انواع درب ضد سرقت

طبقه بندی انجام شده برای انواع درب ضد سرقت به گونه ای است که می تواند کمک فراوانی به مشتریان در شناخت و انتخاب انها نوع درب ضد سرقت کند.

اینکه چه نوع محصولی از انواع درب ضد سرقت متناسب نیاز است چالش بزرگ مشتریان در هنگام به دنیای  درب ضد سرقت می باشد و اصلی ترین دلیل ان عدم داشتن اگاهی و منبع اطلاعاتی جامع از انواع درب ضد سرقت می باشد.

دید عموم مردم ایران به گونه ای است که با شنیدن نام محصول از جمله ایرانی و چینی بودن نام کشور تولیدکننده انها،واکنش مناسبی از خود نشان نداده و  در انتخاب گمراه خواهند شد.بهتر است قبل از ورود به بازار شناخت کاملی از انواع درب ضد سرقت موجود در بازار کشور کسب نمایید.

تیم کاری هیراد با تکیه بر دانش متخصصان و سابقه ی درخشان خود در زمینه رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت  اقدام به ارائه محتوایی کامل و جامع در زمینه ی انواع درب ضد سرقت نموده است.

شما می توانید با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در این محتوا نوع درب مورد نیاز خود را از بین انواع درب ضد سرقت انتخاب نمایید.

درب ضد سرقت

رکن اصلی تقسیم بندی و معرفی انواع درب ضد سرقت بر اساس ایرانی و یا خارجی شرکت تولیدی انها است که موارد زیر را شامل می شوند:

  • ۱-درب ضد سرقت ترک
  • ۲-درب ضد سرقت چینی
  • ۳-درب ضد سرقت ایرانی

تحقیقات انجام شده نشان می دهد اولین چالش مشتریان برای انتخاب از انواع درب ضد سرقت خارجی و یا داخلی بودند این گونه درب ها می باشد.با معرفی ساختار فنی و نحوه ی تولید انها می توان به تفاوت های بین انها پی برد.

درب ضد سرقت ترک:

درب ضد سرقت ترک در کشور ترکیه تولید می شوند و به همین دلیل به درب ضد سرقت ترک معروف می باشد.

چهارچوب این درب ها دارای ضخامتی به طول ۱۷ سانتی متر هستند و قطر ورق های تشکیل دهنده ی انها ۱/۴ میلی متر است و جنس پاشنه ی درب ضد سرقت ترک از ورق استیل ضد زنگ می باشد.

رویه ی درب های ضد سرقت را از جنس MDF می سازند و دخل ان را با ورق های فولادی پر می کنند.

درب ضد سرقت چینی:

درب هایی که ساخت کشور چین بوده و ضخامت چهارچوب انها به ۱۲ سانتی متر می رسد.ورق های به کار رفته در  درب ضد سرقت چین  به قطر ۱ میلی متر می باشند.

روکش درب ضد سرقت چینی به صورت طرحی از MDF  و فلز رنگ پوری الکترواستاتیک است.

درب ضد سرقت ایرانی:

ایران خود به تنهایی تولید کننده ی درب ضد سرقت نمی باشد.بسیاری از شرکت هایی ایرانی  با تولید چهارچوب درب ضد سرقت و وارد کردن یراق الات مورد نیاز بیشتر از کشور ترکیه، توانسته اند به مونتاژ محصولی ایرانی با کیفیت مشابه خارجی بپردازند.

امکان سفارش  نوع و ابعاد درب ضد سرقت ایرانی مزیت بسیار مهمی  است و شرکت های ایرانی قادرند نوع درب را مطابق سفارش شما طراحی و تولید نمایند.

درب ضدسرقت

تفاوت انواع درب ضدسرقت در چیست؟

۱-چهارچوب انواع درب ضد سرقت

اولین نکته ای که تفاوت انواع درب ضد سرقت را بیان می کند نوع چهارچوب انها می باشد.چهارچوب درب ضد سرقت چینی به اصطلاح فنی ابزار نخورده بوده و شما تنها همان چهارچوب فلزی را خواهید دید و هیچ گونه افزونه تزئینی در تولید چهارچوب ان به کار نرفته است.

در درب ضد سرقت چینی رویه هایی برای زیبایی و تمام چوبی کردن درب ضد سرقت به کار می رود و عاملی دخیل در تفاوت قیمت درب ها می باشد.

۲-قفل و لولای انواع درب ضد سرقت

تفاوت دومی که در انواع درب ضد سرقت وجود دارد مربوط به نوع  قفل و لولای به کار رفته در تولید انها می باشد.

لولای درب ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده بوده و به صورت کامل قابل رویت می باشد.اما لولای درب ضد سرقت چینی به صورت پنهان کار گذاشته می شوند و از داخل و بیرون درب قابل مشاهده نیستند.

همچنین نکته قابل توجه این است که درب های ضد سرقت ترک دارای لولا هایی با چند برابر قطر لولاهای درب ضد سرقت چینی هستند.

از معایب درب ضد سرقت چینی می توانیم به این مورد اشاره کنیم که لولای این درب ها در صورت نیاز امکان رگلاژ ندارند در حالی که لولای درب ضد سرقت ایرانی و ترک توسط افراد متخصص به راحتی قابل تنظیم و رگلاژ هستند.

انواع درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت تکمیل کننده ی اهداف تولید یک درب ضد سرقت برای جلو گیری از ورود سارقان و یا به تعویق انداختن زمان نفوذ انها به محیط درونی ساختمان ها،ادارات و… می باشد.استفاده از قفل های ضد برش و ضد اسید محصول شرکت های معتبر  امنیت درب ضد سرقت را تضمین خواهند نمود.

۳-رویه انواع درب ضد سرقت:

تفاوت سوم و از لحاظ ظاهری که بین درب های ضد سرقت وجود دارد و می توان در تشخیص انواع درب ضد سرقت از این تفاوت بهره برد،رویه های به کار رفته در تولید انها می باشد.

همانطور که  اشاره کردیم که رویه ی درب ضد سرقت چینی ،فلزی الکترواستاتیک است و تقریبا می توانیم بگوییم که در این نوع درب ها خبری ازچوب نیست و بیشتر متناسب مناطق با رطوبت بالا هستند.

انواع درب ضد سرقتی که در بازار ایران وجود دارند مانند درب های ایرانی و ترک لایه های بیرونی انها از چوب می باشد و  کمی هم جنبه تزئینی دارند و لایه فلزی که به درب استحکام می بخشند در پشت این لایه ی چوب قرار می گیرند.

هر چه  که میزان تزئینات چوبی ظاهری به کار رفته درب ضد سرقت وارداتی و تولیدات داخلی بیشترکمتر باشد و لایه ی سی ان سی بیشتری در ان به کار برده شود  قیمت نیز کاهش می بابد.

۴-وزن انواع درب ضد سرقت

تفاوت مهم و قابل لمس انواع درب ضد سرقت وزن انها می باشد که گویای میزان فولاد و اهن به کار رفته در این درب ها می باشد.به عنوان مثال درب ضد سرقت چینی بسیار سبک تر از درب های مشابه تولید کشور ترکیه هستند به طوری که وزن درب ضد سرقت ترک دو  برابر ضد سرقت چینی است.

هرچند که می توان وزن درب را معیاری اساسی برای تعیین میزان امنیت یک درب ضد سرقت قرار داد اما دیده شده سودجویانی با استفاده از اجر و سیمان وزن درب را به صورت کاذب بالا می برند.عدم شناخت برخی مشتریان از انواع درب ضد سرقت سبب سودجویی توسط این افراد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید