بازاریابی محتوا در حوزه خدمات

تجارت و بازرگانی زمانی محقق می شود که یک استراتژی بازاریابی کاملا حساب شده و موازی پشت ان باشد و مانند یک تکیه گاه تمامی جوانب را به دوش بکشد که در صفحه مسئله درب و پنجره دوجداره و درب ضد سرقت این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

چطور می شود که در یک رقابت فشرده یک عده صاحب بازار وسیع و در امد باور نکردنی می شوند و یک عده دیگر در منجلاب بدهی های ادامه دار گرفتار می شوند و تنها نظاره گر موفقیت یک عده خاص هستند.

جواب این دست سوالات کاملا واضح است و یک دلیل برای تمامی این تفاوت ها وجود دارد و ان هم تبلیغات است و شناسایی درست بازار و شناخت دقیق اهداف که در حوزه درب و پنجره دوجداره و ضد سرقت به صورت جداگانه ذکر می کنیم.

درب و پنجره های upvc

تاثیر بازاریابی و تبلیغات در حوزه درب و پنجره upvc

زمانی که کار خود را در تیم کاری هیراد اغاز کردیم به این مسئله فکر می کردیم که چطور می شود در یک مدت زمان مشخص به یک سطح بازار و در امد ایده ال برسیم و بتوانیم خدمات خود را در سراسر تهران و حتی کرج پیاده سازی کنیم ان هم با کمترین هزینه ممکن و بالاترین امکان.

در ان زمان درب و پنجره دوجداره در بازار مصرف جایگاه ویژه ای پیدا کرده بود و به دلیل ساخت و سازهای پی در پی تحت عنوان مسکن مهر همه چیز محیای یک انقلاب صنعتی در این حوزه بود که ما را مجاب کرد برای سرمایه گزاری در حوزه خدمات پس از فروش درب و پنجره های upvc و الومینیوم قدم برداریم.

اما یک سوال هنوز بی پاسخ مانده بود که چه شیوه بازاریابی را پیاده سازی کنیم تا بتوانیم با امادگی بیشتری قدم برداریم و چشم اندازهای مدنظر را به واقعیت تبدیل کنیم.

در ان زمان تب و تاب اینترنت به تازگی ایجاد شده بود و شرکت های کمی از این بستر برای تبلیغات استفاده می کردند و لازم بود تا یک کار کارشناسی جهت دار برای پیشرفت در این حوزه اتخاذ میکردیم.

سئو و بازاریابی محتوا در کنار تبلیغات هدفمند را در دستور کار گروه قرار دادیم و توانستیم در عرض یک سال به جایگاه مناسب در گوگل در کلید واژه های مربوط به تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره رسیدیم.

صنعت درب ضد سرقت پیشرو در استفاده از تکنولوژی

سازوکار اصلی این صنعت از کشورهای اروپای شرقی و ترکیه در دهه ۹۰ وارد جهان ما شد و در کوتاه مدت توانست یک بازار مصرف مناسب را برای پذیرش این محصول محیا کند و به دلیل مزایای بی نظیر ان و نصب و تعمیرات و رگلاژ کاملا تخصصی و منطقی و مبتنی بر ساختار توانست در ایران نیز توجه انبوه سازان و صاحبان صنایع را به خود جلب کند.

تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره

تیم هیراد از سال ۹۶ تبلیغات خود را در فضای مجازی در حوزه تعمیرات دربهای ضد سرقت اغاز کرد و امروزه تنها شرکت خدماتی فعال و معتبر در این حوزه است.

بازاریابی محتوای که برای این بخش در نظر گرفته ایم کاملا متناسب با درخواست ها است و افراد به وارد شدن به سایت هیراد به سادگی با نحوه رگلاژ درب ضد سرقت و تعمیرات ان اشنا می شوند و پس از ان با تماس می گیرند.

دستورالعمل اجرایی که برای ادامه کار در نظر گرفته ایم این است که بتوانیم در طولانی مدت بخش ویدئوها و همچنین ارتباط مستمر با مشتری و باشگاه مشتریان را راه اندازی کنیم که اینکار در جهت ارائه خدمات بهتر در زمینه تعمیرات و رگلاژ پنجره upvc و الومینیوم و همچنین تعمیرات و خدمات پس از فروش ضد سرقت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید