بهترین راه حل برای عایق بندی ساختمان

در این مقاله قصد داریم تا نقش پنجره دوجداره upvc را در عایق بندی ساختمان ها بررسی کنیم با ما همراه باشید.

در فصل سرما و اغاز زمستان یکی از دغدغه های اصلی افراد تنظیم محیط داخل منازل است که بدون شک یک مشکل بزرگ به حساب می اید و دلیل این موضوع به اسایش زندگی باز می گردد.

ساختمان هایی که دارای پنجره دوجداره upvc می باشند مطمئنا از مزایای ان بهره مند خواهد شد که مهمترین ان عایق صوتی و حرارتی است و دلیل این خاصیت ساختار و شیشه های دوجداره می باشد.

گاهی پنجره های دوجداره upvc کارایی لازم را ندارند و این مشکل به مسائل مربوط به رگلاژ ، فریم اهنی و ایراد در یراق الات و پروفیل باز می گردد که همه این موارد قابل حل بوده و با تعمیرات و رگلاژ پنجره upvc ممکن می شود.

پنجره دوجداره upvc

نکته جالب این است که افراد به دلیل اگاهی پایینی که از پنجره دوجداره upvc دارند فکر می کنند که به طور کلی این نوع درب و پنجره ها کارایی لازم را ندارند و حتی پیش امده که پنجره های اهنی را تحسین کرده اند، اما این یک باور اشتباه است زیرا پنجره های قدیمی به هیچ وجه قابل مقایسه با پنجره های دوجداره نیستند.

دقت کنید که پنجره دوجداره upvc به گونه ای طراحی و مهندسی شده است که قابل تعمیر و رگلاژ و در صورت لزوم تعویض قطعات است و تیم کاری ما با سال ها سابقه در این زمینه متخصص است.

در بسیاری از ساختمان ها در عصر اهمیت انرژی در زندگی بشریت از پنجره های اهنی قدیمی استفاده می شود که زندگی را برای افراد ان جهنم کرده است دلیل این تعبیر این است که صوت و حرارت به راحتی در حال ورود و خروج است و اسایش را سلب کرده و باعث مشکلات متعددی در فصل گرما و سرما می شود.

برای حل این مشکل تعویض پنجره قدیمی با upvc تنها راه حل پیش روی شماست که عایق بندی ساختمان ها را ممکن می کند و بدون هیچ تخریبی و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود.

پروفیل های بازسازی که برای این منظور تولیده شده اند عایق بندی را دوچندان می کنند و نصاب پنجره های دوجداره upvc به راحتی می تواند عملیات تعویض را اجرایی کند.

عایق بندی پنجره های دوجداره به مواردی همچون جنس پروفیل ، یراق الات مرغوب ، چسب هایی که در پایان نصب زده می شود، لاستیک های درزگیر ، اب بندی اصولی و … بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید