میزان امادگی هیراد برای ارائه خدمات

هیراد شرکتی بر پایه تخصص و نیرو انسانی است که در زمینه تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره upvc و الومینیوم و همچنین تعمیرات درب ضد سرقت و رگلاژ و تنظیم آن در سطح وسیع از کشور به خصوص در کلانشهر های تهران و کرج خدماتی را بر پایه اخرین متدهای روز دنیا و استاندارهای تایید شده توسط شرکت های بزرگ تولیدی ارائه می کند.

در این مقاله قصد داریم تا میزان امادگی تیم خدماتی و کاری هیراد را در زمینه های تعریف شده در ساختار سازمانی ان بررسی کرده و نگاه اجمالی به روند رو به رشد شرکت از دهه هشتاد تا امروز داشته باشیم.

ارائه خدمات درب و پنجره دوجداره و ضد سرقت از گذشته تا امروز

از زمان اغاز فعالیت تیم ما حدود ۱۷ سال می گذرد و زمانی که به گذشته می نگریم میبینیم که چه مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده ایم تا به امروز برسیم و جالب است بدانید که هسته اصلی گروه ما هیچ گاه تغییر نکرده است و گسترش نیروها و تعمیرکاران ما با رشد مواجه بوده است و تعمیرکاران پنجره های دوجداره و ضد سرقت از ما جدا نشده اند و تا این زمات هیچ گونه تعدیل نیرویی نداشته ایم.

تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره

اموزش اصل جدایی ناپذیر ماست و برای امادگی بالای نیروهای خود در هر ماه کلاس هایی برگزار می کنیم تا ضعف ها قوت ها برطرف شود و به دلیل تغییرات جزئی در ساختار درب و پنجره های دوجداره upvc و همچنین تولید و عرضه درب های ضد سرقت باید همواره اطلاعات و دانش و تخصص را در سطح بالایی حفظ کنیم.

ماهانه بیش از ۱۲۰ پروژه بزرگ و کوچک رگلاژ و تعمیر پنجره upvc و الومینیوم و حدود ۸۰ پروژه تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت و بیش از ۵۰ پروژه تولید و ساخت توری پلیسه ای و همچنین ۳۰ مورد تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره در حیطه کاری هیراد و در سراسر تهران اجرایی می شود.

به راستی که امروزه حرف اول را در حوزه خدمات پس از فروش درب و پنجره در کشور می زنیم و دلیل این پیشرفت چشم گیر سه مورد است که شامل:

  • دارا بودن تیم قوی مدیریت و بازاریابی در حوزه تعمیرات و رگلاژ و فروش
  • سطح بالای دانش و تخصص نیروی انسانی فعال در هیراد
  • ارائه خدمات به موقع با کمترین هزینه و ضمانت و با بهره وری بالا

چالش های زیادی را پشت سر گذاشته ایم و رقابتی در بازار هدف ایجاد کرده ایم همواره باعث رشد ما شده است و به حتی با وجود فشارهای اقتصادی بالای امروز جامعه همچنان به قدرت به مسیر خود ادامه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید