قابلیت انتخاب رنگ برای درب و پنجره upvc

همانطور که در مقالات قبل ذکر کردیم upvc ماده ای متشکل از مشتقات اصلی نفت خام و نمک طعام (کلرید سدیم) می باشد ، طیف وسیعی از محصولات را می توان با upvc تولید نمود و در ساخت درب و پنجره از جنس upvc از پروفیل مناسب که دارای غلظت بالای مواد متشکله هستند استفاده می شود تا استحکام کافی را داشته باشد.

شرکت های تولید کننده upvc علاوه بر تولید پروفیل های با رنگ سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخگویی به سلایق مشتریان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی مختلف نموده اند.

پنجره های upvc لزوما سفید نیستند :

شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:

  • رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
  • لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.

رنگ بندی پنجره های upvc

پروفیل های رنگی پنجره دوجداره

به طور کلی پروفیل upvc به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.

پروفیل روکش شده درب و پنجره upvc

به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند.

لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره upvc نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی  مقام است.

نقش رنگ درب و پنجره upvc در طراحی داخلی

در زندگی امروز نقش رنگ ها و طرح ها در زندگی مدرن به قدری بولد شده است که در پایین شهر نیز شاهد هزینه هایی برای طراحی و دیزاین داخلی منازل هستیم به گونه ای که حداقل از کاغذ دیواری و کابینت و پارکت برای شکل دهی به محیط داخلی خانه استفاده می شود.

پروفیل روکش شده پنجره دوجداره upvc

درب و پنجره دوجداره نیز نقش کلیدی در این موضوع دارد و برای تحقق یک خانه در اصطلاح معماران ایده ال نیاز است تا رنگ پنجره ها نیز موازی و مطابق با رنگ کاغذ دیواری و پارکت و حتی در اشپزخانه متناسب با کابینت انتخاب شود.

به همین منظور شما می توانید درب و پنجره دوجداره خود را سفارشی انتخاب کنید و با تماس با کارگاه های تولیدی و یا ارتباط گرفتن با متخصصان اینکار از رنگ مناسب برای پنجره های upvc خود بهره مند شوید و در اصطلاح عام یک منزل متناسب با سلیقه خود بسازید.

نقش رنگ پنچره های دوجداره در طراحی داخلی

در اصطلاح معماران کاربلد رنگ یک زبان روانشناختی با تاثیر گذاری بر روی ذهن است که در جهان مدرن امروز نقش پر رنگ تری را ایفا می کند و در تک تک نقاط منزل و ادارت برای ایجاد یک زیبایی محیطی ماندگار می تواند موثر باشد.

ویژگی انتخاب رنگ برای درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیوم سبب گشته است تا شما را از تعویض و یا رنگ کاری بیهوده ان دور کند و راه حل هایی نیز برای تغییر رنگ پنجره های دوجداره پیشنهاد می شود که یکی از موارد که در بالا نیز به ان اشاره کردیم استفاده از روکش های لمینت و طرح رنگ است.

به طور کلی این شما هستین که تصمیم می گیرید چطور زندگی کنید و کار و تلاش تک تک ما انسان ها برای ایجاد ارامش روح و روان و ایجاد بسترهای مناسب برای زندگی است پس اگر درب و پنجره قدیمی دارید باید هر چه سریع تر اقدام به تعویض ان با درب و پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم کنید و اگر نیاز به رگلاژ و تعمیرات دارند با ما تماس بگیرید و اگر از رنگ بندی ان راضی نیستید بازهم با کارشناس ما ارتباط بگیرید تا برای تغییر رنگ درب و پنجره شما پیشنهادات مناسبی را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید