توری پلیسه پنجره دوجداره

چرا توری پلیسه ای

بعد از اینکه بشر به فکر بر طرف کردن نیاز خود در زمینه حشرات موزی در ساختمان ها نمود، توری های مختلفی با شکل ها و ساختارهای متفاوتی وارد بازار شدند که هر یک مزایای منحصر به فرد خود را داشتند.
بعد از تعیین استاندارهای مشخص و مهندسی ، یک نوع توری تحت عنوان پلیسه ای کشویی در سطح بالایی قرار گرفت وطراحی و عرضه شد که چند مورد از مزایای این توری درب و پنجره دوجداره را ذکر می کنیم.
توری پلیسه دارای مزایای فراوانی است ، اما چند مورد ان کاملا شاخص بوده و باعث شده در رقابت با طرح های دیگر توری پنجره یو پی وی سی پیشتاز باشد و ۸۰ درصد بازارهای مصرف را برای خود کند.
نحوه نصب توری پلیسه به گونه ای است که به هیچ وجه مزاحمتی برای درب و پنجره دوجداره ندارد و زیبایی محیطی را نیز افزایش می دهد.
نحوه باز و بسته کردن توری پلیسه ای نیز یکی دیگر از مزایای بی نظیر ان است ، به گونه ای که در صورت استفاده ، باز شده و قفل می شود و در فصل زمستان نیز کاملا بسته شده و نمایان نمی باشد.
دید بالای توری فایبر گلاس سبب شده است که در حالت بسته تا ۹۰ درصد دید را نسبت به محیط خارجی حفظ  کند و به دلیل ساختار ویژه ای که دارد به راحتی پاره نشود و قابل شستشو باشد.
قیمت مناسب توری پلیسه ای نیز قابل توجه است و با وجود قطعات زیادی که برای تولید ان به کار رفته است بسیار سبک بوده و قطعات ان قابل تعمیر و تعویض می باشد.
جالب است بدانید که توری پلیسه ای مانع رگلاژ درب و پنجره upvc نمی شود و در صورت نیاز به راحتی از روی درب یا پنجره باز شده و تعمیرکار عملیات تعمیرات را انجام می دهد.
تولید توری پلیسه ای پنجره upvc یک صنعت نو پا در کشور عزیزمان است و نیازمند تبلیغات موثر و شناساندن این ابزار بی نظیر می باشد، زیرا اکثر افراد از وجود این محصول بی اطلاع هستند و تیم کاری ما نیز قصد دارد تا با تولید محتواهای استاندارد به رشد جایگاه این محصول کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید