مقایسه درب ضد سرقت ترک و چینی

همانطور که از اسم این نوع درب مشخص می باشد و همچنین براساس مطالبی که درمقالات اخیر در مورد درب ضد سرقت به طور مفصل بحث کردیم ، درب ضد سرقت به دربی گفته می شود که در برابر هر گونه تخریب ،دستکاری ودسترسی غیر قانونی به داخل محیط ساختمان قابل اطمینان بوده و مانع از ورود سارقان شود ، این درب ها نسبت به درب های معمولی از امنیت و استحکام بالایی بر خوردار هستند.
امروزه درب ضد سرقت باکیفیت و طرح های مختلف توسط شرکت های تولیدی داخل و خارج کشور به بازار عرضه می شوند ، ازمحصولات درب ضد سرقت خارجی که در کشور ایران به فروش می رسند می توان از درب ضد سرقت چینی و ترک نام برد که درکشور ما مشتریان خود رادارند.
ممکن است برای مشتریان درب ضدسرقت این سوال پیش بیاید که این دو درب ضد سرقت چه تفاوتی هایی با یک دیگر از لحاظ ساختار ،امنیت و قیمت دارند ، در این مقاله به تفاوت های این دو درب ضد سرقت اشاره کرده ایم.

مقایسه ی درب ضد سرقت چینی و ترک

از تفاوت هایی که این دو درب بایکدیگر دارند ، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
۱-درب ضد سرقت چینی نسبت درب ضد سرقت مشابه ترکیه ای خود وزن بیشتری دارند و سنگین تر می باشند.
۲-لولای این نوع درب های چینی به صورت مخفی کار گذاشته شده اند ولی در درب ضد سرقت ترک این لولا از سمت داخل قابل مشاهده می باشد.
۳-درب های ضد سرقت تولیدی کشور چین از قیمت پایین تری نسبت به محصولات مشابه ترک دارند.
۴-درب های تولید شده توسط کشور چین از کیفیت پایین تری نسبت به محصولات کشور ترکیه برخوردارند که شاید این اولین تفاوتی باشد که درذهن مشتریان با شنیدن نام محصول کشور چین ایجاد می شود.
۵-اکثر درب های ضد سرقت تولید شده توسط کشور چین براساس الگو برداری از درب های ضد سرقت کشور ایتالیا می باشد.
۶-درب های ضد سرقت چینی به طور کامل در کشور چین تولید سپس صادر می شوند ولی انواع درب های ضد سرقت ترکیه ای در ایران هم مونتاژ می شوند به بازار عرضه می کنند.
۷- در درب های ضد سرقت چینی رویه نهایی به کار رفته آنها از فلز با رنگ کوره ای با طرح های چوبی ویا از HDF رنگ شده می باشد ، همچنین این درب ها باروکش PVC نیز در بازار یافت می شوند اما رویه به کار رفته در درب های ضد سرقت ترک دارای دو نوع MDF با روکش های چوب طبیعی و MDF با روکش PVC هستند.

۸-تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت ترک امکان پذیر تر از جنس چینی است و قفل های به کار رفته در درب ضد سرقت ترک مقاومت و کارایی بالاتری دارند.

درب ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید