کاهش سطح عملکرد پنجره دوجداره

در مورد پنجره دوجداره هر اندازه صحبت کنیم باز هم مطالبی برای گفتن وجود دارد زیرا دارای ساختار مهندسی بی نظیری است که موجب استفاده ۱۰۰ درصدی در ساختمان های نو ساز شده است.

پنجره دوجداره در دو نوع upvc و الومینیومی در ایران ساخته می شود و هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در بخش مقالات به صورت کامل بررسی و شرح داده ایم.

اما مانند تمامی ابزار ساخت دست بشر ، پنجره دوجداره upvc نیز دارای ایراداتی است که البته کاملا قابل تعمیر می باشند و جای نگرانی نیست اما لازم است که اشاره ای به این موارد کنیم.

بخش هایی که ممکن است در اثر مواردی همچون نصب نادرست و استفاده نامناسب دچار اسیب شوند شامل موارد زیر است:

اسپانیولت : این بخش پنجره دوجداره که نقش کلیدی در عملکرد دستگیره و قفل دارد در صورت غیر استاندارد بودن و در اثر فشار های غیر متعارف دچار خرابی می شوند که قابل تعویض می باشد.

پنجره دوجداره upvc

دستگیره و قفل: در بحث تعمیرات پنجره دوجداره upvc و الومینیوم این دو بخش حیاتی بیشترین درخواست را از سوی کارفرما به خود اختصاص داده اند و در انواع مختلف در بازار موجود می باشند که تیم هیراد از بهترین جنس ان استفاده می کند.

شیشه دوجداره : به درستی که این بخش پنجره اسیب پذیرترین نقطه ای است که در صورت عدم تنظیم فشار در قسمت های مختلف ان دچار شکستگی می شود و در اصطلاح پودر می گردد.

رگلاژ پنجره دوجداره سبب تنظیم دقیق هر یک از قطعات شده و از اسیب های مختلف در امان می مانند.

پروفیل و گالوانیزه مستحکم ترین قسمت های درب و پنجرهupvc را ایفا می کنند و به سادگی ایرادی در این موارد ایجاد نمی شود و زمان و جنس نامرغوب و فشارهای غیر معقول می تواند باعث اسیب به این بخش ها شود.

تیم کاری هیراد فعال در حوزه تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره قادر است تا تمامی ایرادات موجود در هر سطحی را در تهران و کرج بر طرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید