معرفی یکی از موفق ترین شرکت های درب ضد سرقت

یکی از شرکت های بزرگی که تیم کاری ما افتخار همکاری با ان را داشته است ، کارخانه درب ضد سرقت و داخلی ایرانیان است که با هدف نو اوری در تولید درب های ضد سرقت ، چوبی داخلی و ضد اب کار خود را در صنعت ساختمان پیش می برد و با فروشندگان و انبوه سازان تعامل گسترده دارد.

در این شرکت تولیدی ، تجربه و تخصص در کنار خلاقیت و نو اوری باعث تولید درب های ضد سرقت متنوع و مستحکم و زیبا شده است که این محصولات به سراسر کشور ارسال می شود.

مزایای برتر درب ضد سرقت ایرانیان تحویل در اسرع وقت با بهترین کیفیت و حضور مستقیم مدیریت و مدیر فنی کارخانه از زمان سفارش تا بارگیری می باشد.

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب ضد سرقت طرح ترک و اکونومی در ایران می باشد و در سراسر کشور نمایندگی فروش در اختیار دارد.

درب ضد سرقت

قفل ضد سرقت که این شرکت بر روی درب های تولیدی خود نصب می کند ، ساخت کشور ترکیه و در انواع قفل درب ضد سرقت کاله و داف می باشد.

تیم کاری ما نیز برای فراهم کردن نیاز خود از جمله قفل ضد سرقت ، لولا و متعلقات درب ضد سرقت با این شرکت همکاری داشته و در بحث خدمات پس از فروش در کنار این شرکت معتبر قرار دارد.

در بحث رگلاژ درب ضد سرقت مباحث زیادی را بررسی کردیم اما لازم است در این بخش نیز نکاتی را ذکر کنیم، زمانی یک درب ضد سرقت دچار مشکل می شود که در تولید و نصب ، استاندارهای لازم پیاده سازی نشود و از قفل نامرغوب استفاده شود.

این شرکت در زمان تولید درب ضد سرقت از ابتدا تا انتها دارای مسئولان کنترل کیفیت می باشد و تمامی مراحل با حضور مسئول فنی اجرا می شود و در پایان نیز ضمانت نامه در اختیار مشتری قرار می دهد.

نکته جالب این است که تیم کاری ما با تولیدی های به نام زیادی همکاری دارد که یکی از این شرکت ها ضد سرقت ایرانیان است که هیچ گاه از همکاری با این شرکت پشیمان نشده ایم.

تعمیرات درب ضد سرقت

تعمیرات درب ضد سرقت وابسته به فاکتورهای زیادی است که ما این تخصص و تجربه را در کنار بزرگان این حوزه کاری اموخته ایم و امادگی کامل برای ارائه خدمات در تهران و کرج را دارا می باشیم.

برای هرگونه مشاوره و سوال می توانید با همکاران متخصص ما تماس بگیرید و مطمئن باشید بهترین و کم هزینه ترین راه حل را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید