بازسازی ساختمان با تعویض درب و پنجره قدیمی

در عصر امروز که مدرنیته از همه جهت مارا احاطه کرده است تنها راه انطباق ، هم سو شدن با تغییرات است که بحث امروز ما بازسازی ساختمان و نقش درب و پنجره دوجداره و درب های ضد سرقت و همچنین تعمیرات و تنظیم در ان است که هر کدام را جداگانه بررسی خواهیم کرد.

بازسازی به طور کلی به ایجاد یک طرح جدید بر روی طرح های قدیمی ساختمان گفته می شود که بر اساس ایده های خلاقانه و به روز و خواسته مشتری اجرایی می شود و لازمه ان دانش طراحی داخلی و همچنین بهره گیری از متدهای امروزی برای ایجاد یک تغییر اساسی در ساختار منازل و اتاق ها و تمامی اجزای ساختمان می باشد.

درب و پنجره دوجداره و بازسازی ساختمان

نقش تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در بازسازی ساختمان

زمانی که طراح و ۳d کار برای بازدید اولیه و تاییده اولیه وارد یک ساختمان می شود یکی از ملاک هایی که برای تغییرات قرار می دهد تعویض پنجره اهنی قدیمی با درب و پنجره upvc دوجداره و یا الومینیومی است که بر اساس موقعیت مکانی نوع و رنگ ان تعیین می شود.

در واقع درب و پنجره دوجداره به دلیل داشتن یک ساختار کاملا مهندسی و ایده ال مورد توجه مهندسان ساختمان و طراحان و شرکت های بازسازی می باشد که در مورد نوع بازسازی ان معمولا از پروفیل قاب ویستابست برای تعویض استفاده می شود.

در برخی موارد که نیاز به تعویض وجود ندارد و در گذشته بر روی ساختمان ها نصب شده است ، از خدمات تعمیر و رگلاژ پنجره های دوجداره upvc و الومینیوم استفاده می شود که این موضوع بستگی به نظر کارشناس فنی حاضر در محل پروژه دارد.

تعویض درب قدیمی با ضد سرقت

امنیت پایدار در دنیای امروز لازمه یک زندگی مدرن است و با وجود تهدید های اجتناب ناپذیر از سوی افراد سودجو لازم است تا یک محافظ مقاوم در ورودی منازل نصب شود که برای همین منظور بشر درب های ضد سرقت را با قفل ها و بدنه مستحکم تعبیه و تولید کرده است.

در ساختمان های قدیم ساخت ، از درب های چوبی غیر ایمن استفاده شده است اما امروزه کمتر ساختمان نو سازی است که از درب ضد سرقت بهره نبرد و در بحث بازسازی افرادی که مسئول اجرای پروژه هستند از قاب های بازسازی ضد سرقت برای تعویض نوع قدیمی استفاده می کنند.

البته لازم به ذکر است که در مواردی نیز این نوع درب برو روی ساختمان نصب شده است و نیاز به تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت دارند که در این زمان از افراد متخصص برای برطرف کردن ایرادات استفاده می شود.

تمامی قطعات درب ضد سرقت و همچنین درب و پنجره دوجداره upvc و الومینیوم قابل تعویض و تعمیر و تنظیم می باشند و جای هیچ نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید