چرا درب ضد سرقت بخریم

شاید برای بسیاری از کسانی که با واژه ی درب سرقت مواجه می شوند پیش بیاید که چرا باید درب ضد سرقت بخریم  این درب ها چه تفاوتی با درب های معمولی دارند؟

این سوال بسیار مهمی است که با کمی تفکر در گذشته و حتی اوایل حضور بشریت در این کره خاکی نیز به راحتی می توانیم به جواب ان برسیم ، بشر از هنگامی که به لزوم تاسیس پناهگاه برای خود پی برد ، تامین امنیت پناهگاه از هجوم حیوانات و سایر انسان ها نیز در کنار ان احساس شد.

نحوه ی تامین امنیت پناهگاه از گذشته تاکنون سیر تغییرات چشم گیری داشته است به نحوه ی که با پیشرفت تکنولوژی  روش های مختلف جایگزین هم می شدند ، قرار دادن سنگ مقابل ورودی پناهگاه اولین اقدام بشر برای تامین امنیت محیط زندگی خود بوده است.

اما امروزه با توجه به رشد و ازدحام جمعیت در مناطق شهری اهمیت تامین امنیت بسیار بالا می باشد و جلوگیری از ورود سارقان به محیط ساختمان دغدغه اصلی تمامی اهالی ساختمان ها است ، پیشرفت تکنولوژی در حوزه ی امنیت این دغدغه ها را از بین برده و دیگر نگرانی از بابت سارقان وجود ندارد.

درب های ضد سرقت ضامن امنیت

درب ضد سرقت از مهمترین تجهیزات امنیتی منازل و شرکت ها می باشد و این درب ها در بازار دارای تنوع بوده ، اما نقطه مشترک تمامی انها این است که به هیچ سارقی اجازه ورود به منزل شما را نخواهند داد.

درب ضد سرقت در تهران

نرده های اهنی حفاظتی روشی برای بالا بردن امنیت درب های معمولی هستند اما بدیهی است که امنیت انها را نمی توان با یک درب ضد سرقت مقایسه کرد ، ولی چراباید درب سرقت بخریم ؟

یکی از راه های اسان ورود به محیط داخل در موارد درب های معمولی و قدیمی  اهرم نمودن انها از بخش اتصال به چارچوب و یا شکستن درب می باشد ، به کار بردن لایه ی ضخیم فولادی بین رویه های چوبی درب از مهمترین ویژگی درب ضد سرقت جهت برطرف نمودن این اشکال بزرگ در درب منازل است.

لایه ی ضخیم فولادی تعبیه شده درون این درب ها سبب افزایش استحکام ان در برابر ضربات و همچنین جلوگیری از اهرم شدن انها می شود.

جالب است که بدانید ، درب ضد سرقت در انواع ضد حریق نیز تولید می شوند و کاربرد فراوانی در مراکز دولتی ، درمانی ، کارخانه ها ، مراکز تولیدی و حتی اپارتمان ها جهت تکمیل امنیت محیط مورد نظر دارند.

امکان عایق کاری درب ضد سرقت در برابر رطوبت ، صوت ، گرما و سرما از ویژگی منحصر به فرد این درب ها است که عموم این درب ها در کشور ترکیه تولید می شوند ، این ویژگی برای استفاده در مناطق سرد سیری ،کویری ،مناطق شمالی کشور (دارای رطوبت بالا) و محیط های شلوغ بسیار کاربردی خواهد بود.

برای اطلاع بیشتر در حوزه تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت وارد صفحه مورد نظر شوید تا با افزایش سطح دانش در رفع ایرادات موجود اقدام کنید.

چه عواملی تعیین کننده کیفیت درب ضد سرقت هستند

بدون شک یکی از مهمترین عوامل تعیین کیفیت درب های ضد سرقت، ورق های اهنی است که در کلاف ان به کار رفته است، در اصل این بخش می تواند در مقابل ضربات محکم مهاجمان مقاومت نشان داده و مانع از عبور افراد بیگانه به داخل منازل شود. قفل ها نیز بخش حیاتی دیگر هستند که در انواع  ۳ تا ۱۲ زبانه در بازار وجود می باشند که بخش کاسه رزت مهمترین بخش مغزی ان را تشکیل می دهند.

مغزی قفل ها از دو بخش تشکیل شده اند که شامل ساده و شببند است، که برای عملکرد صحیح استاندارد بودن هر دو بخش ملاک می باشد. جالب است بدانید که ساختمان درب ضد سرقت در مقابل هر ضربه ای مستحکم است.

به طور کلی رویه و پشم سنگی که در بین درب برای ایجاد عایق صوتی و حرارتی استفاده می شود، می تواند تضمین کننده کیفیت ان باشد، البته باید این را بدانید که تمامی بخش های ضد سرقت در عملکرد درست ان نقش دارند. پس در هنگام خرید حتما از تولیدی های معتبر این محصول را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید