت علاوه بر اینکه تامین کننده ی امنیت محیط داخلی ساختمان به عنوان عایق گرما و سرما نیز عمل می کنند ، همچنین این درب ها در برابر حرارت اتش مقاومت بالایی دارند و این بدان معناست که با ارامش کامل می توانید منزل خود را به مدتی دلخواه ترک نمایید.

درب ضد سرقت

مهمترین بخش در درب های ضد سرقت قفل های انها هستند و حتما باید در حین خرید درب به کیفیت و نوع قفل درب توجه کنید ، لولا ها نیز از دیگر  بخش مهم درب ضد سرقت می باشند و ایده ال ترین انها به صورت مخفی درون درب به کار می روند تا از اهرم شدن درب توسط سارقین جلو گیری شود. در صورتی که دانش و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید حتما با کارشناسان این فعال در این حوزه در ارتباط باشید.

همانطور که اشاره کردیم قفل و لولا ها از قسمت های حساس و امنیتی درب ضد سرقت هستند، لذا زمانی که این بخش ها دچار مشکل شوند با عمل رگلاژ درب ضد سرقت  توسط مراکز معتبر قابل رفع خواهند بود.

به طور معمول فولاد بخش اصلی تشکیل دهنده ی داخلی درب ضد سرقت که توسط رویه ای از MDF  ، HDF ، فلز و یا حتی شیشه پوشیده می شوند ، فضای خالی درب را از پشم سنگ پر می کنند که این عمل به درب ها ویژگی عایق صوت ، گرما و سرما می بخشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نصب درب ضد سرقت و شماره نصاب کلیک کرده و مطالعه کنید.

تفاوت مهم این درب ها رویه ی انها می باشد که متناسب با نوع محیط مورد استفاده طراحی می شوند به عنوان مثال درب های ضد سرقت مکان های صنعتی با منازل بسیار متفاوت است.

حتما کوچکترین مشکل در این بخش ها را جدی بگیرید و سریعا این موارد را با متخصصان تعمیرات درب ضد سرقت در میان بگذارید و میزان عملکرد و موثر بودن درب های ضد سرقت در گرو مراقبت و رسیدگی های دوره ای مالک به انها می باشد پس سعی کنید نکات نگهداری و مصرف این درب ها را به طور کامل رعایت کنید.

اگر بخواهیم مشتریان درب های ضد سرقت را تقسیم بندی کنیم ، دسته اول کسانی هستند که از همان ابتدای احداث ساختمان به فکر استفاده از درب ضد سرقت نیز  برای افزایش امنیت حریم خود می باشند ، اما دسته دوم مشتریانی که برای جایگزینی این درب ها با درب های معمولی قدم به بازار می گذارند.

ایا می توان درب های معمولی را با درب ضد سرقت بدون تخریب تعویض کرد؟

این سوال بسیاری مهمی است که برای همه ی مشتریان پیش می اید ، در ادامه به بررسی پاسخ این سوال مهم و نحوه  تعویض درب های معمولی با درب ضد سرقت بدون تخریب خواهیم پرداخت.

مهم ترین نکته در تعویض درب ضد سرقت با درب معمولی سایز و ابعاد درب قبلی می باشد در صورتی که سایز هر دو درب یکسان باشد امکان تعویض بدون تخریب بسیار بالا خواهد بود. اما در شرایطی که اندازه ها متفاوت باشند نیاز دارید که از متخصصان مجرب و کار ازموده استفاده کنید  تا درب ها را با کمترین تخریب ممکن تعویض نمایید.

در بحث تعویض درب های معمولی با درب ضد سرقت بدون تخریب باید اشاره کنیم که درب های ضد سرقت موجود در بازار های ایران از لحاظ ساختار و ایمنی دارای دو نوع ترک و چینی هستند.

نحوه تعویض درب های معمولی با درب ضد سرقت بدون تخریب

ابتدا یک کارشناس به محل مورد نظر برای ارزیابی و اندازه گیری اندازه های داخلی و چارچوب درب به محل فرستاده می شود ، سپس تیم نصاب با حضور در محل مطابق با اندازه گیری های کارشناس اقدام به برداشتن درب قدیمی و جوشکاری چارچوب درب ضد سرقت می کنند.برای استحکام بخشیدن هرچه بیشتر درب لازم است تا پشت چارچوب با ملات مخصوص پر  نمایند.

تعویض درب های معمولی با درب ضد سرقت بدون تخریب ممکن است ۲ تا ۶ ساعت طول بکشد و این بستگی به تخصص و تجربه ی تیم حاضر در محل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید