نقش مراحل تولید و نصب در تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره

اگاهی و افزایش اطلاعات در هر زمینه ای می تواند زمینه ساز انتخاب های بهتر در طول زندگی گردد و با داشتن یک سری اهداف مشخص از هزینه های بیهوده جلوگیری کرد که در این بخش قصد داریم نقش مراحل ساخت تا نصب را در تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم بررسی کنیم.

درب و پنجره دوجداره

بسیاری از ما از تولید یک محصول هیچ اطلاعاتی نداریم و فقط یک مصرف کننده هستیم و به همین دلیل است که در هنگام خرید دچار سردرگمی می شویم که در مورد درب و پنجره دوجداره این موضوع بیشتر به چشم می خورد.

دو حالت بیشتر برای تهیه درب و پنجره دوجداره وجود ندارد که شامل موارد زیر است:

تنها تفاوت این دو مورد در نوع فریم قاب درب و پنجره دوجداره است که در اصطلاح به ان فریم بازسازی می گویند که با خارج کردن متعلقات داخلی درب و پنجره قدیمی در ان جای گزین شده و پیچ می شود.

بهترین فریم بازسازی موجود در بازار بدون شک ویستابست است که دارای استحکام بالا در کنار ویژگی های بی نظیر دیگر می باشد ، اما عجیب ترین مورد در این نوع عملیات تعویض ، مدت زمان اندکی است که نیاز است تا درب و پنجره دوجداره upvc جای گزین نوع قدیمی و اهنی ان شود.

برویم سراغ تولید و پس از ان این موارد را با هم متصل کرده و به یک نتیجه منطقی برسیم تا بهتر بفهمید که رگلاژ پنجره های دوجداره و تعمیرات ان چقدر تخصصی است.

مراحل تولید درب و پنجره upvc و الومینیوم

در تولید معمولا چهار مرحله اصلی را برای خروج محصول استاندارد طی می شود که به شرح زیر می باشد:

ابتدا نقشه برش با توجه به ابعاد پروژه و توسط نرم افزارهای معین ایجاد و چاپ می شود که برای بهینه سازی برش بسیار موثر است.

در مرحله دوم برشکار پروفیل های مشخص شده در پروژه ساخت را در اندازه های تعیین شده برش زده و سپس وارد چرخه تولید می کند که در این مرحله فریم upvc یا الومینیوم تا لنگه و  T یا مولین برش داده می شود.

در مرحله سوم سوراخ های اب گریز برای خارج شدن اب باران در لنگه ها ایجاد می شود و پروفیل مولین نیز با دستگاه مخصوص به شکل مورد نیاز می رسد و پس از ان گالوانیزه لنگه ها و فریم قالب تزریق شده و پیچ می شوند.

در مرحله بعدی نوبت به جوش پروفیل ها و لنگه های درب و پنجره دوجداره می رسد که کاملا مجزا به هم متصل می شوند که این کار با دمای بالا و توسط دستگاه انجام می شود.

در مرحله پنجم نوبت به پولیش قسمت های اضافی حاصل از جوش خوردن می رسد که کار کاملا مکانیزه می باشد و دخالت انسان تنها برای حفظ تعادل درون دستگاه است.

درب و پنجره upvc و الومینیوم

در مراحل بعدی نیز لولاها در قاب و لنگه پیچ می شوند و زهوار در ان تعبیه شده و مولین نیز در درب و پنجره upvc و الومینیوم بازشو قرار داده می شود و یراق الات نیز به ان افزوده می گردد.

تقریبا تمامی موارد را در ساخت درب و پنجره ذکر کردیم اما به یاد داشته باشید که شیشه دوجداره و سه جداره و حتی درب ضد سرقت نیز مراحل جالبی را طی می کند تا دست مصرف کننده برسد که در یک مقاله مجزا به ان خواهیم پرداخت.

در نصب پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم یک نصاب ماهر ابتدا در محل حاضر شده و درب و پنجره های ساخته شده به پروژه ارسال و هر یک در محل های مورد نیاز قرار می گیرد.

حال نصاب با پبچ بند و دلر و دیگر ابزار کاربردی برای این منظور اقدام به نصب درب و پنجره می کند که در بخش نصب کاملا توضیح داده شده است.

تعمیرات و رگلاژ پنجره upvc خدماتی است که توسط تیم هیراد از ابتدای دهه نود به صورت مستمر در تهران و کرج در حال انجام است و این وب سایت نیز برای اگاهی شما در مورد نحوه کار ارائه گردیده و بازتاب گسترده ای در میان مردم داشته است.

رگلاژ و تعمیر درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با تمامی مراحل ساخت تا نصب در ارتباط است به گونه ای که در صورت ایراد در هر بخش بدون شک هزینه برای تعمیرات افزایش می یابد و زمان درخواست این خدمات نیز به مراحل قبل از استفاده بستگی فروانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید