ایرادات احتمالی در صورت عدم تعمیرات پنجره دوجداره

در بخش تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیوم به طور کامل توضیحاتی را ارائه کردیم اما موضوع مهمی که نیاز است تا بیشتر مورد بررسی قرار دهیم ایراداتی است که در صورت عدم تعمیرات و رگلاژ برای درب و پنجره های دوجداره ایجاد می شود.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم به گونه ای طراحی و ساخته می شود که هم از مقاومت بالایی برخوردار است و هم ماندگاری بی نظیری را در صورت تولید اصولی و استفاده از پروفیل و براق الات مناسب می توانند داشته باشد.

اما ممکن است به علت های مختلف ایراداتی متوجه درب و پنجره دوجداره شود که تنها راه بازگشت کارایی دوباره تعمیرات و رگلاژ است.

تعمیرات پنجره دوجداره

سوالی که پیش می اید این است که در صورت عدم تعمیرات پنجره دوجداره چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد:

ابتدا موارد مربوط به پنجره های دوجداره را بررسی می کنیم و بعد از ان نمای فریم لس را شرح می دهیم، در پنجره دوجداره بخش های مختلفی وجود دارد که ممکن است دچار ایراد شود ، برای مثال یراق الات که بیشترین تحرک را در بحث باز و بسته کردن  دارد ، امکان خرابی ان بیشتر است، البته لازم به ذکر است که یراق الات مرغوب کارایی بالایی دارند و تا مدت ها دچار ایراد نمی شوند.

یراق الات و گیر در باز و بست پنجره های upvc دوجداره

زمانی که یراق الات پنجره دوجداره دچار ایراد می شود تمام کارایی پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، پس بحث تعمیرات پنجره upvc و الومینیوم به شدت احساس می شود.

رگلاژ پنجره دوجداره را در بخش های مختلف مقالات سایت بررسی کردیم و علت ها و روش های حل ان را کامل توضیح دادیم اما دقت کنید که عدم رگلاژ پنجره دوجداره موجب خرابی بخش های دیگر درب و پنجره می شود.

گیر در باز و بسته شدن پنجره دوجداره ممکن است باعث شکستن شیشه و پروفیل شود و پنجره حالت ناپایدار پیدا کند و در مدت کوتاهی کارایی ان به پایین ترین حالت برسد و حتی در مواردی نیاز به تعویض کامل پنجره ها می شود که هزینه  زیادی را طلب می کند.

دقت کنید که اگر شما در اولین مراحل ایرادات و مشکلات ، اقدام به تعمیرات پنجره دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم کنید هیچ مشکلی برای درب و پنجره هایتان ایجاد نمی شود و تعمیرکار پنجره دوجداره با تخصص و تجربه علاوه بر رگلاژ پنجره upvc و الومینیوم نسبت به تعویض یراق الات و تعمیرات هر بخشی که دچار ایراد است اقدام کرده و خیال شما را راحت می کند.

شما می توانید با صرف هزینه اندک ، پنجره های دوجداره خود را از ایرادات بعدی حفظ کنید و از مزایای بی نظیر این نوع درب و پنجره بهره مند شوید.

نمای فریم لس امروزه در ساختمان ها و برج ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و نقش اساسی در طراحی و زیبایی خارجی ساختمان ها دارد اما نمای فریم لس نیز دچار ایراداتی میشود که قابل تعمیرات و رگلاژ است.

بخش اساسی نمای فریم لس ، لولایی است که لنگه شامل شیشه را در بخش الومینیومی حفظ کرده و باعث باز و بسته شدن پنجره می شود،اما دقت کنید که یکی از سخت ترین بخش های تعمیرات ، تعویض لولای نمای فریم لس است و نیاز به ابزار و افراد خبره و باتجربه دارد.

در صورت عدم تعویض لولای شکسته فریم لس، امکان سقوط ان بسیار بالا می رود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند.

در این مقاله سعی کردیم مطالبی را در مورد عدم تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره ذکر کنیم و اگاهی شما را در مورد این موضوع بالا ببریم تا به اهمیت ان پی ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید