اشنایی بیشتر با درب های ضد سرقت

برای اینکه تا مدتها از یک وسیله استفاده کنید و در انتخاب خود اشتباهی رخ ندهد و رضایت کافی از هزینه ای که کرده اید را داشته باشید لازم است که قبل از خرید ، اگاهی لازم را کسب کنید که ما قصد داریم در این مقاله نکات قابَل توجه ای که لازم است در هنگام سفارش درب ضد سرقت در نظر بگیرید را بررسی کنیم.

همانطور که می دانید حدود یک دهه است که استفاده از دربهایی تحت عنوان ضد سرقت در بخش ورودی منازل و ساختمان ها به صورت صعودی رشد داشته است و تولیدی های زیادی پا در این عرصه نهاده اند.

نصب درب ضد سرقت در ساختمان ها به امری ضروری تبدیل شده است و انبوه سازان و شرکت های ساختمانی تلاش خود را می کنند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه ، بهترین جنس را خریداری کرده و رضایت خریداران را جلب نمایند.

در بازار پر التهاب درب های داخلی بدون شک تنوع محصولات می تواند هر فردی را در انتخاب درست سردرگم کند و استرس ناشی از اشتباه و تقلبی بودن محصول می تواند هزینه اضافی و بی بهره را به بار آورد.

درب ضد سرقت

در تولید درب هایی از جنس ضد سرقت قطعات و بخش های مختلفی در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا یک محصول بی نظیر تولید و عرضه شود.

در این قسمت اشاره ای به انواع این درب ها می کنیم که در بحث تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت نیز دانستن این موارد الزامی است:

  • کف ۱۴ همراه با یراق الات ایرانی یکتا ، ۵ میل PVC و ۵ میل تشریفات قابدار
  • کف ۱۴ یراق ترک ، ۸ میل روکش طبیعی راش رنگ پلی اورتان
  • کف ۱۸ سارای و ابشار رنگ پلی اورتان ترک و شیشه خور
  • ونوس ، سایز ۱۱۰ با قفل کاله

در مواردی که ذکر کردیم اختلاف قیمت ها بر اساس نوع قفل درب ضد سرقت و چهارچوب ها و سایز کف ۱۴ و ۱۸ است که در کنار دیگر قسمت ها در هزینه ساخت و فروش ان تاثیر گذار است.

در بخش های مختلف در مورد قفل و مغزی درب صحبت کردیم و طبق نظر کارشناسان و تولیدکنندگان و نمایندگی های پخش دو نوع قفل کاله و داف در کنار برند اروین در رده های بالای استاندارد قرار دارند که کمتر شرکتی از ان ها استفاده می کند.

اما تیم کاری هیراد برای تعویض قفل درب ضد سرقت از این سه نوع استفاده می کند زیرا معتقدیم که خدماتی برتر است که ماندگار باشد.

ورود قفل های هوشمند به تولید درب ضد سرقت

با افزایش استفاده از اینترنت و اهمیت هوشمند سازی تمامی وسایل و بخش های پر کاربرد ساختمان و ورود تکنولوژی های جدید مانند اینترنت اشیا به صنعت این موضوع که برای افزایش سطح امنیت درب های ضد سرقت نیاز است تا قفل ها به صورت هوشمند عمل کرده و هر گونه ورود و خروج را به صاحب منزل اطلاع دهند.

قفل های هوشمند درب ضد سرقت دارای سنسورهای لیزی و همچنین پردازشگر اطلاعات قوی برای تشخیص و ارسال داده ها به پلتفرم های موبایل و وب هستند که می تواند خیال افراد را تا حدود زیادی از امنیت ساختمان راحت کرده و مکانیزم عملکردی درب های ضد سرقت را افزایش دهد.

تولیدهای درب ضد سرقت همواره در فکر ایجاد تمایز برای کسب بازار فروش بوده اند و به همین علت خلاقیت در این صنعت به شدت بالا بوده و برای همین منظور است که طرح ها و رنگ ها و نوع قفل درب های ضد سرقت در ایران دارای تنوع و بر اساس سلایق مختلف می باشد.

درب ضد سرقت می تواند خیال ما را راحت کند

برای پاسخ به این سوال باید عرض کنیم که درب ضد سرقت برای ایجاد یک دژ مستحکم در مقابل عوامل نفوذی خارجی مهندسی و تولید شده است و رسالت این نوع درب ها حفظ ایمنی جانی و مالی افراد می باشد که به همین منظور یک لایه فولادی با الیاژ مقاوم در درب کار می شود و قفل ها نیز دارای ورودی و خروجی چند زبانه و عملکرد هوشمند هستند که در تعمیرات درب ضد سرقت به این دو مورد توجه ویژه ای می شود.

برای اینکه خیال شما از نحوه استفاده و همچنین بر طراف کردن مشکلات احتمالی راحت شود باید تنظیم و رگلاژ درب ضد سرقت را مورد توجه قرار دهید و در صورت ایجاد کوچکترین ایرادات به سرعت با شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر و رگلاژ درب ضد سرقت تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید