چرا توری پلیسه در جامعه ناشناخته ماند؟

توری پلیسه نسل جدیدی از پشه بند های توری می باشد که برای جلو گیری از ورود جانوران موذی به داخل ساختمان روی پنجره های چوبی ، الومینیومی و دوجداره قابل نصب  هستند، این نوع توری جایگزین ایده الی برای توری های ثابت سنتی به تازگی در بازار عرضه شده اند.

برای دستیابی به هوای تازه در محل کار یا منزل زمان هایی هستند که شما تمایل دارید بدون مزاحمت از هوای بیرون لذت ببرید ، پنجره ها بهترین راه برای تهویه هوا و تنفس هوای بیرون می باشند اما عواملی همچون حشرات و حتی  توری های ثابت می توانند مانع این انجام کار به صورت دلخواه شما شوند.

توری پلیسه ایده ای نوین برای افزایش قدرت انتخاب شما بوده تا بتوانید بدون مزاحمت و ترس از هجوم حشرات موذی با هوای بیرون در ارتباط باشید ، اما چرا توری پلیسه ای در جامعه نشناخته ماند؟ این سوال می تواند ذهن تمامی تولید کنندگان ، ارائه دهندگان و مشتریان این نوع توری را به خود مشغول کند.

پیش از پرداختن به پاسخ این سوال لازم می بینیم که در ابتدا به معرفی مزایای این نسل از توری بپردازیم ، نکته ی قابل تامل این است که زمانی که یک محصول جدید به عنوان ایده ای  برای جایگزینی با محصولات قبلی به بازار ارائه می شود ، مزایایی هم دارد که ان را از  سایرین مجزا می کند.

 مزایای توری پلیسه

۱_انعطاف و جنس توری: توری تاشو و توری آکاردئونی از نام هایی دیگر این نوع توری در بازار هستند که جنس این نوع توری از پلی استایرن می باشد . انعطاف پذیری شگفت انگیز این توری سبب باز و بسته شدن اسان توری در مواقع ضروری می شود ، در حالی که توری های ثابت تنها در موارد شست و شو و تعویض می توانیم انها را باز یا بسته نماییم.

۲_قابلیت های تولید و نصب: توری پلیسه دارای تنوع رنگ بالا بوده که می توان به راحتی با پنجره های ساختمان تطابق دهید ، توری ها به صورت عمودی و افقی تولید می شوند که به دلخواه می توانید در جهت مد نظر خود نصب نمایید.

همچنین مشتریان می توانند توری ها را در سایز های دلخواهی که سفارش می دهند نیز تحویل بگیرند.

۳_استحکام و برتری: مقاومت این توری ها در برابر نور خورشید و سایر عوامل طبیعی بسیار بالا بوده که سبب افزایش طول عمر ان شده است. توری پلیسه را در زمانی که به ان نیاز ندارید می توانید ان را به صورت فشرده در درون محفظه ی پروفیل باز شو ذخیره کنید.

۴_بهدشت و  نظافت: توری پلیسه ای از نفوذ گرد و غبار و هر گونه جنبنده ی موذی بزرگ و کوچک به داخل ساختمان جلو گیری می کند و به راحتی توسط جارو برقی قابل نظافت می باشند.

توری پلیسه پنجره دوجداره

نقش بازار و جامعه در ناشناخته ماندن توری پلیسه پنجره upvc

واقعیت این است که به ندرت پیدا می شوند کسانی که برای رفع مشکلات محیط زندگی خود با تحقیق و مطالعه دست به استفاده از راه حل می زنند و دامنه ان توری ها را نیز در بر می گیرد.البته شاید برخی از مسائل که برای ما پیش می ایند پاسخ به انها کار نه چندان سختی باشد.مثلا زمانی که شما نیاز دارید پنجره اتاق یا محل کارتان را برای مدتی باز نگه دارید با مشاهده ی اولین مزاحمت ، توری اولین راه حلی است که به ذهنتان خواهد رسید.

اما با تحقیق و تجربه می توانیم به این نتیجه برسیم که هر راه حلی مزایایی که برای ما دارند می توانند اختلالاتی را نیز شکل دهند ؛ شما برای مصون ماندن از هجوم حشرات و گرد خاک می توانید به راحتی از توری های معمولی نیز استفاده کنید.اما سبب اختلال و کاهش دسترسی شما به محیط بیرون نیز خواهند شد که ایا این مناسب ترین را ه حل ممکن خواهد بود؟

پیشرفت تکنولوژی دائما روش های  نوینی را برای رفع معضلات انسان ها ارائه و جایگزین مناسب  روش های سنتی می کند.امروزه در قیاس با گذشته سطح دسترسی همگانی  به منابع اطلاعاتی در تمامی علوم و خدمات افزایش یافته است،دنیای اینترنت یکی از مهم ترین ابزارها برای دسترسی عموم به این منابع می باشد و به راحتی در کمترین زمان ممکن می توان به انها دست یافت.

همانطور که می دانید روش های سنتی تبلیغاتی عملا یک نوع محیط بسته تبلیغاتی هستند که سطح  دسترسی مشتریان به اطلاعات کالا و خدمات بستگی به میل ارائه کنندگان و فروشندگان دارد.تبلیغات اینترنتی محتوا محور شرکت های معتبر همراه ارائه توضیحات کاملی از محصولات و خدمات می تواند بهترین مرجع و گزینه مشاوره ای  برای کمک به مشتریان در افزایش اگاهی انها باشد.

محتوا محور بودن وب سایت های شرکتی و خدماتی چشم انداز روشنی که در اینده ای نزدیک می تواند در جهت دهی مشتریان به بهترین محصولات و خدمات نقش اول و اصلی را ایفا نماید تا در انتخابشان بهترین باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید