آشنایی با رویه درب ضد سرقت

رویه درب ضد سرقت را از چوب های گردو و بلوط تولید می کنند. البته امروزه از MDF و PVC نیز برای تولید این محصول استفاده می شود که باعث به وجود آمدن طرح های متنوع و جذابی شده است.

تولید رویه درب ضد سرقت با رشد چشمگیری رو به رو شده است. زیرا با استقبال زیاد مشتریان نسبت به این سبک درب ها و نیاز بازار، تولید کنندگان زیادی در این حوزه مشغول فعالیت هستند علاوه بر این واردات محصولات شرکت های ترکیه ای که از کیفیت بالایی برخوردار هستند نیز رو به افزایش است.

اشنایی با رویه درب ضد سرقت

رویه درب های ضد سرقت از چوب گردو و بلوط تولید می شود و بهترین نوع آن تولید رویه با چوب های بلوط قاره امریکا و گردو رشد کرده در این مناطق می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالا طرح های زیادی نیز دارد.

انواع رویه درب ضد سرقت

این روزها انواع رویه های مختلف از درب ضد سرقت در برند ها و شرکت های مختلف تولید می شود که شامل رویه طبیعی، مصنوعی و فلزی می باشد که در ادامه به اختصار توضیحاتی را ارائه می کنیم.

رویه طبیعی

رویه های طبیعی با استفاده از چوب های بلوط و گردو تولید می شود. تفاوت رویه های طبیعی با مصنوعی به این صورت است که حس طراوت و زیبایی را منتقل می کند.

رویه ی تولید شده از گردو نیز بخاطر رگه های روی چوب و زیبایی خاصی که طبیعی بودن آن را منتقل می کند که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

بیشتر بدانید و بخوانید: روش های نصب درب ضد سرقت

رویه های راش نیز تولید می شود که با توجه قیمت تمام شده و کیفیت بالای آن در ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

رویه مصنوعی

رویه برجسته لوکس درب ضد سرقت با MDF به همراه رویه ساخته شده از چوب راش یا چوب گردو و با چسباندن پروفیل های روکش ساخته می شود. در این مدل شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر رنگی را که دوست دارید و متناسب با دکور خانه یا محل کار خود استفاده کنید.

رویه درب ضد سرقت cnc با استفاده از چوب MDF با روکش تولید شده از چوب راش و گردو تولید می شود، حالا نیاز است که با استفاده از دستگاه های کاملا مکانیزه طرح دلخواه را روی آن پیاده سازی کنید. با توجه به این که شما می توانید هر طرحی را که دوست داید انتخاب و داشته باشید این روزها با استقبال زیاد مشتریان از آنها رو به رو شده است.

انواع رویه درب ضد سرقت

رویه درب ضد سرقت pvc علاوه بر این که قیمت پایین تری نسبت به مدل های دیگر دارد، در طولانی مدت نیز کیفیت خود را از دست نمی دهد به علت دیرتر کثیف شدن نگهداری آسانی نسبت به سبک های دیگر دارد که سبب شده است با استقبال زیادی رو به رو شود.

رویه فلزی درب ضد سرقت

در بازار داخل کشور درب های ضد سرقت با رویه فلزی در دو نوع بسیار دیده می شود، درب های چینی و ایرانی. با توجه به سابقه چینی ها در بازار ایران نوع چینی از کیفیت کمتری بر خوردار است و به نسبت قیمت کمتری را نیز دارد. اما درب های ایرانی کیفیت بالایی دارند و در تعمیرات درب ضد سرقت نیز فاکتورهای بهتری برای نتیجه کار ایجاد می کنند. پیشنهاد ما به شما استفاده از درب های ایرانی با رنگ الکترواستاتیک است زیرا مقاومت بالایی در برابر آفتاب و خورشید دارد.

این درب ها با استفاده از فلز ساخته می شوند و با توجه به مقاومت بالا در برابر رطوبت و پوسیدگی بسیار مناسب برای استفاده در فضای باز هستند و پیشنهاد ما در استفاده از این محصول در درب ورودی ویلا است.

درب های ضد سرقت با رویه فلزی بر عکس نام و نشان خود و حسی که به مشتری نسب یه آهن دارد منتقل می کنند نسبت به درب های چوبی از مقاومت کمتری در برابر ضربه و فشار برخوردار هستند و در صورت ضربه به سرعت غر می شوند.

استفاده از مواد شیمیایی در تولید رویه درب ضد سرقت

امروزه با توجه به پیشرفت های بسیار که در این زمینه صورت گرفته است از مواد شیمیایی نیز به عنوان رویه درب ها استفاده می شود. از جمله این مواد می توانیم به روغن تانگ و روغن دانمارکی، روکش رنگ و ورنی استفاده کنیم.

روغن تانگ مقاومت بسیار بالایی دارد و این درب ها را می توان در داخل و خارج محیط منزل استفاده کرد. روغن دانمارکی را در درب های چوبی داخل ساختمان استفاده می شود.

روکش رنگ را با استفاده از چسب و رقیق کننده تولید می کنند. از جمله آنها را می توان به رنگ های اکیرلیک و روغنی اشاره کرد کهدر تعمیرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

روکش ورنی نیز که امروز با استقبال زیاد مشتریان رو به رو شده است برای درب های داخلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. که از پولی اورتان و پلی استر و رزین مصنوعی ساخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید