تاثیر یراق الات مصرفی در ماندگاری پنجره دوجداره

یراق الات مصرفی درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف در بازار موجود می باشند و سطح کیفیتی متفاوتی بین یراق الات وجود دارد، اما باید دقت کنیدکه یراق الات مرغوب و بی کیفیت قابل تشخیص هستند.

یراق الات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق الات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای تعویض،تعمیر و یا رگلاژ پنجره دوجداره نیاز به تخصص دارد.

پنجره های دوجداره مزایای فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت ساخته شوند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار تماس گرفته شود.

یراق الات پنجره های دوجداره

یراق الات ضامن طول عمر پنجره دوجداره upvc و الومینیوم

عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره upvc و الومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق الات می باشند که در حال حاضر در جنسهای المانی و ترک در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از ان نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند.

البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق الات پنجره upvc ، امکان تعمیر و تعویض ان وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.

یراق الات به مجموعه تمامی متعلقاتی که در مکانیزم حرکتی دخیل هستند اطلاق می شود و در اصطلاح در دنیای امروز به ابزارهایی که با ذوب انواع فلزات و شکل دهی ان ساخته می شوند یراق گفته می شود.

زندگی امروز ما به شدت وابسته به وجود یراق الات است و نبود این ابزار کاربردی تمامی محصولات صنعتی را فلج می کند که در درب و پنجره دوجداره وجود یراق مانند روحی است در بدن بی جان که می تواند به ان قدرت حرکت دهد.

در بازار تولید و واردات انواع اجناس درجه یک تا غیر استاندارد و بی کیفیت وجود دارد و تفاوت ان در الیاژ به کار رفته و همچنین میزان سختی و ماندگاری و مقاومت ان است.

اگر می خواهید تا سالها بدون ایراد از درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیوم خود استفاده کنید و نیاز به هزینه برای تعمیرات و رگلاژ پنجره خود نداشته باشید حتما در هنگام خرید این محصول دقت کنید و تاکید داشته باشید که از یراق الات ساخت کشورهای المان و ایتالیا استفاده شود.

امروزه سود جویان زیادی با فریب مردم اقدام به فروش یراق الات درجه سه چینی می کنند که در نماهای فریم لس و کرتین وال این موضوع بیشتر به چشم می خورد زیرا در پنجره های بازشو فریم لس از یراق هایی استفاده می شود که باید توانایی نگه دارای وزن های بالا را داشته باشند و در باد و طوفان استقامت خود را از دست ندهند.

درب و پنجره های دوجداره upvc دارای یراق الات ریز و درشت متعددی هستند که مهمترین ان اسپانیولت است که وظیفه ایجاد یک سیستم حرکتی از دستگیره تا توپی و زاماک را بر عهده دارد و در کارایی پنجره ها نقش اساسی را ایفا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید