پنجره upvc و درب های ضد سرقت نیاز اساسی ساختمان

نزدیک به دو دهه است که با تصویب قانون بهینه سازی انرژی برای ساختمان ها ، استفاده از درب و پنجره upvc به یک اصل جدانشدنی در ساخت و ساز تبدیل شده است و بیش از ۹۰ درصد اپارتمان هایی که توسط انبوه سازان ساخته می شود مجهز به این نوع درب و پنجره می باشند.

مزایای کاربردی پنجره upvc

سوالی که همواره ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند این است که دلیل استقبال بالا از این نوع محصول چیست و چه عواملی باعث شده است تا در مدت کوتاه این جای گزینی صورت بگیرد.

کافی است کمی تامل کنیم و به مزایای بی نظیر درب و پنجره upvc دقت کنیم و این موضوع را با قیمت تمام شده محصول مقایسه کنیم، خواهیم دید که با یک معادله منطقی به یک نتیجه سراسر سود و ارزش افزوده خواهیم رسید.

طول عمر بالای درب و پنجره دوجداره و عایق صوتی و حرارتی ان و ظاهر زیبا و سبک بودن ، در حین کارایی بالا سبب شده است تا کاربرد ان در کشور یک تحول اساسی ایجاد کند و به یک صنعت زود بازده با بهره وری بالا تبدیل شود.

پنجره upvc

جالب است بدانید که این نوع درب و پنجره ها که تحت عنوان یو پی وی سی شناخته می شوند به سادگی با پنجره های اهنی قدیمی قابل تعویض بوده و بدون کوچکترین تخریب و با حداقل زمان ممکن عملیاتی می شود.

قصد اینجاب از نوشتن این مقاله توضیحات مختصر در مورد جایگاه درب و پنجره های دوجداره در ایران می باشد اما خالی از لطف نیست که در مورد تعمیرات و رگلاژ ان نیز صحبت نکنیم.

تعمیرات پنجره upvc یکی از تخصص هایی است که فرد برای دستیابی به ان باید تا مدت های طولانی در بخش های مختلف تولید و نصب مشغول به کار شود و در مدت زمان مشخصی اماده ارائه خدمات در سطح وسیع و در انواع مختلف گردد.

حال بهتر است کمی هم در مورد درب ضد سرقت صحبت کنیم و از این موضوع غافل نشویم که یکی از بخش های مهم ساختمان در دنیای امروز درب های ورودی است که با وارد شدن تکنولوژی درب ضد سرقت از حالت معمولی خارج شده و به سمت این نوع دربها تغییر رویکرد داده است.

به درستی که زندگی در عصر حاضر با صنعتی شدن و هوشمند شدن ابزار و وسایل ساخت بشر راحت تر شده است و این سیر ، حالت صعودی داشته و روز به روز به سمت افزایش اسایش پیش می رود.

درب های ضد سرقت به دلیل طراحی مهندسی که دارند سبب افزایش ضریب امنیت منازل تا حدود بسیار زیادی شده اند و عایق صوتی بسیار خوبی هستند و از طرف دیگر طول عمر مناسبی را یدک می کشند.

درب ضد سرقت

امکان تعمیرات درب ضد سرقت از مزایای اصلی ان هستند و تعمیرکار ماهر و کاربلد می تواند هرگونه ایرادی را در صورت لزوم بر طرف کند.

امروزه در شهر تهران به دلیل افزایش سطح اگاهی مردم و دسترسی اطلاعات ، کمتر کسی است که بدون تحقیق اقدام به خرید یک محصول یا گرفتن خدمات کند و در بحث درب های ضد سرقت و درب و پنجره دوجداره upvc  نیز این موضوع کاملا مشهود بوده و مردم عزیزمان اطلاعات دقیق در مورد این محصولات را دارا می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید