تحلیل چشم اندازه تیم کاری هیراد

خدارو شاکریم به خاطر این روزها که تنها با تلاش مستمر و ارائه خدمات با ضمانت به وقوع پیوست و توانستیم در عرصه خدمات تعمیرات درب و پنجره دوجداره upvc به بالاترین جایگاه ممکن برسیم.

با توجه به اینکه هر تجارت و شرکت خدماتی برای ماندگاری در بازار نیاز به بهتر شدن روز افزون دارد ما نیز برای محقق ساختن اهداف و برنامه های خود برنامه هایی را در نظر گرفته ایم که در این بخش به صورت کلی به ان اشاره می کنیم.

در حوزه رگلاژ و تعمیرات درب و پنجره دوجداره

در این بخش از کار ، تیم هیراد توانسته است به خوبی جای خود را ثابت کند و بیش از ۸۰ درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرد و با دارا بودن بهترین تعمیرکاران این حوزه قدمی موثر در جهت پیشرفت بردارد.

برای اینده این بخش کاری موارد متعددی اندیشیده شده است که از افزایش سطح تبلیغات و بهینه سازی وب سایت در کلید واژه های بیشتر و اضافه کردن نیروهای متخصص برای افزایش سرعت ارائه خدمات اشاره کرد.

درب و پنجره upvc

تعمیر پنجره UPVC و تعمیرات پنجره الومینیومی امروزه برای بسیاری از کسب و کارهای انلاین و سنتی یک کار جذاب و پر بازده است و با افزایش ورود افراد به این حوزه یک رقابت مناسب ایجاد شده است.

در حوزه تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت

یکی از تخصصی ترین خدماتی که تیم هیراد در سطح تهران و کرج ارائه می کند بحث تعمیر درب ضد سرقت و تعویض قطعات معیوب ان است که به باور کارشناسان و تولید کنندگانی که با ما همکاری دارند توانسته ایم جایگاه مناسبی را در اختیار بگیریم.

درب های ضد سرقت بدون شک دارای مکانیزم عملکردی بسیار خاصی هستند که برای رفع ایرادات به وجود امده در ان نیاز به تجربه و تخصص بالایی است.

برای افزایش نفوذ در بازار تهران و کرج و اینده این بخش تصمیم به ایجاد یک کانال مناسب برای تعویض قطعات نامرغوب چینی گرفته ایم تا با همکاری شرکت ایرانیان فعال در حوزه تولید درب ضد سرقت و داخلی بتوانیم قفل های باکیفیت را بر روی دربها نصب کنیم و در هنگام اعزام نیرو برای تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت هیچ گونه ایرادی ایجاد نشود.

اقدام دیگری که برای سال های اتی بر روی ان برنامه ریزی کرده ایم بحث ایجاد بخش هوشمند سازی دربهاست و بحث تشخیص هویت و کنترل رفت و امد و باز و بست به وسیله نرم افزار موبایل که این موضوع نیز در مرحله تحقیقاتی می باشد که به فضل الهی در اینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

به طور کلی بازار دربهای ضدسرقت بسیار گسترده و متنوع است اما تلاش ما این است که خدمات پس از فروش این حوزه را به طور کامل در اختیار بگیریم.

در حوزه توری پلیسه ای پنجره دوجداره

باور به پیشرفت و ارائه خدمات درست و به موقع هر کسب و کاری را متحول می کند و ما این موضوع را در بحث فروش و نصب توری پلیسه ای درک کردیم.

در ابتدای شروع فعالیت در این حوزه در سال ۹۲ به هیچ وجه باور نمی کردیم که بتوانیم یک بازار وسیع را برای خود و همکاران ایجاد کنیم و بتوانیم به فروش روزانه ۲۰ توری پنجره upvc در سه ماهه اول سال ۹۶ برسیم.

اما با تلاش و هدف گذاری مشخص به این موفقیت دست یافتیم و برای ادامه مسیر قصد ایجاد یک واحد کارگاهی برای تولید توری های پلیسه ای در نظر گرفته ایم که در اواخر سال ۹۷ به امید خدا و حمایت روز افزون مردم عملیاتی خواهد شد.

درب و پنجره دوجداره

در حوزه تعویض پنجره قدیمی با upvc

این بخش در دهه ۹۰ به شدت رشد داشته داشته و نیاز به تعویض درب و پنجره های قدیمی بیش از هر زمان دیگر احساس شده است و افراد زیادی به فکر کسب اطلاعات برای اینکار بوده اند و با افزایش فضای تبادل اطلاعات اینترنت مردم با اگاهی بیشتر اقدام به انجام این موضوع حیاتی می کنند.

برای این بخش نیز اهداف مشخصی همچون افزایش حضور در بازار در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید