پروفیل پنجره دوجداره وینتک

مجموعه ی صنعتی وینتک با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی های روز دنیا در صنعت تولید پروفیل یو پی وی سی توسط دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص خود توانسته محصولات خودرا با نام پروفیل پنجره دوجداره وینتک متناسب با کیفیت موردنیاز بازار های مصرف ،تولید و عرضه نماید.مواد اولیه خام شامل پودرPVC وسایر ترکیبات پروفیل پنجره دوجداره وینتک توسط آخرین دست آورد های تکنولوژی شرکتKRAUSS MAFEI کشور المان و دستکاه میکسینگ به صورت تمام اتوماتیک وبدون دخالت نیروی انسانی تهیه می شود.
به منظور تولید محصول UPVC با کیفیت بالا با رعایت ضرایب مواد افزوده شده ترکیب مواد را در دما های مختلف انجام میدهند (ترکیب سرد وگرم ) پس ازاین که مواد اولیه ترکیب شد مواد UPVC را توسط خطوط و پمپ های مخصوص به صورت تمام اتوماتیک به دستگاه های اکسترود منتقل میکنند وپس از مراحل ذوب وشکل دهی ،و بسته بندی پروفیل پنجره دوجداره وینتک به بازار عرضه می شود.

ویژگی های پروفیل پنجره دوجداره upvc وینتک

کار خانجات صنعتی وینتک با تولید ۱۳۰۰ نوع پروفیل توانسته نیاز بازار ومصرف کنندگان پروفیل UPVC را پوشش دهد و محصولات خودرا براساس سلیقه مشتریان و مختصصان و مهندسان پروژه های ساختمانی تولید کند ، به منظور پاسخگویی به سلیقه مشتریان و نیاز معماران در طراحی نمای ساختمان به تنوع ،شرکت وینتک اقدام به تولید پروفیل پنجره دوجداره وینتک با پوشش های رنگی لمینیت نموده است . پوشش های لمینیت یو پی وی سی پنجره دوجداره وینتک از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه می شوند.پروفیل پنجره دو جداره وینتک به دلیل رنگ مواد اولیه استفاده شده در ساخت پروفیل UPVC عمدتا به رنگ سفید و شفاقیت پنجره دوجداره upvc بر پایه ی فرمولاسیون و کیفیت بالای مواد اولیه می باشد که محصولات شرکت وینتک را ازمحصولات سایر شرکت ها متمایز میکند.به همین منظور کارخانجات صنعتی وینتک درایران نیز با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی پروفیل پنجره دوجداره به رنگ سفید وشفافیت بالا به بازار مصرف داخلی عرضه کند.
پروفیل پنجره دوجداره وینتک در تمامی مراحل تولید ، قبل وبعد از زمان عرضه به بازار در ازمایشگاه های مجموعه وینتک با استاندارد های بین المللی تحت آزمون های تست کنترل کیفیت قرار می گیرند شرکت وینتک در مرحله تولید در هر شیفت کاری از خط های تولید نمونه گیری کرده ودر صورتی که نتایج نمونه گیری پایین تر از استاندارد های مشخص شده باشد از ارسال این پروفیل ها به بازار جلو گیری میکند.استاندارد های پرفیل های تولید شده در مجموعه صنعتی وینتک بر اساس رعایت استاندارد های از جمله آنها استاندارد RAL –GZ 716/1 ،مطابق با موسسه استاندارد RAL و گواهینامه کیفیت تایید فنی از موسسه تحقیقاتی IFT ROSEINHEIM کشور المان اشاره نمود. طی مراحل بسته بندی پروفیل پنجره دو جداره upvc وینتک مواردی از جمله بارکد،اطلاعات کالا،کد کالا،تاریخ تولید کالا و نام مسئول کنترل کیفی توسط لیبل هایی بر روی بسته بند ی های پروفیل پنجره دو جداره وینتک چسبانده می شوند.

پنجره دوجداره وینتک

معرفی شرکت وینتتک

کارخانجاتWINTECH در ایران و سایر کشورها (ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان) متعلق به گروه شرکتهای ADO ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا می باشند که تاریخچه تاســیس آن به سال ۱۹۵۶ میلادی برمی گردد که با تولید لاستـیکهای مورد نیاز در زیره های کفش شروع به فعالیت نموده است.
شرکت وینتک در سال ۱۳۷۹ فعالیت خودرا در زمینه ی تولید انواع پروفیل UPVC مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی در ابعاد و انواع مختلف در ایران آغاز کرد و با فعالیت در زمینه تولید پروفیل پنجره دوجداره وینتک در بازار های ایران و کشورهای مختلف محصولات خود را عرضه می کند.
پشتیبانی فنی و خدمات رسانی پس از فروش پنجره دوجداره وینتک همواره سرلوحه سیاست های مجموعه صنعتی وینتک بوده است.واین مجموعه باداشتن نیروهای مختصص و ماهر درواحد های خدمات ،واحد های فنی ، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.
این مجموعه جهت سرویس رسانی به مصرف کنندگان پنجره دوجداره وینتک،کارخانجات وانبارها و دفاتر خودرا در کشور های ترکیه،آلمان ،روسیه،اکراین،تونس،هندوستان و آذربایجان و همچنین در بیش از ۵۴ کشوردفاتر وانبار های فروش تاسیس نموده است.
شرکت وینتک از ابتدای نیاز کشور به تولید پروفیل های یو پی وی سی در بازارحضور داشته ودر طی ده سال اخیر توانسته با اثبات کیفیت محصولات پنجره دوجداره وینتک به عنوان تجهیز کننده و تزیین کننده ساختمان ها در ایران مطرح باشد.
ساختار پروفیل وینتک به گونه ای است که تعمیرات درب و پنجره های دوجداره با این پروفیل امکان پذیر بوده و در بحث تعویض پنجره قدیمی با دوجداره نیز شرکت وینتک پروفیل های بازسازی را ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید