انواع پروفیل پنجره دوجداره

برای ساخت پنجره های دوجداره upvc نیاز است تا از سه نوع پروفیل استفاده شود که در این بخش اشاره کوتاهی به این پروفیل های پنجره دوجداره می کنیم.
چهارچوب اصلی پنجره دوجداره upvc را فریم می نامند و دارای شکل و ابعاد مشخصی است که کاملا قابل تشخیص است و نقش اصلی را در درب و پنجره ایفا می کند و به بخشی است که در فریم اهنی که قبلا در دیوار کار شده است پیچ می شود و از گالوانیزه مخصوص برای تنظیم وزن و استحکام ان استفاده می شود.
پروفیل بعدی را با نام لنگه یا سش می شناسند و همان طور که از اسم ان مشخص است برای قسمت بازشو یا همان لنگه استفاده می شود و وزنی سنگین تر از فریم دارد و ظاهر کاملا متفاوت با فریم دارد.
پروفیل مولین یا T نیز بخش دیگر پنجره upvc است که برای جداسازی بخش ثابت و لنگه متحرک در فریم متناسب با ابعاد پیچ می شود و نقش کلیدی در درب و پنجره دارد.

پنجره upvc
پروفیل مورد استفاده در درب با پنجره متفاوت است ، اما اجزای درب دوجداره upvc نیز به نام های فریم ، لنگه یا سش و مولین خطاب می شود اما در ساخت نیز با پنجره متفاوت است.
قصد داریم در مقالات جامع مراحل تولید درب و پنجره دوجداره را بررسی کنیم و دستگاه ها و مراحل لازم برای ایجاد تولیدی درب و پنجره upvc را به طور کامل شرح دهیم.
جالب است بدانید که تیم کاری ما از افرادی تشکیل شده است که تخصص لازم و کافی را در زمینه تولید ، نصب و تعمیرات درب دوجداره دارد و این موضوع نشان دهنده میزان اعتبار تیم کاری ماست.
البته لازم به ذکر است که پنجره دوجداره upvc با پروفیل های ویستابست و وینتک دارای ظاهرهای متفاوت و متنوع است، برای مثال ویستابست ابعاد و استحکام بیشتری نسبت به وینتک دارد و همین امر باعث شده است که پیشنهاد تیم کاری ما نیز برای تولید پروفیل ویستابست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید