تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره یک کار تخصصی است

خیلی وقت ها برای خودمان پیش امده که لوازم و ابزارهایی در منزل دچار ایراد شده و اچار به دست شدیم تا ایرادات را رفع کرده و کارایی را به لوازم مورد نظر بازگردانیم اما پنجره های دوجداره از این امکان برخوردار نیستند که افراد عادی بتوانند تعمیرات و حتی رگلاژ را انجام دهند ، زیرا در بحث  تعمیر پنجره دوجداره upvc باید به خوبی با بخش های مختلف اشنا بوده و علاوه بر تخصص و دانش ، تجربه لازمه نتیجه مناسب است.

تعمیرات پنجره upvc با تعمیرات پنجره الومینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو اشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است، در بخش تفاوت پنجره upvc و الومینیوم این موارد را مورد بررسی قرار دادیم.

زمانی که افراد خود اقدام به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره می کنند شروع به دستکاری تمامی قسمت های پنجره می کنند تا شاید ایراد را بر طرف کنند اما این کار فقط وضعیت را بدتر می کند زیرا اگه در یراق الات تغییراتی دهند به طور کاملا دستگیره و قفل از کار می افتد و اگر زهوار را خارج کرده و شیشه دوجداره را  جابه جا کنند و یا جای زیر شیشه ها را تغییر دهند دیگر لنگه در قاب محکم نمی شود و از رگلاژ خارج می شود و امکان شکستن شیشه تا حدود زیادی بالا می رود.

تعمیر پنجره دوجداره

همان طور که در قسمت های مختلف توضیح دادیم پنجره دوجداره از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر یک برای انجام وظیفه ای  طراحی و ساخته شده است اما تمامی این قطعات باید موازی و به طور دقیق تنظیم شوند تا پنجره دوجداره به خوبی کار کند و استحکام کافی را داشته باشد.

مسئله ی دیگری که وجود دارد این است که اگر افراد خود اقدام به تعمیر پنجره دو جداره upvc و الومینیوم کنند ممکن است پروفیل پنجره دوجداره دچار مشکل شود و حتی در مواردی لولای لنگه شکسته و می افتد که هزینه های سنگینی را به وجود می اورد.

تخصص تعمیرکار پنجره های دوجداره ضامن نتیجه ایده ال

تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم را جدی بگیرید و در اولین فرصت با تعمیرکار معتبر تماس بگیرید تا از ایرادات بعدی جلوگیری کنید.

خیلی جالب است که عده ای از مردم حتی در کلان شهرها در زمستان از نایلون و پتو برای عایق بندی پنجره های قدیمی و یا حتی دوجداره استفاده می کنند و به دلیل اگاهی کمی که از پنجره های دوجداره دارند دنبال راه حل های درست نمی گردند در حالی که اساس پنجره دوجداره عایق بندی و درزگیری و بهینه سازی حرارت و دمای منازل و ساختمان ها است و به راحتی و صرف هزینه اندک می توان تمامی ایرادات را برطرف کرده و علاوه بر کاهش هزینه های جاری ، جای اسایش و ارامش را برای خود به ارمغان بیاورید.

زمانی که حرف از تخصص در یک زمینه به میان می آید ممکن است ابهامات زیادی در ذهن مخاطب ایجاد شود که ایا در هر حوزه ای نیاز به دانش فنی است مخصوصا در زمینه درب و پنجره upvc که در ظاهر دارای ساختار پیچیده ای نیست و تنها از چند بخش قابل لمس تشکیل شده است.

اتفاقا در مواردی همچون تعمیرات کرکره برقی و تعمیر و نگه داری درب و پنجره های دوجداره داشتن تخصص لازمه نتیجه است و همه افراد نمی توانند با گرفتن پیچ بند و دلر در دست و ازمون و خطا دادن این کار را انجام دهند و تنها خرابی بیشتر به بار می اورند.

سال ها طول می کشد تا شما بتوانید در یک حوزه تعمیرکار ماهری شوید برای مثال در یک پروژه در تهران که کار تعویض لولای فریم لس بود ما مجبور بودیم تا با محاسبات دقیق کار را پیش ببریم زیرا در تعویض لولای فریم لس حتما باید تمامی مراحل سنجیده و دقیق پیش رود و بدون دانش فنی و محاسبات اصولی نمی توان نتیجه گرفت.

شاید باورتان نشود اما ما در این پروژه بارها لنگه را پایین اورده و سوار کردیم اما نتیجه ای حاصل نشد تا اینکه دانش و تجربه تعمیرکار به کار آمد و توانست با تغییرات ریز در خود لولا جلوی گیر در باز و بست را بگیرد و در انجا به ما اثبات شد که همه چیز در این حوزه تخصص است و تجربه که ان هم در طول سالها به دست می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید