اسیب های ناشی از خرابی درب ضد سرقت

در بخش های مختلف در مورد مزایا و اهمیت استفاده از درب ضد سرقت صحبت کردیم و تلاش کردیم با افزایش اگاهی شما نسبت به ساختار و خدمات پس از فروش ان یک چشم انداز مشخص برای رفع نیازهایتان ایجاد کنیم.

حال بهتر است در ادامه مطالب حوزه تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت به بررسی و انالیز اسیب هایی که در صورت عدم توجه به خرابی این نوع دربها به وجود می اید بپردازیم و به صورت مختصر و تحلیلی تا انجا که ممکن باشد مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.

درب ضد سرقت در انواع و ساختارها و طراحی مختلف و متنوعی و متناسب با پارامترهایی همچون کیفیت و ماندگاری و مواد اولیه مرغوب تولید شده و در بازار داخلی عرضه می شود و درصد قابل توجهی نیز از کشور ترکیه به کشور وارد می شود.

رگلاژ درب ضد سرقت

اسیب ها و راه حل های رفع ایراد درب ضد سرقت

تمامی قسمت های درب ضد سرقت از قفل گرفته تا رویه ان می تواند استاندارد و با کیفیت باشد و یا می تواند نامرغوب و در ظاهر خوب به نظر برسد که این موضوع با توجه به قیمت و سابقه تولید کننده مشخص می شود.

پس از خرید و نصب دربهای ضدسرقت و استفاده از ان در طی سالها ممکن است دچار ایراداتی نیز شوند که چند مورد از ان به  شرح زیر است:

  • ممکن است قفل درب ضد سرقت دچار اسیب شود و نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد.
  • خارج شدن از رگلاژ درب ضد سرقت نیز از جمله ایرادات شایع این محصول کاربردی است.
  • شکستن لولاها و لزوم جوش دادن مجدد و یا تعویض ان و یا در صورت سنگینی بیش از حد درب امکان اضافه کردن لولا وجود دارد.
  • تعویض رویه و الیاف میانی درب و همچنین تعویض چهارچوب

در صورت مواجه شدن با هر یک از ایردات ذکر شده و یا هر گونه مشکلی که عملکرد درب را دچار اختلال کند در اصطلاح نیاز به تعمیر درب ضد سرقت احساس می شود که در صورت عدم اقدام به موقع برای ان موضوع با مشکلات زیر مواجه خواهید شد:

  • افت شدید امنیت ساختمان به دلیل اسیب پذیری بالای دربهای ضد سرقت
  • افزایش هزینه تعمیرات و رگلاژ در صورت عدم اقدام به موقع
  • احتمال اسیب به دیگر قسمت ها به دلیل فشارهای نامتعارف
  • به دلیل اتصال و ارتباط بخش های مختلف درب ضدسرقت احتمال عملکرد پایین تمامی قطعات وجود دارد.

جالب است بدانید که هزینه ای که قرار است برای تعمیرات و رگلاژ درب ضد سرقت پرداخت کنید به هیچ وجه در مقابل مزایای استفاده از این محصول قابل مقایسه نیست و پیشنهاد تیم هیراد این است که حتی اگر قصد هزینه کردن ندارید حتما با ما تماس بگیرید تا افراد فنی و متخصص این حوزه شما را برای کاهش خسارات راهنمایی کنند.

متاسفانه به دلیل عدم اعتماد افراد زیاد جامعه به فنی کاران و متخصصانی که در حال فعالیت هستند و به دلیل فرهنگ تحمل کردن یک مشکل در قیاس با حل مشکل ، شاهد موارد متعددی از نداشتن اشتیاق برای رفع ایردات هستیم که تنها مزایای ان صلب اسایش است.

کمی تامل در این مقاله می تواند باعث تغییر دیدگاه شما در خصوص رگلاژ و تعمیر درب ضد سرقت شود.

نقش نشست ساختمان در اسیب دیدگی درب ضد سرقت

یکی از اصلی ترین معضلات هر ساختمانی ایجاد نشست در گذر زمان و عواملی محیطی می باشد که می تواند خسارت های زیادی را به بار آورد که یکی از این مشکلات خارج شدن از رگلاژ درب های ضد سرقت است که باعث پایین امدن چهارچوب و ایجاد گیر در هنگام باز و بست می شود.

بیشتر بخوانید و با چالش های نصب درب ضد سرقت اشنا شوید

این مشکل به قدری حیاتی است که ما سه راه کار برای حل ان ابداع و با تست های کارشناسی مورد استفاده قرار می دهیم که تقریبا تا ۵ سال حتی در صورت نشست دوباره می تواند مقاومت درب را حفظ کند و از ایجاد نا هماهنگی در عملکرد لنگه و چهارچوب جلوگیری کرده و لولاها را در مقابل فشار مضاعف ایمن کند.

در واقع درب های ضد سرقت به دلیل نوع ساختار می توانند خود را با تغییرات وفق داده و تا حدودی از صدمات احتمالی به بخش های مهم جلوگیری کنند که این موضوع به تخصص تعمیرکار درب های ضد سرقت بستگی دارد که تا چه حد روش های به کار برده می تواند کار ساز باشد.

در پایان باید عرض کنیم که درست است نمی توان جلوی نشست ساختمان را گرفت اما با تدابیر و روش های اثبات شده می توان میزان رگلاژ درب ضد سرقت را افزایش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای تماس کلیک کنید