جالب است بدانید

جالب است بدانید های را در این بخش در نظر گرفته ایم تا شغل و حرفه خود را از جهت های مختلف که ممکن است جالب به نظر برسد بیان کرده و با طرح و پاسخ سوالات به جذابیت متن موجود بیافزاییم.

اولین سوال را اینگونه مطرح می کنیم که هیراد در حال حاضر چه خدماتی را ارائه می کند و وسعت ارائه خدمات این تیم فعال تا چه حد است:

استراتژی و هدف گذاری تیم فنی هیراد در پنج بخش اصلی خلاصه می شود و کارهای جانبی نیز در سطح وسیع توسط نیروهای متخصص و کار ازموده این تیم صورت می پذیرد که در فرصت مناسب به انها خواهیم پرداخت.

پاسخ به سوالات موجود در زمینه پنجره دوجداره و درب ضد سرقت

اطلاعاتی که هیراد در اختیار مشتری و مخاطبان خود از طریق وب سایت خود قرار می دهد بسیار کامل و جامع بوده و دلیل این موضوع مرجعیت اصلی اشنایی افراد در نقاط مختلف تهران و کرج با فعالیت های هیراد می باشد.

برنامه ریزی هایی که در واحد فنی برای ارائه خدمات انجام می شود براساس موقعیت بازار و تقاضای مورد نیاز است که در دو خط و به صورت خلاصه این ادعا را تحلیل می کنیم.

خدمات فنی تیم هیراد

برای مثال در فصل تابستان و اواخر فصل بهار تقاضا برای تعمیرات پنجره دوجداره کاهش پیدا می کند و در از ان طرف تماس برای خرید و نصب توری پلیسه افزایش می یابد و همین مسئله است که سبب گشته تا در هر بازه زمانی و متناسب با موقعیت درخواست خدمات ما تمرکز را معطوف بخش های مورد تقاضا کنیم.

سوال بعدی را اینگونه مطرح می کنیم که قیمت اعلام شده و هزینه دریافتی توسط واحد فنی بر چه اساس تعیین می شود و چه فاکتورهایی را برای این منظور در نظر گرفته می شود:

بسیاری از مشکلات ما حل می شد اگر مردم عزیز به گفته های ما اعتماد می کردند و تخصص و تجربه را فدای ارزانی نکرده و به جای گشتن دنبال راه حل های ساده به فکر حل درست و اصولی مشکل بودند.

قیمت های تعیین شده برای ارائه خدمات تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت و درب و پنجره های دوجداره بر اساس اعلام لیست هزینه از سوی تولیدی های مرجع و اتحادیه تعیین می شود و به دلیل مشکلات اقتصادی مردم ما از سال ۹۵ تا حالا هیچ گونه افزایش قیمت نداشته ایم و همین موضوع صدق بیان ما را تایید می کند.

اما قیمت فروش توری های پلیسه ای کاملا مختوم بوده و ما هیچ گونه دخالتی در افزایش و کاهش قیمت ها نداریم ، زیرا طبق قراردادی که با تولیدی های معتبر بسته ایم ، ما نیز بر اساس بازار فروش اقدام می کنیم و تنها سود اندکی بابت هزینه حمل و نصب را به قیمت خرید اضافه کرده و تلاش خود را برای رضایت مشتری انجام داده و انرژی مضاعف را در این جهت به کار می گیریم.

سوال های متعددی در زمینه تعداد نیروهای در اختیار و مدیریت تیم هیراد در هنگام تماس و اعزام نیرو مطرح می شود که به صورت اجمالی به ان می پردازیم تا شاید پاسخ سوال بسیاری از افراد باشد:

مدیریت تیم هیراد به عهده تعمیرکار و متخصص کاربلد و مدیر اکیپ های نصب و فروش اقای توحیدلو است که ۱۷ سال سابقه فعالیت در حوزه تولید و نصب و تعمیرات و رگلاژ دارد و مورد اعتماد تمامی اعضای فعال هیراد است.

قالب بر ۱۵ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم با تیم فنی ما همکاری دارند و وسعت خدمات ما در سراسر تهران و کرج می باشد و شبانه روزی بودن و فوری و در دسترس بودن نیروهای متخصص از شعارهای اصلی هیراد است.

سوال پایانی اینکه در مواردی که ذکر شد هیراد در کدام یک تخصص و مهارت بیشتری دارد:

در تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره قدمت و فعالیت ما نسبت به تعمیرات درب ضد سرقت بیشتر است و همین موضوع سبب تخصص بیشتر در این حوزه کاری است.

اگر بخواهیم یک نتیجه گیری عقلانی از این مقاله داشته باشیم از جهت های مختلف یک موفقیت پایدار در انتظار تیم هیراد است که تنها با تلاش و نیروی انسانی محقق شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید