تحلیل جایگاه تیم هیراد در صنعت ساختمان

مفتخریم در اغاز سومین سال افتتاح سایت تیم کاری هیراد ، فعال در حوزه تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره و درب ضد سرقت و فروش مستقیم و بدون واسطه توری های پلیسه ای و تعویض پنجره های قدیمی با upvc خدمت شما همشهری های تهران و کرج عرض کنیم که ما توانسته ایم فعال ترین و معتبرترین گروه کاری ، در حوزه خدمات پس از فروش را کسب کنیم و این موضوع ما را مصمم تر کرد تا در مسیر پیشرفت و جلب رضایت مشتری گام های موثرتری برداریم.

جایگاه والا برای هر شرکت و گروهی زمانی محقق می گردد که مردم عزیزمان صد در صد رضایت را از خدمات ارائه شده توسط ان گروه را داشته باشند و این مسئله در خصوص تیم کاری ما کاملا ایجاد شد و قصد داریم تا یک گزارش کوتاه از سالی که گذشت در خدمت شما مخاطبان قرار دهیم.

پنجره دوجداره upvc

سابقه فعالیت تیم خدماتی هیراد به سال ۸۱ باز می گردد که با شرکت های معتبر تولیدی در زمینه نصب پنجره های دوجداره همکاری داشته است ، اما از سال ۹۴ معرفی خدمات و تبلیغات به بستر اینترنت انتقال یافت و ما توانستیم با بهره گیری از متخصصین حوزه ای تی و سئو و تولید محتواهای منظم و دقیق با صرف زمانی مشخص به رده های بالای موتورهای جست و جو نظیر گوگل دست پیدا کنیم که ایجاد یک بازار گسترده جدید  را نوید می داد که همین طور نیز شد و به سرعت توانستیم ۹۰ درصد بازار تعمیرات و رگلاژ پنجره های دوجداره UPVC و الومینیوم را کسب کنیم.

در ابتدای سال ۹۶ ما توانستیم بخش تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت را به فعالیت های خود اضافه کنیم و با جذب بهترین نیروهای فعال در این حوزه قدمی محکم در جهت اهداف تیم کاری خود برداریم.

یکی از بخش های فعال تیم کاری ما بحث فروش و نصب توری است که پیش بینی می کنیم در شش ماه اول سال ۹۷ میزان فروش توری پلیسه ای ، افزایش چشم گیری نسبت به سال کاری مشابه داشته باشد.

پیشرفت ، ثمره تلاش در کنار ایجاد اعتماد است و شعار ما نیز بر همین اساس تعیین شده است که به لطف خداوند همواره یک جهش رو به جلو را تجربه کرده ایم و با پوشش سراسر تهران و کرج توانسته ایم رقبای خود را یک به یک از دایره رقابت خارج کنیم.

رگلاژ درب ضد سرقت

همواره بر این باوریم که دلیل موفقیت های هیراد تنها با تکیه بر نیروی متخصص و فنی و با تجربه ایجاد شده است و ما قدر سرمایه های خود را می دانیم و با ایجاد بستری برای افزایش تخصص همکاران خود باعث افزایش سطح رضایت نیروهای خود شده ایم.

تعویض پنجره های قدیمی از اواخر دهه ۸۰ در کشور اغاز شد و ما نیز از همان زمان وارد بازار پر التهاب این حوزه کاری شدیم که توانستیم پروژه های موفق زیادی را در سطوح مختلف به پایان رسانیم.

افزایش سطح تقاضا در زمینه رگلاژ و تعمیرات پنجره های دوجداره و درب ضد سرقت ، سبب شده است تا با افزایش نیروهای فنی خود در این مورد گامی موثر در جهت جوابگویی به تمامی درخواست ها داشته باشیم.

سخن پایانی اینکه ما مستحکم تر از همیشه ایستاده ایم و به اهداف خود باور داریم و در جهت ایجاد نمایندگی در تمامی کشور هستیم تا این قدم را اغازی برای حضور پر رنگ تر در صنعت ساختمان داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید