عوامل موثر در قیمت گذاری درب و پنجره upvc

در بحث قیمت گذاری پنجره upvc عوامل متعددی دخیل است که در این مقاله به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت:
یکی از عمده مسایلی که برای مردم اهمیت دارد بحث قیمت محصول و ارزش بهره وری آن است که در درب و پنجره نیز این امر احساس میشود، همه ما دوست داریم محصولی را که برایش پولی را پرداخت میکنیم بهترین استفاده را از آن ببریم،همان طور که در بخش مزایای پنجره upvc ذکر کردیم،یکی از مهمترین مزایای درب و پنجره upvc کاهش هزینه ها و همچنین کاهش هدر رفت انرژی است و شاید به جرات می توان گفت مهمترین مزیت این محصول می باشد.

بررسی جنس مصرفی در قیمت گذاری پنجره های دوجداره

امروزه در صنعت درب و پنجره upvc شرکت های بسیاری در حال عرضه پروفیل هستند اما هر کدام پارامترها و ویژگی های خاص خود را دارند ولی در کل یک هدف را دنبال میکنند.در اینجا به بررسی یکی از پروفیل های پرمصرف در ساخت درب و پنجره upvc می پردازیم:
ویستابست
ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان،تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۶ قالب در انواع ۳ محفظه ای،۵ محفظه ای و کشویی در ۵ رنگ ،لیمنت و سفید،ارتقا داده و در حال حاضر با ۱۱ خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه ۱۷۰۰۰تن،محصولات خود را عرضه کرده است.
ویستابست، سری پروفیل های سه محفظه ای
ویستا بست تاکنون موفق به ارائه ۱۹ قالب پروفیل در سری سه محفظه ای با عرض ۶۰ میلی متر گردیده است و توانایی ساخت انواع درب و پنجره های upvc را ایجاد می نماید.

نکات افزایش قیمت پنجره upvc
این سری از پروفیل ها طبق استاندارد های ردوه اول این صنعت بوده با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و تولید گردیده است.
همچنین در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب،به راحتی امکان پذیر می کند.

ویستابست، سری پروفیل های پنج محفظه ای
ویستا بست ضمن بررسی نیاز بازار در جهت پاسخگویی به کلیه شرایط جوی، اقدام به تولید ۱۳ پروفیل در سری پنج محفظه ای با عرض ۷۰ میلی متر نموده است.قابلیت ساخت انواع درب و پنجره در این سری نیز وجود دارد.
این پروفیل ها با رعایت ضخامت ۳ میلی متری دیواره های اصلی،عرض ۷۰ میلی متر و داشتن پنج محفظه تاثر قابل توجهی در جلوگیری هدر رفت انرژی داشته و برای شرایط اب و هوایی بسیار سخت ایده ال است.
ویستابست،سری پرفیل های کشویی
ویستا بست در جهت پاسخگویی به نیاز بازار، نسبت به تولید پروفیل های کشویی هم اقدام نموده و با تولید ۴ پروفیل خاص امکان ساخت پنجره های کشویی را نیز فراهم کرده است.
در ساختمان هایی که معماری آن ایجاب می کند با محدودیت فضا جهت استفاده از پنجره های لولایی وجود دارد ، این سری از پروفیل های ویستا بست مناسب می باشد.
همچنین در ساخت این گونه از پنجره ها قابلیت استفاده و اتصال به تعدادی از پروفیل های سری ۳ و ۵ محفظه ای نیز وجود دارد تا توانایی بالاتری را در تولید به وجود اید.

پروفیل و قیمت پنجره upvc
با توجه به معرفی و ویژگی های این پروفیل، باید دقت کنید که علاوه بر دارا بودن مزیای بسیار در بحث قیمت نیز مناسب بوده و دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز می باشد، و درب و پنجره های upvc که با پروفیل ویستا بست تولید می شوند متناسب با قیمت و مزایا عرضه میشوند.
برای ساخت پنجره upvc انواع پروفیل استفاده میشود از جمله:پروفیل فریم،پروفیل لنگه(سش)،پروفیل T یا مولیون(دوباله)و…که هر یک قیمت خود را دار می باشد.و در هنگام محاسبه قیمت پنجره upvc ،جداگانه محاسبه می شوند و در پایان جمع بسته می شوند.

زمانی که بحث قیمت و هزینه مطرح است باید دقت کنید که درست است در ابتدا ممکن است برای خرید پنجره upvc با پروفیل با استاندارد مناسب هزینه بیشتری پرداخت کنید اما ارامش شما را تضمین کرده و از به بار اوردن هزینه های بعدی مثل تعمیرات و رگلاژ پنجره دوجداره جلوگیری می کند.

یراق الات
بحث دیگری که در قیمت درب و پنجره upvc موثر می باشد، یراق الات مصرفی است، و در انواع مختلف عرضه میشود.
شیشه دوجداره
شیشه دوجداره نیز نقش اساسی در بحث قیمت درب و پنجره upvc دارد و با توجه نوع ساخت وجنس مواد مصرفی قیمت گذاری می شود.
هزینه نصب
نصب درب و پنجره upvc همان طور که در بخش مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است توسط نصاب و تکنسین انجام میشود و قیمت و هزینه آن با توجه به قیمت پروژه تعیین شده و در قیمت کل اعمال میشود.(که معمولا ۱۵ تا ۲۰ درصد قیمت کل پروژه می باشد.)
موارد دیگری که در قیمت پنجره upvc تاثیر گذار است برابر است با: زهوار دوجداره،کانکتور،فوم تزریقی و ماستیک.
به دلیل وارداتی بودن صنعت درب و پنجره های upvc و آلومینیومی قیمت ارز تاثیر مستقیم و بسزایی روی این صنعت میگذارد.
مهمترین عامل در افزایش قیمت درب و پنجره upvc همانا افزایش قیمت دلار یا ارز است . با این مقدمه بهتر است بدانیم که چه موقع درب یا پنجره upvc را تهیه کنیم.

عوامل موثر درقیمت پنجره upvc
البته باید این نکته را در نظر داشت که افزایش قیمت دلار به سرعت روی قیمت درب و پنجره upvc تاثیر نمی گذارد زیرا معمولا در انبار جنس گذشته موجود می باشد ومدتی طول میکشد که نوسانات ارز روی این صنعت تاثیر گذارد که این مدت را بازه خرید آنی گویند.
معمولا خریداران در این مدت برای رفع نیازهای خود به سمت محصولاتی که امکان افزایش قیمت دارند هجوم آورده و بازار را از این اجناس خالی میکنند پس به همین خاطر قیمت درب و پنجره های upvc خیلی سریع با نوسان قیمت ارز مطابق میگردد.
به طور کلی قیمت درب و پنجره upvc به عوامل زیادی بسته گی دارد ،امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در این باره خدمت تون ارائه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید