افزایش تقاضا برای توری در تابستان

با شروع تابستان و فصل گرما تقاضا برای توری پنجره دوجداره نسبت به ماه های دیگر سال بسیار بیشتر است و این موضوع دلایل منطقی و عقلانی مشخصی دارد که قصد داریم به صورت اجمالی بررسی کنیم.

دو راه برای تغییر دمای داخل خانه در فصولی که دما بالاست وجود دارد که یکی از ان ها باز گذاشتن پنجره های دوجداره upvc می باشد که همین دلیلی است برای ورود حشرات موذی به داخل ساختمان ها که اسایش را سلب کرده و باعث ایجاد مشکلات روانی و بیماری های پوستی در افراد می شود.

توری پلیسه ای راه حلی است برای جلوگیری از این مشکل که به جرات می توان گفت بهترین راه حل ممکن استفاده از این نوع توری هاست که به سادگی بر روی درب و پنجره upvc و الومینیومی نصب می شود و با توجه به هزینه مناسب ان یک خرید با بالاترین بازدهی را به ارمغان می اورد.

توری پنجره دوجداره

مکانیزم عملکرد و طراحی خاص در کنار قطعات کاملا استاندارد و تاییده شده سبب گشته است تا توری های پلیسه بازار مصرف مناسبی را به خود اختصاص دهند اما هنوز بسیاری از افراد اگاهی کافی از وجود و مزایای این محصول راهبردی را ندارند.

بسیار مشاهده کرده ایم که  خانوارها برای ایجاد یک مانع جهت جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات موذی اقدام به کشیدن توری اهنی و یا پرده و امثال این موارد می کنند که در دنیای امروز که برای نیازی یک راه حل مناسب تولید می شود یک کار کاملا عقب مانده و بیهوده است.

البته امروزه با افزایش عصر اطلاعات و همه گیر شدن اینترنت و دنیای وب و تمایل قشرهای مختلف برای استفاده از آن باعث شده است تا در حوزه توری پنجره های upvc و الومینیوم نیز اگاهی های مناسبی را مشاهده کرده و لمس کنیم.

ظاهر زیبا در کنار مزایای بی نظیر این محصول یک پیشران صعودی را ایجاد کرده است و ما نیز در جهت افزایش بازار مصرفی خود اقدام به فروش مستقیم توری پلیسه ای کرده ایم.

درست است که پشه و مگس ها همواره در محیط اطراف ما وجود دارند اما در فصل های تابستان و پاییز این موجودات بیشتر در معرض دید قرار می گیرند و ازار دهنده تر از همیشه هستند.

راه چاره را به شما عزیزان نشان دادیم و بی شک با یک هزینه کاملا مناسب می توانید تا حداقل ده سال از این محصول بهره مند شوید.

گروه کاری هیراد در فصل تابستان یکی از اصلی ترین تامین کنندگان درخواست مشتریان در سطح تهران و کرج می باشد که به دلیل سابقه مفید و عدم نارضایتی و هزینه نصب رایگان فعال ترین مرکز فروش توری پنجره الومینیوم و پی وی سی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید