تفاوت درب ضد سرقت ارزان و با کیفیت

از گذشته تا به امروز ضرب المثل های متعددی در زمینه خرید محصولات به وجود آمده اند که هر یک به نحوی خرید محصول ارزان قیمت را نفی می کنند. از جمله این جملات ضرب المثل انگلیسی معروف ( انقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان قیمت بخرم ) می باشد.

در زمان تهیه و خرید محصولی شاید پول کمتری بپردازید اما در گذشت زمان شما را با چاش های فراروانی رو به رو خواهد کرد به طوری که در بعضی از مواقع مجبور به خرید کالایی دگر می شوید و باید یکبار دیگر دست به جیب شده و دوباره هزینه کنید.

نقش استراکچر در کیفیت درب ضد سرقت

اسکلت داخلی درب های با کیفیت با استفاده از ۵ عدد پروفیل ۲۰ در ۴۰ تولید می شود و ضخامت ورقه کرکره ای که در آن استفاده شده است نیم میل می باشد برای پوشش و تکمیل فضاهای خالی از یونولیت های فشرده با ضخامت بسیار بالا استفاده می شود که نقش عایق صدا را نیز ایفا می کنند.

درب-ضد-سرقت-با-کیفیت

در کالاهای ارزان قیمت از پروفیل های نازک تر استفاده می شود، همچنین از یونولیت های نازک و کم حجم نیز بر روی این کالا نصب می شود که کیفیت را به شدت کاهش می دهد.

چرا چهارچوب دارای اهمیت است

چهارچوب یکی از عوامل کلیدی در درب های ضد سرقت می باشد که هرچه کیفیت آن کمتر باشد درب نیز دچار افتادگی شده و مقاومت آن نیز کاهش پیدا می کند. محصولات با کیفیت چهارچوب هایی با ضخامت ۱٫۲۵ میلی متر دارند که با استفاده از رنگ کوره ای استاتیک به یک و نیم میلی متر نیز افزایش پیدا می کند.

یکی دیگر از عواملی که موجب کاهش قیمت محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت می باشد استفاده از چهارچوب هایی با ضخامت کمتر از ۰٫۸ میلی متر می باشد که با توجه به اندازه ای که دارد از مقاومت کمتری برخوردار می باشد.

رنگ رویه چه تاثیری در قیمت دارد

رنگ یکی از مهمترین عوامل در افزایش قیمت یک محصول ایفا می کنئد به طوری که استاد رنگ کار بیشترین دستمزد را بین کارکنان و کارگران در کارخانه تولیدی می گیرد. با توجه به اهمیت این قسمت از تولید استفاده از متریال کمتر و بی کیفیت نیز بر کاهش قیمت دخیل هستند.

به طوری که بر روی درب های با کیفیت از چند لایه رنگ پلی اورتان استفاده می شود  البته رنگ های دیگری همچون کوره ای استاتیک وجود دارد که ماندگاری بسیار بالایی دارند. اما در درب های ایمن ارزان قیمت از یک لایه رنگ درجه دو و حتی در بعضی از مواقع درجه سه استفاده می شود که در صورت ضربه خوردن رنگ آن از دست می رود و دچار رنگ پریدگی می شود..

کیفیت یراق آلات درب ضد سرقت

قفل و یراق آلات  از جمله کالاهایی می باشند که با توجه به استفاده مداوم و همچینی در دسترس بودن باید از کیفیت مطلوب دارا باشند که بتوان در زمان های مختلف از آن استفاده نمود. یراق آلات لوکس و قفل های تیپ ترک از جمله محصولات با کیفیتی می باشند که در دراز مدت با خیال راحت از آن استفاده نمود.

البته قفل لوکس کاله که محصولی ترک می باشند نیز موجود می باشد که بی نظیر بوده و علاوه بر مقاومت بالا ماندگاری بالایی نیز دارند. اما در مقابل این محصولات با کیفیت یراق آلات چینی درجه چند نیز در بازار موجود می باشد که یکی دیگر از عواملی است که موجب کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی می شود. که با توجه به درجه آن در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی شده و از بین می رود.

وزن یک فاکتور اساسی در تعیین استاندارد

با توجه به توضیحاتی که در بخش های قبلی ارائه شد تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند و موجب افزایش و یا کاهش وزن درب می شوند. به این صورت که درب های با کیفیت وزنی بیشتر از ۸۰ کیلو گرم دارند و به طبع آن وزن درب هایی ارزان قیمت زیر ۸۰ کیلو گرم می باشد.

این کاهش وزن می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت و ماندگاری گذاشته، به طوری که در مدت زمان کوتاهی علاوه بر اینکه دچار افتادگی می شود شما را مجبور به تعویض و یا تعمیر درب ضد سرقت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید