نکات تکمیلی تعمیرات درب ضد سرقت

در بحث تعمیرات درب ضد سرقت نکات زیادی وجود دارد که نیازمند ارائه مقالات متعددی است ، تا بتوان جزئیات این حرفه را به صورت دقیق بررسی کرد و به نتیجه رسید.
تیم کاری ما تلاش کرده است با تولید محتوای مرتبط با حیطه کاری خود علاوه بر معرفی خدمات ، اگاهی را در این زمینه بالا ببرد اما این نکته را فراموش نکنید که تعمیرات و رگلاژ درب های ضد سرقت نیازمند تخصص و تجربه است.
در بخش درب ضد سرقت به طور کامل در مورد تعمیرات درب ضد سرقت صحبت کردیم اما لازم است تا کمی وارد جزئیات شویم و اموزش های مقدماتی را در این باب ارائه کنیم.
زمانی که درب ضد سرقت خانه یا محل کار ما دچار مشکل می شود اولین اقدام عیب یابی ان است که این مشکل از کجا نشات می گیرد و راه چاره چیست، چند مورد از این مشکلات عبارت اند از : گیر در باز و بسته شدن ، عدم عایق صورتی و حرارتی ،از کار افتادن قفل درب ضد سرقت ، ایراد در عملکرد یراق الات ، شکستن لولا ، عدم رگلاژ دقیق درب ضد سرقت می باشد.

تعمیرات درب ضد سرقت
ابزاری که برای تعمیرات درب ضد سرقت نیاز است را می توان به شرح زیر بیان کرد:
پیچ بند ، دریل در ابعاد مختلف ، دستگاه جوشکاری ، چکش و پیچ گوشتی ، قطعات مختلف قفل درب ضد سرقت شامل مغزی ، کاسه رزت و …
تعمیرکار درب ضد سرقت برای متخصص شدن در این زمینه باید ابتدا در تولیدی های این محصول مشغول به کار شود و پس از ان تخصص مربوط به نصب درب ضد سرقت را فراگیرد و در پایان در حرفه تعمیرات شروع به فعالیت کند ، زیرا برای تعمیرات و رگلاژ لازم است تا تعمیرکار تمامی قطعات را به خوبی بشناسد و پارامترهای نصب را به خوبی اجرایی کند.
به علت تفاوت در ساختار درب های ضد سرقت چینی ، ترک و ایرانی ، تعمیرکار باید با نحوه رگلاژ و تعمیرات هر یک به صورت جداگانه اشنایی کامل را داشته باشد.
قفل هایی که در درب ضد سرقت بسته می شود نیز دارای انواع و مارک های مختلفی هستند و قفل های درب ضد سرقت کاله و داف در صدر این لیست قرار دارند و تیم کاری ما نیز در زمان تعویض قفل درب ضد سرقت از قفل کاله استفاده می کند زیرا علاوه بر حفظ ایمنی کامل ، دارای ساختار ضد سرقت بسیار بالایی است.

نحوه باز کردن و تعویض مغزی قفل درب خانه

در بحث تعویض مغزی قفل درب خانه لازم است مطالبی را خدمتتان عرض کنیم تا با اگاهی بیشتری اقدام به تماس با نیروی فنی و متخصص هیراد کنید و با اشنایی بیشتری نیاز خود را بر طرف کنید.

تعویض مغزی قفل درب ضد سرقت یکی از کارهایی است که ممکن است هر فردی در طول استفاده از دربهای ضد سرقت به ان نیاز داشته باشد و جالب است بدانید که خود فرد بدون دانش و اطلاعات فنی در مورد قفل درب ضد سرقت که ساختاری پیچیده تر نسبت به قفل های معمولی دارد اقدام به انجام اینکار می کند که کاملا اشتباه است.

قفل درب ضدسرقت از چند بخش مهم تشکیل شده است که هر یک را به طور مختصر بررسی می کنیم:

شببند یکی از قسمت های مهم قفل درب است که حتما در زمان تعویض مغزی درب خانه با ان مواجه خواهید شد و اولین بخشی است که باید در قفل ضدسرقت باز شود و نقش نگهدارنده مغزی و پوکی ها و کاسه رزت را دارد.

هنگامی که اقدام به باز کردن پیچ شببند می کنید همراه با ان کاسه رزت و پوکی ها نیز خارج می شوند و دسترسی به مغزی درب ضدسرقت ممکن می شود که با این کار قدم اصلی را برداشته اید.

در این مرحله از تعویض مغزی درب خانه نوبت به خارج کردن خود مغزی است که قابل رویت است اما نکته قابل ذکر این است که مغزی از داخل قفل ضد سرقت خارج می شود.

بیشتر بخوانید: نصب درب ضد سرقت

پس از خارج کردن مغزی معیوب درب ضد سرقت، حال مغزی جدید را در داخل کاسه رزت و پس از ان شببند قرار می دهیم و پوکی ها را با دقت جای گذاری می کنیم و مغزی درب را در محل مورد نظر قرار داده و پیچ ها را می بندیم.

در تعویض مغزی درب ضد سرقت باید دقت کنید که توپی قفل نیز به درستی عمل کند و ایرادی در عملکرد ان وجود نداشته باشد.

قیمت توپی قفل درب ضد سرقت با توجه به نوع قفل تعیین می شود و برای اطلاع دقیق در مورد نحوه تعویض توپی قفل درب ضد سرقت و قیمت ان می توانید با تیم فنی ما تماس بگیرید.

نکته پایانی اینکه برای تعویض قفل درب ضد سرقت و تعویض مغزی درب خانه لازم است با افراد متخصص تماس بگیرید تا از ایرادات بعدی جلوگیری کنید.

طبیعی است که هر صدای ناهنجاری می تواند ارامش را سلب کرده و زندگی را برای ما سخت کند اما بر طبق قانون ماده هر مشکلی راه حلی دارد و برای رفع صدای درب ضد سرقت نیز راه های منطقی پیشنهاد شده است که مهمترین ان رگلاژ و تنظیم دقیق کل ساختار درب است.

بررسی ساختار این محصول در زمان تولید به ما نشان داده است که لولاها نقش اساسی را در رگلاژ درب ضد سرقت ایفا می کنند و سرویس کار در هنگام حضور در محل ابتدا به سراغ این بخش کلیدی می رود و پس از ان دیگر قسمت ها را بررسی می کند که همین موضوع نشان دهنده اهمیت لولا در عملکرد درب است.

توضیحات تکمیلی رگلاژ درب ضد سرقت

همواره تاکید ما به استفاده اصولی از دربهای ضد سرقت است اما به دلیل نامرغوب بودن برخی قطعات و ایرادات در نصب ممکن است مشکلاتی در طول زمان برای ان به وجود اید که با اعتماد به همکاران فنی ما به راحتی می توانید این نقص ها را برطرف کنید.

برای رگلاژ درب ضد سرقت توانایی بدنی فرد تعمیرکار نیز تاثیر گذار است و باید بتواند لنگه سنگین درب را در صورت نیاز بلند کرده و از واشر یا جوش لولا بهره ببرد.

اعتقاد راسخ ما این است که فردی را که تحت عنوان سرویس کار درب ضد سرقت به خدمت میگیریم دارای سلامت جسمی و اخلاقی بوده و در اجرای کار خود فنی ترین و متخصص ترین باشد و تجربه کافی را در حوزه تولید تا نصب کسب کرده باشد.

به طور کلی برای تعمیرات درب ضد سرقت سه فرد نیاز است که شامل تعمیرکار و کارشناس فنی ، جوشکار و نفر سوم نیز کارگر کمک استادکار که مانند اچار فرانسه عمل کرده و در مراحل مختلف کنار دست تعمیرکار ماهر دربهای ضد سرقت فعالیت می کند.

تعیین دستمزدی که از کارفرما دریافت می شود در مقابل نیروی انسانی به کارگیری شده و زمان و ابزاری که مورد استفاده قرار می گیرد بسیار ناچیز است.

باور کنید که برای رفع صدای درب ضد سرقت و اجرای صحیح رگلاژ نیاز است وقت زیادی صرف شود و بخش های مختلف تنظیم شده و در صورت معیوب بودن تعویض گردد ، پس در اصطلاح عام می توان گفت که رگلاژ مانند ایجاد یک ساز و کار مشخص برای تثبیت موقعیت بخش های مختلف است که در نهایت یک هدف واحد را عملیاتی می کند.

حرف در این حیطه بسیار است و ما نیز خرسند به ارائه اطلاعات و تجربیات خود که سبب ایجاد اعتماد مضاعف شما عزیزان به تیم فنی ما می شود و ما را مجاب به تولید محتوای بیشتر می کند.

رفع صدا و رگلاژ درب ضد سرقت تنها با ریز بینی و تخصص و حذف بخش های زاید و ضرر رسان به ثمر می نشیند اما افسوس که کار سخت ما مجاب کردن و راضی کردن افراد برای صرف هزینه برای رفع ایرادات است که به درستی که مردم بیشتر به جای افزایش بهره وری یک وسیله یا استفاده حداکثری از ان به فکر تحمل کردن و ایجاد تنش و خرابی بیشتر با اقدام سرخود هستند.

برای رگلاژ و تنظیم و رفع صدای درب ضد سرقت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید