درب و پنجره دوجداره هیراد

تعویض پنجره قدیمی راه حل بسیاری از مشکلات

تصور کنید که فصل زمستان و سرما از راه رسیده است و دمای منزل به شدت افت کرده است و شعله بخاری جوابگوی ساختمان شما نیست در این زمان چه باید کرد ایا بشر که همواره در صدد پاسخگویی به نیاز های خود است چاره ای برای این مشکل نیافته است ایا تحمل کردن این وضعیت راه چاره است، برای پاسخ به این سوالات باید عرض کنیم که بهترین راه حل پیش روی شما قرار دارد.
پس از ان که پنجره های دوجداره وارد بازار صنعت ساختمان شدند پاسخ گوی خوبی به این مشکلات بودند و عایق صوتی و حرارتی را محقق ساختند و بهینه سازی انرژی را به ارمغان اوردند.
در مسیر تکامل پنجره های دوجداره upvc مهندسان و طراحان پا را فراتر گذاشتند و با عزمی جدی تصمیم به اصلاح و تعویض پنجره های قدیمی و جای گزینی با پنجره های دوجداره گرفتند و این سر اغاز تولید پروفیل های بازسازی بود که بازار کاری عظیم ایجاد کرد و تمامی مشکلات موجود را بر طرف کرد و افراد می توانستند بدون هیچ تخریبی از ساختمان خود از مزایای پنجره دوجداره upvc بهره مند شوند.
یکی از مهمترین ابهاماتی که در ذهن هر فردی ایجاد می شود نحوه قیمت گذاری تعویض پنجره قدیمی با دوجداره است که به صورت مختصر در بخش زیر عنوان می کنیم.
لازم به ذکر است تیم کاری ما سابقه طولانی و موفق در طرح تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب داشته و این مسیر با قدرت ادامه دارد.

قیمت گذاری پروژه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره به ترتیب زیر مشخص می شود:

ابتدا مشتری تعداد و ابعاد حدودی را برای تعویض پنجره های قدیمی مشخص می کند.
افراد باید برای تعیین قیمت تعویض پنجره قدیمی ابتدا جنس پروفیل مد نظر خود را تعیین کنند که می توانید از مطالب و مقالات سایت برای این منظور استفاده کنید.

بعد از تماس با تیم کاری ما و مشاوره های تکمیلی می توانید با اعلام ابعاد حدودی ،از قیمت و هزینه تعویض پنجره قدیمی خود مطلع شوید.

در گذشته در مواجه با یک مشکل بهترین راه سازگاری و گذران بود اما در دنیای امروز که برای هر کمبودی یک راه حل پیشنهاد می شود، این یک بی انصافی است که از برخی ایرادات چشم پوشی کنید. در دهه های گذشته استفاده از درب و پنجره اهنی و الومینیومی برای پوشاندن بخش هایی از دیوارها برای ایجاد یک ویو پیشنهاد می شد که بازار مناسبی نیز داشت.

اوج گیری تعویض پنجره های قدیمی چه زمان بود

اما از اوایل دهه هشتاد و پس از ان اوج گیری استفاده از پنجره های دوجداره در اواخر همین دهه، شاهد تقاضای بالا برای این نوع درب و پنجره بودیم که یک ایراد را هنوز یدک می کشید. ان هم عدم تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره بود که شرکت های مطرح مانند وین تک را مجاب کرد تا با طراحی پروفیل های بازسازی یک انقلاب در این صنعت ایجاد کنند.

در اصل با ورود پروفیل های بازسازی برای ایجاد یک مکانیزم مناسب برای تعویض پنجره های قدیمی و جای گزینی با درب و پنجره upvc ، تقریبا یک دریچه تازه ای برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ها ایجاد شد.

اما اگاهی جامعه هنوز هم پایین است؛ و با گذشت یک دهه از معرفی این نوع محصول، هنوز هم بسیاری از افراد در فصول مختلف با روشهای سنتی بحث عایق بندی منازل خود را انجام می دهند، برای مثال از نایلون کشی بر روی درب و پنجره گرفته تا انداختن پتو، در موارد متعددی استفاده از توری های قدیمی در تابستان مشاهده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید