اجرای پنجره های دوجداره upvc لمینت با نمایی چوبی

یکی از مزایای بی نظیر پنجره های یوپی وی سی زیبایی ظاهری و امکان تغییر در رنگ و نمای ان است به گونه ای که می توان پنجره ای از جنس دوجداره یو پی وی سی اما با طرح چوب داشت که این امر با تکنولوژی لمینت امکان پذیر است که هزینه زیادی را در بر ندارد.

در گذشته از چوب برای ساخت پنجره ها به منظور سبکی و زیبایی بهتر استفاده می شد اما همان طور که می دانید چوب بسیار  اسیب پذیر است و عمر کمتری نسبت به اهن و الومینیوم دارد و در صورت تغییر اب و هوا فاسد شده و کارایی خود را از دست می دهد اما طبق مزایایی که در بخش های مختلف عنوان کردیم پنجره یو پی وی سی کامل از این نظر بهینه شده است و به وسیله لمینت می توان پنجره ای از جنس upvc اما طرح و رنگ چوب را طراحی و پیاده سازی کرد.

پنجره upvc با نمای چوبی

پنجره های دوجداره تمامی مشکلاتی که ممکن بود در پنجره های چوبی  رخ دهد را پوشش می دهند و با مهندسی خاصی که در ان ها به کار رفته است از لحاظ امنیت و ظاهر در بالاترین سطح خود بوده و همه چیز را برای اسایش شما به ارمغان می اورد.

لمینت طرح چوب پنجره های دوجداره upvc ضامن زیبایی و ماندگاری

در بحث تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره نیز بارها پیش امده است که کارفرما درخواست پنجره ای با طرح چوب داشته است و تیم کاری ما پس از برنامه ریزی مشخص و تبدیل پنجره های upvc به طرح چوب درخواست کارفرما را به نحو احسن اجرایی کرده است پس این تضمین را به شما می دهیم که هر درخواستی که قابل اجرا شدن باشد را برای رضایت کامل شما انجام خواهیم داد.

یکی از تحولات صنعت ساختمان در اینده به وجود امدن پنجره های نسل جدید است که علاوه بر هوشمندی در طرح های مختلف عرضه خواهند شد که ما نیز تلاش خواهیم کرد تا با تغییرات جهانی به روز باشیم و خدمات خود را در هر لحظه، بالاتر از سطح تولید کشور برنامه ریزی کرده و اجرایی کنیم.

لمینت به دلیل حاصیت ضد خش که دارد می تواند یک خاصیت ضد سایشی را بر روی درب و پنجره دوجداره ایجاد کند و مقاومت قابل قبولی را در سطح به وجود اورده و به دلیل سازگاری با محیط می تواند به سادگی با شرایط اب و هوایی مختلف تطبیق یابد.

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن هر فردی را به خود درگیر کند بحث ماندگاری لایه لمینت طرح چوب بر روی درب و پنجره upvc می باشد که خود بسیار مهم است زیرا اکثرا ترس این را دارند که با ضربات کوچک و یا گذر زمان اندک تمامی خاصیت این لایه از بین رود.

در جواب این سوال باید عرض کنیم که لایه لمینت کار شده بر روی پنجره های دوجداره با چسبندگی بالا در کارگاه ها توسط دستگاه های پیشرفته عملیاتی می شود و یکی از مهمترین دلایل استقبال بازار از این طرح ها ارائه ضمانت ماندگاری این لایه است.

در تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره upvc به هیچ وجه اسیبی به لایه لمینت طرح چوبی وارد نمی شود و دلیل این موضوع احتیاط و دانش تعمیرکار ماهر است.

برای نگه داری صحیح از این نوع درب و پنجره باید چه کرد

در ابتدا باید بدانید که برای حفظ هر چه بیشتر لمینت که بر روی پنجره های دوجداره کار شده است، محیط داخلی نباید بیش از اندازه مرطوب باشد. در واقع شما باید هواستان به تنظیم دمای داخلی باشد.

لمینت قسمت بیرونی پنجره های یو پی وی سی با دستگاه های فشار و حرارت با مقاوت بالایی ساخته می شوند. همین امر تا حدود زیادی طول عمر ان را تا دو سال بالاتر می برد. بحث بعدی که در حفظ ماندگاری این نوع پنجره ها تاثیر گذار است؛ نحوه صحیح استفاده و نصب درست در ابتدای کار می باشد.

حتما دقت کنید که بحث رگلاژ و تنظیم قطعات و یراق الات نیز باید به درستی اجرایی شود تا با اعمال فشار نامتعارف رو به رو نشوید. شیشه ها نیز نقش کلیدی در حفظ لمینت پنجره های دوجداره ایفا می کنند، به گونه ای که در صورت غیر استاندارد بودن وزن شیشه، می تواند موجب خم شدن پروفیل و در نتیجه اسیب به رویه ان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید