قیمت پنجره دوجداره upvc

در دنیای امروز با وجود اهمیت بالای بهینه سازی انرژی و حفظ و تنظیم دمای منازل برای اسایش بیشتر استفاده از پنجره upvc در بین اقشار مختلف جامعه گسترش داشته است و کمتر ساختمان نو سازی را می توان پیدا کرد که از پنجره های اهنی تک جداره استفاده کند.
در کشور ما صنعت درب و پنجره upvc رشد چشمگیری داشته است و با وجود رکود بازار مسکن در سالهای اخیر همچنان توسط تولیدی های بزرگ و کوچک تولید و روانه بازار می شود.
دلیل انتخاب پنجره های upvc به عنوان اولویت اول شرکت های ساختمانی و افراد ، مزایای بی نظیر ان است که در مقالات مختلف این موضوع را بررسی کردیم اما در این بخش قصد داریم یکی از مزایای کلیدی این نوع درب و پنجره ها را که دغدغه اصلی به حساب می اید بررسی کنیم.

پنجره upvc
نحوه تعیین قیمت پنجره دوجداره upvc همواره دارای ابهاماتی بوده است که لازم دانستیم فاکتورهای مهم این مبحث را به صورت مختصر و جامع بیان کنیم و اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.
همان طور که می دانید درب و پنجره upvc از قطعه ها و قسمت های مختلف تشکیل شده است و قیمت محصول نهایی نیز با مجموع قیمت این قطعات تعیین میشود حال یک پروژه ساخت درب و پنجره دوجداره را شرح می دهیم.
اولین موضوعی که در قیمت گذاری درب و پنجره دوجداره upvc مطرح می شود جنس و نوع پروفیل مصرفی در ساخت درب و پنجره است ، برای مثال پروفیل ویستابست هزینه بیشتری نسبت به پروفیل وینتک دارد و در نتیجه قیمت نهایی بیشتری در بر خواهد داشت.
پروفیل خود به سه بخش قاب یا فریم ، لنگه و مولین تقسیم می شود ، یعنی هر یک قیمت مجزا دارند و به صورت جداگانه محاسبه می شوند و پارامتر اصلی محاسبات متراژ و جنس پروفیل مصرفی است.
بحث بعدی که مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد یراق الات پنجره دوجداره می باشد که در انواع مختلف ایرانی ، چینی و ترک ، المانی و فرانسوی و… در بازار موجود می باشد و یکی از عوامل کلیدی در تعیین قیمت پنجره upvc می باشند.
بحث بعدی تعلقات درب و پنجره است مانند دستگیره و لوله ، گالوانیزه و زهوار که هر یک در قیمت پروژه توسط نرم افزارهای مخصوص تعیین می گردد.
موضوع بعدی که لازم است به ان شاره کنیم ، شیشه های دوجداره پنجره upvc می باشد که از اجزای اصلی به حساب می اید و نقش اصلی را در عایق صوتی و حرارتی ایفا می کند و در استاندارهای مختلف تولید می شود.
معمولا گازی که در بین شیشه های دوجداره به کار می رود گاز ارگون می باشد که خاصیت و ویژگی زیادی به شیشه اضافه می کند.
منظور از استاندارهای مختلف ، میزان و نوع گازی است که بین دو شیشه تزریق می شود که در اکثر مواقع واقعی و درست نیست و خاصیت و مزایای شیشه دوجداره را کاهش می دهد.

پنجره دوجداره upvc
در بحث رگلاژ و تعمیرات پنجره دوجداره upvc تمامی فاکتورهایی که عنوان شد نقش کلیدی را ایفا می کنند و استاندارد و ایده ال بودن و اصل بودن هر یک از قطعات می تواند تا سالها شما را از هزینه های اضافی معاف کند ، پس در هنگام خرید به خاطر کمی ارزانی قیمت خود را به دردسر نیاندازید.
در تعویض پنجره قدیمی با upvc از پروفیل های بازسازی استفاده می شود که قیمت ان کمی بیشتر از پروفیل های معمولی است که این موضوع به دلیل استحکام بالا و ساختار و طراحی منحصر به فرد این پروفیل ها می باشد.
برای اطلاع دقیق قیمت درب و پنجره دوجداره upvc می توانید ابعاد حدودی خود را بعد از تماس با تیم کاری ما اعلام کنید تا قیمت پروژه در عرض چند دقیقه محاسبه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید