ملزومات یک ساختمان نوساز

انبوه سازی یکی از حرکت های اقتصادی پر سود در کشورهای در حال توسعه است که در هر استان و شهری اجرا می شود و افراد با سرمایه های کلان و نیروی انسانی و شرکت های وابسته اقدام به سرمایه گذاری می کنند و هر بخش را به پیمانکاران مربوطه می سپارند.

عمده بازار فروش درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیوم و درب ضد سرقت در مجتمع هایی است که به صورت عمده و در صدها واحد ساخته می شود و متقاضی اصلی ان نیز ثروت سازان حوزه ساختمان هستند.

زمانی که ساختمان ها توسط تعاونی ها و انبوه سازان به مراحل پایانی می رسند یک نصاب درب و پنجره و درب ضد سرقت در پروژه حاضر می شود و ابعاد را گرفته و به شرکت های تولیدی طرف قراداد ارسال می کنند.

تعمیر و رگلاژ درب و پنجره دوجداره

مراحل اجرای درب و پنجره دوجداره و ضد سرقت

پس از ان در کارخانجات و کارگاه های تولیدی مرحله تولید شروع می شود و سپس به محل های مورد نظر ارسال شده و توسط نصاب ماهر عملیات نصب اغاز می شود.

نکته قابل توجه این است که تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره upvc وابسته به این مرحله است در واقع اگر نصب به خوبی اجرا شود تا سی سال هیچگونه هزینه اضافی برای شما به وجود نمی اید مگر اینکه عوامل انسانی در کارکرد سبب خرابی شود.

درب ضد سرقت نیز در مرحله نهایی و قبل از تحویل بر روی چهارچوب های معین نصب می شود و در هر واحد یک درب تعبیه شده است و کارفرما متناسب با سلیقه و بودجه مالی اقدام به خرید می کند.

سودجویان و دلالان حوزه ساختمان بلافاصله به سمت درب ضد سرقت بی کیفیت چینی می روند و به دلیل قیمت پایین ان را خریداری می کنند که متاسفانه در بحث رگلاژ درب ضد سرقت دچار مشکل اند که در زبان عام به سختی تعمیر و تنظیم می شوند و به سادگی دچار خرابی در قفل شده و فرسایش سطحی موجب طول عمر پایین این نوع درب ها است.

یک ساختمان نوساز در ابتدا نیازمند یک سازنده با انصاف و مصالح خوب و اجرا و نظارت مهندسی و در ادامه ملتزم به پیاده سازی تاسیسات و درب و پنجره با کیفیت است تا هم مشتری را راضی کند و هم از نظر اقتصادی کارفرما و خریدار را از هزینه های اضافی بعدی معاف سازد.

در بحث مسکن های مهر دیدیم که ساختمان ها با درب و پنجره های upvc با پروفیل ها و یراق الات درجه سه و درب های ضد سرقت چینی و ایرانی بی کیفیت ساخته شدند و امروزه خریداران را دچار مشکل کرده است و چون اکثر افرادی که در این منازل سکونت دارد از اقشار ضعیف جامعه هستند در زمان خرابی به جای رگلاژ و تعمیر درب و پنجره دوجداره و ضد سرقت با به جان خریدن نداشتن اسایش و تحمل اسیب های بعدی این وضعیت را تحمل می کنند.

upvc و الومینیوم

برای ما بسیار پیش امده است که از ساختمان های نوساز با ما تماس گرفته اند تا برای ارائه خدمات مراجعه کنیم و در کمال ناباوری با درب و پنجره های upvc و الومینیومی مواجه شدیم که به جای پیچ شدن در فریم اهنی در گچ و آجر پیچ شده و با چندبار باز و بست از تنظیم خارج شده و نیاز به رگلاژ داشته اند.

اما این مشکل باز هم ایجاد خواهد شد زیرا فریم اهنی جز اصلی ترین قسمت هایی است که باید در هنگام ساخت در محل های نصب درب و پنجره کار شود.

توصیه ما برای انبوه سازان و سازندگان ساختمان این چند مورد است:

  • کار کردن فریم اهنی در چهارچوب هایی که قرار است پنجره دوجداره upvc و الومینیوم نصب شود.
  • سفارش و خرید از کارگاه ها معتبر و سپردن نصب به متخصصان این حوزه
  • اجتناب از خرید درب ضد سرقت چینی و حدالامکان خرید درب های ضد سرقت ترک با قفل های کاله و داف.
  • رگلاژ درب و پنجره ها و درب ضد سرقت در پایان پروژه توسط متخصصان برای افزایش کارکرد تا سالها.
  • نصب توری پلیسه ای مخصوص درب و پنجره های دوجداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید