صرفه جویی در انرژی با پنجره دوجداره

انسان ها دوره های زیادی را از زمان پیدایش و حضور در دنیای ماده تجربه کرده اند که در هر دوره به ویژگی های جهان هستی پی برده اند ، اما یک مورد همواره برای انسان خردمند دارای اهمیت بیشتری بوده است واین مورد بدون شک انرژی است، زیرا جهان طبیعی بدون وجود انرژی ممکن نیست و لزوم حیات بشریت بر روی زمین است.

پنجره های دوجداره upvc ابزاری است که بشر برای حل مشکل هدر رفت انرژی در ساختمان ها طراحی و تولید کرده است که در این مقاله به صورت خلاصه این موضوع را بررسی می کنیم.

در اوج پیشرفت بشر در زمینه صنعت و امادگی برای حضور در قرن تکنولوژی یک شرکت المانی تصمیم به تولید درب و پنجره هایی گرفت تا جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و هم چنین عایق بندی حرارتی و صورتی مورد استفاده قرار گیرد که در این پروژه با ازمایشات متعدد موفق به تولید محصولی شد که upvc نامیده شد و به قدری دارای ویژگی های منحصر به فردی بود که به شدت رشد کرد و به قانون ساختمان سازی تبدیل شد و تمامی شرکت ها را موظف به استفاده از این درب و پنجره دوجداره کرد.

پنجره دوجداره upvc

ساختار پنجره های دوجداره upvc به گونه ای است که مانع ورود و خروج صوت و گرما و سرما به داخل و خارج ساختمان می شود و این موضوع به دلیل وجود شیشه های دوجداره و پروفیل پنجره می باشد که با یراق الات مخصوص و استاندارد پیاده سازی شده است.

طرح تعویض پنجره قدیمی با دوجداره نیز بعد از پیشرفت این محصول در بازارهای جهانی مطرح شد که نقش به سزایی در صرفه جویی انرژی در ساختمان ها داشت.

در ایران نیز بعد از تصویب مبحث ۱۹ ساختمان در قوانین اجرایی صنعت ساخت وساز سبب گردید تا استفاده از پنجره های دوجداره upvc در کشور به شدت رشد کند و به یک صنعت پویا تبدیل شود.

حال در دوران شکوفایی درب و پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم هستیم و امید است با تلاش صنعت گران کشور عزیزمان ، این محصول موثر و پر کاربرد هر چه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

از مهمترین ویژگی های این محصول می توان از امکان تعمیرات پنجره دوجداره نام برد که سبب شده است در صورت وجود ایراد توسط افراد متخصص به کیفیت و کارایی مناسب بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید