مشخصات و مزایای توری پلیسه ای

توری پلیسه ای

برای ورود هوای تازه به منزل ممکن است بخواهیم درساعاتی از روز درب و پنجره ها را باز بگذاریم و از استشمام هوای تازه لذت ببریم،اما در فصل های گرم سال اغلب ورود حشرات و حیوانات موذی یکی از معضلاتی است که ما را کلافه میکند و استفاده از توری های ثابت هم مانع مشاهده کامل محیط بیرون میشود. در این مواقع توری پلیسه توصیه میشود که جانشین مناسبی برای توری های ثابت و لولایی است. این توری ها علاوه بر جلوگیری از ورود حشرات ریز مانع نفوذ گرد و خاک و آلودگی هوا میشود و در برابرنورخورشید و رطوبت هوا نیز مقاوم است.

توری پلیسه پنجره upvc با نام های دیگری از جمله توری تاشو و توری آکاردئونی در بازار موجود میباشد، این توری ها از جنس توری پلی استایرن هستند که به آن مش آکرلیک نیز می گویند.توری های پلیسه قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده ای دارند و این ویژگی سبب باز و بسته شدن راحت این توری ها در قاب آلومینیومی میشود درحالی که توری های ثابت فقط هنگام شستشو و نظافت از فریم خود جدا میشود.

دو نوع توری پلیسه وجود دارد: توری های آلفا که برای پنجره های کوچک و کم ارتفاع در جهت عمودی ساخته میشود و توری های بتا که برای درب و پنجره های بزرگ در جهت افقی ساخته میشود.

توری های پلیسه هنگامی که در داخل قاب آلومینیومی خود قرار میگیرند هیچ مزاحمتی برای شیشه ایجاد نمیکنند در نتیجه هنگام مشاهده از داخل ساختمان اینطور به نظر می آید که توری وجود ندارد. توری های پلیسه بخاطر سهولت و راحتی در نصب زبان زد هستند.

دقت کنید که  نصب توری پلیسه ای پنجره upvc و الومینیومی باید توسط تعمیرکار انجام شود تا از ایرادات بعدی جلوگیری شود و طول عمر توری افزایش یابد.

برای خرید و استعلام قیمت توری پلیسه ای پنجره دوجداره با ما تماس بگیرید.

توری پلیسه ای پنجره upvc

مزایای توری پلیسه ای:

  • سهولت در نصب
  • تنوع رنگ بالا
  • جلوگیری از نفوذ حشرات و گرد و غبار
  • قابلیت نصب روی همه نوع درب و پنجره
  • دارای ابعاد سفارشی و بزرگ
  • حرکت در جهت افقی و عمودی
  • مقاوم در برابر محیط
  • تعمیر و رگلاژ آسان
  • قابلیت جمع شدن تور و اشغال فضای کم
  • ماندگاری بالا
  • عدم زنگ زدگی
  • نیاز به شستشو ندارد و با بخارشوی یا جاروبرقی تمیز میشود.

نکته ای که وجود دارد این است که این توری ها یک فریم محافظ دارند که در هنگام عدم نیاز به توری بهتر است آن را داخل فریمش جمع کنیم تا آسیبی نبیند.

شستشوی توری پلیسه ای پنجره دوجداره

یکی از مهمترین ویژگی های توری پلیسه ای پنجره دوجداره ، بحث شستشوی اسان و بی دردسر ان است که موجب جلب توجه خریداران نیز شده است ، اما به دلیل اطلاعات کم در مورد این موضوع همواره در هنگام خرید از تیم کاری ما این سوال مطرح می شود که چگونه و بدون اسیب به توری ، ان را تمیز کنیم.

به دلیل استفاده از مواد فایبرگلاس و قابل انعطاف با مقاومت بالا در ساختار توری پلیسه پنجره upvc و الومینیوم شما بدون هیچ نگرانی می توانید توری را از داخل چهارچوب خارج کرده و با اب و صابون شستشو دهید.

البته در صورت دارا بودن ابزار کافی می توانید بدون خارج کردن و با دستگاه بخارشوی اینکار را انجام داده و نگران اسیب های جزئی و کلی به توری نشوید.

توری پلیسه ای دارای مزایای بی نظیر زیادی است که در بخش ها و مقالات مختلف در مورد این مسئله به صورت تحلیلی و مفصل صحبت کردیم ، اما برخی از ویژگی های این ابزار کاربردی به قدری حیاتی و خاص است که لازم است به ان اشاره شود.

قیمت توری پنجره دوجداره با توجه به ملزومات و متعلقات و قطعات متعددی که دارد تعیین می شود و از شفافیت هزینه ای برخوردار است و با توجه به مزایا و طول عمر ان کاملا مناسب بوده و اسایش را به ارمغان می اورد.

در بحث شستشو دقت کنید که به هیچ وجه اسیبی به ریل و لاستیک و تسمه ان وارد نکنید زیرا تحمل فشار بر روی این قسمت ها کمتر از بخش های دیگر است و ممکن است هنگام خارج کردن و یا جا به جایی دچار ایراد شوند.

علاوه بر خود توری ، پروفیل ان نیز قابل شستشو است که به راحتی می توانید با مواد شوینده اقدام به تمیز کردن کنید و به دلیل ساختاری که دارد به سادگی کثیف نمی شود و در صورت کثیفی نیز به راحتی پاکیزه می شود.

استاندارد سازی در قسمت های مختلف توری پلیسه پنجره upvc و الومینیوم موجب گردیده تا در تمامی موارد از استفاده تا تعویض و تعمیر و شستشو دارای انعطاف باشد.

توری پلیسه معجزه ای برای ارامش پایدار

زندگی در دنیای امروز با چالش های زیادی رو به رو است و انسان در تکاپو برای بهتر زیستن و استفاده بیشتر از پدیده های طبیعی برای افزایش اسایش است که ملزومات و ابزار متنوعی را می طلبد.

حال در این میان توری پلیسه پنجره های دوجداره به عنوان یکی از ابزارهای کاربردی ساخت بشر شناخته می شود که پس از عرضه در بازارهای مصرف جایگاه مناسبی را پیدا کرده و به دلیل کارکرد خاص و مزایای بی شمار مورد توجه افراد و اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است.

این مزایا که درون توری پلیسه ای نهفته است سبب شده است تا در سازمان های استاندارسنجی صنعت ساختمان رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص دهد و استفاده از ان توسط کارشناسان و مهندسان حوزه ساختمان و انرژی توصیه شود.

توری پلیسه ای پنجره upvc

توری پلیسه ای ماندگار و پر بازده

منظور از ارامش پایدار کاملا واضح است ، یعنی ایجاد یک پتانسیل بالقوه و طولانی مدت بر اساس درجه بندی سطح زندگی که بر مبنای منطقه و ابزار در دسترس و میزان درامد و بهره مندی از موقعیت های رفاهی تعیین می گردد که از جمله این وسایل توری پلیسه ای پنجره upvc است که در نظر اقشار سطح پایین دارای قیمت زیادی بوده و در اصطلاح عامیانه استفاده از ان به صرفه نیست.

این دیدگاه کاملا اشتباه است زیرا این نوع توری ها دارای متعلقات و قطعات زیادی هستند که برای خرید هر یک هزینه قابل توجهی صرف می شود و در کنار هم قرار گرفتن این قسمت ها است که توری شکل می گیرد و قیمت نهایی تعیین شده برای ان کاملا منطقی و بر مبنای مواد مصرفی و هزینه های تولید و زمان صرف شده می باشد.

چرا ما یاد گرفته ایم که برای حل مشکلات خود از ساده ترین روش ها استفاده کنیم و همواره خود را درگیر مسائلی کنیم که به راحتی قابل حل هستند ، برای مثال چرا در فصل گرما به جای نصب توری های پلیسه بر روی پنجره های دوجداره upvc و الومینیومی از پرده یا سیم و این چنین موارد استفاده می کنند که مایه تاسف است.

یکی از مزایایی که همواره به ان تاکید داریم بحث شستشو و قابلیت جمع شدن و خارج شدن و انعطاف بالای توری است که به راستی معضل تمیزی را به طور کامل حل کرده است.

بارها در مطالب مختلف اشاره شد که به دلیل وجود افراد سودجو که با قیمت های بسیار پایین و بالا اقدام به فروش توری پلیسه ای می کنند یک حباب قیمتی کاذب در بازار مصرف ایجاد شده است که باعث سردرگمی خریداران و مشتریان گردیده است که در تماس هایی که با کارشناس فنی ما دارند این ابهامات برطرف می شود.

جذابیت ظاهری و فروش در طرح ها و رنگ های متنوع و چهارچوب الومینیومی در کنار جنس پی وی سی خود توری سبب شده است تا از جنبه زیبایی محیطی نیز قابل تایید باشد.

برای داشتن ارامش باید هزینه کرد و برای هزینه کردن باید اگاهی کافی از یک محصول داشت که هدف ما نیز همین است که شما را ابتدا با یک وسیله اشنا کنیم و پس از ان پیشنهاد خرید ان را بدهیم.

اشنایی با انواع توری پلیسه ای

امروزه توری پلیسه در انواع مختلفی تولید و متناسب با طراحی و ساختارشان در شرایط مختلف به کار می روند. در ادامه به بررسی انواع توری پلیسه ای و کاربرد انها خواهیم پرداخت تا بتوانید از انتخابی ایده ال بهره مند شوید.

توری پلیسه ای تک فریم

 این توری طرح جدید مدل های قدیمی (پشه بند) می باشد. این نوع از توری ها قابلیت نصب بر روی انواع پنجره و درب های ورودی را دارند. از قابلیت های منحصر به فرد این طرح از توری پلیسه به قابلیت باز و بسته شدن انها نسبت به طرح های قدیمی ان می توان اشاره کرد.

وزن پایین و حمل و نقل اسان سبب شده تا امار رضایت مشتریان از این نوع توری بسیار بالا باشد. به واسطه ریل هایی که در بالا و پایین ان قرار می گیرد، می توانید انها را در یک طرف جمع اوری کنید.

توری پلیسه دبل فریم

این نوع در حال حاضر ساختار منحصر به فردی نسبت به نوع تک فریم دارد. ساز و کار این توری ها به این شکل بوده که به راحتی می توانید انها در یک طرف جمع اوری کنید. همچنین قابلیت تعویض اسان ان کار کردن با این توری پلیسه ای را اسان تر کرده است. به اسانی بدون نیاز به باز کردن پیچی از جای خود خارج می شود.

توری پلیسه ای مگنتی

جدیدترین و پرکاربرد ترین نوع توری پلیسه ای در بازار بوده که به علت مزیت های فراوانی که دارد در شرایط مختلف به کار گرفته می شوند. یکی از مهمترین مزیت های ان می توان به قابلیت نصب و جداسازی ان اشاره کرد. این خاصیت به علت استفاده از اهنربا در ساختار این نوع توری است.

توری پلیسه ترک

همان طور که از نام ان مشخص است، از تولیدات کشور ترکیه بوده و به دلیل ساختار و مرغوبیت بالایی که دارند از بهترین های توری پلیسه در بازار محسوب می شوند.

یکی از معایب این نوع توری ها قیمت بالای ان است و علت ان افزایش نرخ ارز و هزینه واردات می باشد. در حال حاضر محصولات مشابه تولید داخل با قیمت کمتر و کیفیت برابر موجود می باشد.

2 نظر برای “مشخصات و مزایای توری پلیسه ای

  1. چقدر مزایا داره توری پلیسه ای؛ فقط بحث قیمت میمونه که اگه ممکنه به صورت کاتالوگ در سایت قرار بدید.

    1. سلام با توجه به نوسان بازار این امکان وجود نداره، اما شما می توانید در زمان سفارش توری پلیسه لیست قیمت دقیق رو دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید